quote:
quote:
Nee Hans, het is en het blijft gewoon Hitme Houston.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is toch best een leuk liedje ?.
Dat laaste is gevaarlijk hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:37 schreef Cee het volgende:
He he Hans, dat moest van ver komen.
[..]
Ja.
En het antwoord op je volgende vraag alvast: nee.
Damn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:37 schreef Cee het volgende:
He he Hans, dat moest van ver komen.
[..]
Ja.
En het antwoord op je volgende vraag alvast: nee.
Ik hapte nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat laaste is gevaarlijk hoor.
GAdverdamme Hans, wat doe jij met Koffie Annan? bah!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Sorry. Koffie was inderdaad net klaar.
Je stelt je prioriteiten verkeerd, Hans. Teleurstellend hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:39 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Ctrl-Alt-Del gebruiken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom doet alt + shift + s het niet bij PM's. Zo irritant.
Ja. Hans.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Je stelt je prioriteiten verkeerd, Hans. Teleurstellend hoor.
PRIORITEITEN HANSquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:39 schreef -Hans- het volgende:
of Alt-F4 of Alt-Lquote:
GoedeMIDDAG!quote:
Bienvenue alorsquote:
in before "3rdRock!!!!"quote:
Nu ik weet dat je geen piem0l hebt ik ieg nie meer niequote:
saai zegquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je geen piem0l hebt ik ieg nie meer nie
Oh en ik ben oud genoeg om je moeder te zijn, dat ookquote:
jij wil geen ToyGirl?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en ik ben oud genoeg om je moeder te zijn, dat ook
Ik ben er nog niet aan toequote:
*meldt ook*quote:
geen sinaasappels?quote:
Als dat alles is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je geen piem0l hebt ik ieg nie meer nie
*geeft kusje op vinger*quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
AU MIJN VINGER SCHOOT UIT TEGEN MIJN PIERCING GODVER
te oud!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*meldt ook*
ben 28 en hou van hobbies
Het kan een kleinigheidje zijn jaquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het kan een kleinigheidje zijn ja
18!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent toch heul niet zo veel ouder?
geestelijk ben ik 12....quote:
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NEEEEHEHEHE op m'n targus met ontsmette lippen!!!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het kan een kleinigheidje zijn ja
En je doet Woody Woodpecker na.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*meldt ook*
ben 28 en hou van hobbies
mmm, een 18 jarige meisje op haar Targus kussen....quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NEEEEHEHEHE op m'n targus met ontsmette lippen!!!
Ik heb ook wel een targustas ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, een 18 jarige meisje op haar Targus kussen....
och, why not!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een targustas ja.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet volwassen hè. Ik begrijp dat wel.
Erg geestig inderdaadquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus dit is echt de leukste flirt ever
Ja maar Randy is een pc nerd hequote:Op zaterdag 20 november 2010 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind haar veel leuker en spontaner...
vond This aint a lovesong leukerquote:
ik ben een pc-nerdquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Randy is een pc nerd he![]()
Dat zijn echt geniale vriendjes om te hebben
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Randy is een pc nerd he![]()
Dat zijn echt geniale vriendjes om te hebben
En jong.quote:
Das echt zoquote:
en vergeet ongelooflijk lekker, charismatisch en grappig niet.quote:
quote:
Ik bén een jonger vriendje van iemand.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een jonger vriendje gehad
ik was er ooit 1tje....ik heb het geleerd op een ouwe fietsquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik bén een jonger vriendje van iemand.
Mss moet ik je vriendin es spreken danquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik bén een jonger vriendje van iemand.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss moet ik je vriendin es spreken dan
Respect dude. Respect.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik was er ooit 1tje....ik heb het geleerd op een ouwe fiets
Hallooooooo je weettog hoe oud ik benquote:
jij bent jonger ja.....Oh-Oh-! hier is je toyboy!quote:
mwoah, dat hoeft nou ook weer nietquote:
Charmingquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik was er ooit 1tje....ik heb het geleerd op een ouwe fiets
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent jonger ja.....Oh-Oh-! hier is je toyboy!
