Om landen zelfs.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:21 schreef 3rdRock het volgende:
domme vraag, die tijdsgrenzen lopen gewoon om dorpen heen enzo. prutser
en dat is dus niet waar...kijk maar in USA of Ruslandquote:
Ik zeg niet dat dat overal gebeurtquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat is dus niet waar...kijk maar in USA of Rusland
en daar heb jij weer een puntquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat overal gebeurt. Maar dat is dus ook het geval.
http://www.worldtimezone.com/
Ja dat bedacht ik me dus ook al.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat als je precies op de grens woont?
Je woont altijd in één land, dus dan is het tijdzone van dat landquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat als je precies op de grens woont?
zou leuk zijn als Baarle-Nassau en Baarle-Hertog in andere tijdzones zouden liggen....quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je woont altijd in één land, dus dan is het tijdzone van dat land.
Ik moet even iets opzoeken, want wat je zegt klopt nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dan moet je dat ook niet doen en lekker Timur luisteren en Hans pestenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb zo geen zin om te leren.
Ik las 'leven'quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb zo geen zin om te leren.
de wens is de vader van de gedachte.....jij moet korrelatie eens gaan bellen1quote:
Nee want je kan op de grens van 2 staten wonen waar ook de tijdsgrens zit. Hilariteit alom had ik daar een aantal jaren geleden mee. Springend van de ene kant van de grens naar de anderen. "Het is 11 uur nee 12 uur nee 11 uur nu 12 uur whaahahaha". Ik haal geluk uit de domste dingen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee want je kan op de grens van 2 staten wonen waar ook de tijdsgrens zit. Hilariteit alom had ik daar een aantal jaren geleden mee. Springend van de ene kant van de grens naar de anderen. "Het is 11 uur nee 12 uur nee 11 uur nu 12 uur whaahahaha". Ik haal geluk uit de domste dingen.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee want je kan op de grens van 2 staten wonen waar ook de tijdsgrens zit. Hilariteit alom had ik daar een aantal jaren geleden mee. Springend van de ene kant van de grens naar de anderen. "Het is 11 uur nee 12 uur nee 11 uur nu 12 uur whaahahaha". Ik haal geluk uit de domste dingen.
Nee hoor, gaat prima. Ik ga zometeen zelfs afsluiten en de auto in en richting Amsterdam karren om Adam Lambert in Paradiso te zien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de wens is de vader van de gedachte.....jij moet korrelatie eens gaan bellen1
Je kan ook tussen twee dorpen inwonen hè. Dan kan je toch ook op de grens van twee landen wonenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, land of staat. Iig woon je op één plek dan
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima. Ik ga zometeen zelfs afsluiten en de auto in en richting Amsterdam karren om Adam Lambert in Paradiso te zien.
Alhoewel ik me ten volste realiseer dat sommigen hier dat ook als suïcide zien.
doe je Ernie de groeten?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima. Ik ga zometeen zelfs afsluiten en de auto in en richting Amsterdam karren om Adam Lambert in Paradiso te zien.
Alhoewel ik me ten volste realiseer dat sommigen hier dat ook als suïcide zien.
En je kan van twee walletjes eten. Maar da's iets anders.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan ook tussen twee dorpen inwonen hè. Dan kan je toch ook op de grens van twee landen wonen
Ik had 't stil gehouden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Lelystaddat is mijn geboorteplaats
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vijf seconden. Wat kan het leven soms toch mooi zijn.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ik hoor wat files voorbij komen, ik kan maar beter aanstalten maken te vertrekken. Ajuu mensen, ik zal morgen bericht doen van hoe het was. Doen jullie Hans een dikke knuffel geven als hij eindelijk het antwoord gevonden heeft? Ben zo apetrots op dat jong, ik zie hem nu al op z'n fietsje door Grunn rijden, richting bibliotheek, encyclopedieën openslaand, zuchtend en zwoegend en zoekend naar het antwoord. En dan triomfantelijk om iets over 5'en, wanneer niemand meer enig idee heeft wat de vraag was, het juiste antwoord hier neer zetten.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ik hoor wat files voorbij komen, ik kan maar beter aanstalten maken te vertrekken. Ajuu mensen, ik zal morgen bericht doen van hoe het was. Doen jullie Hans een dikke knuffel geven als hij eindelijk het antwoord gevonden heeft? Ben zo apetrots op dat jong, ik zie hem nu al op z'n fietsje door Grunn rijden, richting bibliotheek, encyclopedieën openslaand, zuchtend en zwoegend en zoekend naar het antwoord. En dan triomfantelijk om iets over 5'en, wanneer niemand meer enig idee heeft wat de vraag was, het juiste antwoord hier neer zetten.
dat mag jij vinden. ik vind dat nietquote:
Kan het niet meer vindenquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet even iets opzoeken, want wat je zegt klopt niet
Tour de Fifi van 2009 of 2010, staat ie in een huis waar de voorkant Frankrijk is, en de achterkant Zwitserland. In ieder geval twee landen.quote:
Owja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tour de Fifi van 2009 of 2010, staat ie in een huis waar de voorkant Frankrijk is, en de achterkant Zwitserland. In ieder geval twee landen.
ik moest heel erg hard lachen en toen had ik tranen in mijn ogen en toen stootte ik mijn hoofdquote:
pijnlijk!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moest