Of het wat is, zo een toyboyquote:
nja...ouwe fiets....2 jaar ouder.....dus nog geen lekke banden en piepend frame enzoquote:
Oh nou als je dat al een oude fiets noemtquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja...ouwe fiets....2 jaar ouder.....dus nog geen lekke banden en piepend frame enzo
Oh damn, ik haalde jij en Mexicaantje door elkaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hallooooooo je weettog hoe oud ik ben
En jij maar trappen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja...ouwe fiets....2 jaar ouder.....dus nog geen lekke banden en piepend frame enzo
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent jonger ja.....Oh-Oh-! hier is je toyboy!
hahahahahahahaha. heeft me 2 jaar gevangenis gekost....quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:00 schreef oh-oh het volgende:
Maar Pino is al een beetje mijn poepige Fok toyboy
das jouw toyboy?quote:
Whehe, same hierquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:00 schreef oh-oh het volgende:
Maar Pino is al een beetje mijn poepige Fok toyboy
mag ik met jouw hormomen pingpongen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:01 schreef Cee het volgende:
Sjongejonge ik ga ook even macaroni maken, ik kom terug en de hormonen pingpongen weer met pallets de lucht door hier.
We zijn aan 't warmdraaien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:01 schreef borisz het volgende:
Half uur en een half topic vol . SR tempo zeker
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik met jouw hormomen pingpongen?
Je mag met m'n macaroni pingpongen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik met jouw hormomen pingpongen?
Dat heb je ook wel es geiler gezegd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Je mag met m'n macaroni pingpongen.
hij speelt wel eens met zijn toy, boy!quote:
Oh, ik ben dol op mensen die sowieso goed kunnen spellenquote:
wat Roel zegtquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Je mag met m'n macaroni pingpongen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:03 schreef Cee het volgende:
Oh bah Miss Montreal zometeen. Eetlust weg.
Dat sowiesoquote:
zodra hans een keer aangeeft naar de sportschool te gaan ga ik alle sportscholen van grunn af om hem te zoeken en to fotograferenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, wanneer zet je eens een foto in je fotoboek?
oh-ohquote:
ja, hans is wel lekker...maar echt slim....quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat betekent dat Hans al langer dan een minuut moet nadenken over m'n vraag.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat betekent dat Hans al langer dan een minuut moet nadenken over m'n vraag.
Omgquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans is de som met pizza's aan 't uitrekenen.
maar hij eet ze steeds op......quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het wil gewoon niet lukken want hij telt steeds de dozen mee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Het wil gewoon niet lukken want hij telt steeds de dozen mee.
of hij heeft per ongeluk piccolini's gebruikt......quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Het wil gewoon niet lukken want hij telt steeds de dozen mee.
Misschien is ie wel weer koffie aan het zetten en telt hij met koffiebonen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of hij heeft per ongeluk piccolini's gebruikt......
dat zeker, maar rekenen kan ie niet!quote:
Wij rekenen wel op hem.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zeker, maar rekenen kan ie niet!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!
waar ben je? we missen je!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:20 schreef Cee het volgende:
Valt me mee dat ie de topics nog goed door kan nummeren.
Om landen zelfs.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:21 schreef 3rdRock het volgende:
domme vraag, die tijdsgrenzen lopen gewoon om dorpen heen enzo. prutser
en dat is dus niet waar...kijk maar in USA of Ruslandquote:
Ik zeg niet dat dat overal gebeurtquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat is dus niet waar...kijk maar in USA of Rusland
en daar heb jij weer een puntquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat overal gebeurt. Maar dat is dus ook het geval.
http://www.worldtimezone.com/
Ja dat bedacht ik me dus ook al.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat als je precies op de grens woont?
Je woont altijd in één land, dus dan is het tijdzone van dat landquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat als je precies op de grens woont?
zou leuk zijn als Baarle-Nassau en Baarle-Hertog in andere tijdzones zouden liggen....quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je woont altijd in één land, dus dan is het tijdzone van dat land.
Ik moet even iets opzoeken, want wat je zegt klopt nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dan moet je dat ook niet doen en lekker Timur luisteren en Hans pestenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb zo geen zin om te leren.
Ik las 'leven'quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb zo geen zin om te leren.
de wens is de vader van de gedachte.....jij moet korrelatie eens gaan bellen1quote:
Nee want je kan op de grens van 2 staten wonen waar ook de tijdsgrens zit. Hilariteit alom had ik daar een aantal jaren geleden mee. Springend van de ene kant van de grens naar de anderen. "Het is 11 uur nee 12 uur nee 11 uur nu 12 uur whaahahaha". Ik haal geluk uit de domste dingen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee want je kan op de grens van 2 staten wonen waar ook de tijdsgrens zit. Hilariteit alom had ik daar een aantal jaren geleden mee. Springend van de ene kant van de grens naar de anderen. "Het is 11 uur nee 12 uur nee 11 uur nu 12 uur whaahahaha". Ik haal geluk uit de domste dingen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee want je kan op de grens van 2 staten wonen waar ook de tijdsgrens zit. Hilariteit alom had ik daar een aantal jaren geleden mee. Springend van de ene kant van de grens naar de anderen. "Het is 11 uur nee 12 uur nee 11 uur nu 12 uur whaahahaha". Ik haal geluk uit de domste dingen.
Nee hoor, gaat prima. Ik ga zometeen zelfs afsluiten en de auto in en richting Amsterdam karren om Adam Lambert in Paradiso te zien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de wens is de vader van de gedachte.....jij moet korrelatie eens gaan bellen1
Je kan ook tussen twee dorpen inwonen hè. Dan kan je toch ook op de grens van twee landen wonenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, land of staat. Iig woon je op één plek dan
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima. Ik ga zometeen zelfs afsluiten en de auto in en richting Amsterdam karren om Adam Lambert in Paradiso te zien.
Alhoewel ik me ten volste realiseer dat sommigen hier dat ook als suïcide zien.
doe je Ernie de groeten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima. Ik ga zometeen zelfs afsluiten en de auto in en richting Amsterdam karren om Adam Lambert in Paradiso te zien.
Alhoewel ik me ten volste realiseer dat sommigen hier dat ook als suïcide zien.
En je kan van twee walletjes eten. Maar da's iets anders.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan ook tussen twee dorpen inwonen hè. Dan kan je toch ook op de grens van twee landen wonen
Ik had 't stil gehouden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Lelystaddat is mijn geboorteplaats
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vijf seconden. Wat kan het leven soms toch mooi zijn.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ik hoor wat files voorbij komen, ik kan maar beter aanstalten maken te vertrekken. Ajuu mensen, ik zal morgen bericht doen van hoe het was. Doen jullie Hans een dikke knuffel geven als hij eindelijk het antwoord gevonden heeft? Ben zo apetrots op dat jong, ik zie hem nu al op z'n fietsje door Grunn rijden, richting bibliotheek, encyclopedieën openslaand, zuchtend en zwoegend en zoekend naar het antwoord. En dan triomfantelijk om iets over 5'en, wanneer niemand meer enig idee heeft wat de vraag was, het juiste antwoord hier neer zetten.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ik hoor wat files voorbij komen, ik kan maar beter aanstalten maken te vertrekken. Ajuu mensen, ik zal morgen bericht doen van hoe het was. Doen jullie Hans een dikke knuffel geven als hij eindelijk het antwoord gevonden heeft? Ben zo apetrots op dat jong, ik zie hem nu al op z'n fietsje door Grunn rijden, richting bibliotheek, encyclopedieën openslaand, zuchtend en zwoegend en zoekend naar het antwoord. En dan triomfantelijk om iets over 5'en, wanneer niemand meer enig idee heeft wat de vraag was, het juiste antwoord hier neer zetten.
dat mag jij vinden. ik vind dat nietquote:
Kan het niet meer vindenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet even iets opzoeken, want wat je zegt klopt niet
Tour de Fifi van 2009 of 2010, staat ie in een huis waar de voorkant Frankrijk is, en de achterkant Zwitserland. In ieder geval twee landen.quote:
Owja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tour de Fifi van 2009 of 2010, staat ie in een huis waar de voorkant Frankrijk is, en de achterkant Zwitserland. In ieder geval twee landen.
ik moest heel erg hard lachen en toen had ik tranen in mijn ogen en toen stootte ik mijn hoofdquote:
pijnlijk!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moest heel erg hard lachen en toen had ik tranen in mijn ogen en toen stootte ik mijn hoofd
neuh, viel wel meequote:
Wat was de vraaaagquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Dance! The War Is over
Goede antwoord is volgens mij 2. Hoop dat het klopt!
HANS!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Dance! The War Is over
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Dance! The War Is over
hoeveel is 1+1 ?quote:
ja, anders wachten we even tot je er klaar voor bent...quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Hans, we gaan zo naar een nieuw topic, heb je nog koffie van daarjuist???
Daar wordt ik nou gelukkig van dankjewelquote:
quote:
3rdRock, de brenger van gelukquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar wordt ik nou gelukkig van dankjewel
Ja of ik raad m toch aan ff met zn tengels van die lapo af te blijven danquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, anders wachten we even tot je er klaar voor bent...
hans heeft geen tengels, maar poezelige zachte handjes!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja of ik raad m toch aan ff met zn tengels van die lapo af te blijven dan
Huuuuuuu, hoe weet jij dat nuuuuuuuu?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hans heeft geen tengels, maar poezelige zachte handjes!
alle Grunnegers hebben datquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuu, hoe weet jij dat nuuuuuuuu?
Nope, nieuwe staat net op maar is bijna klaarquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Hans, we gaan zo naar een nieuw topic, heb je nog koffie van daarjuist???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |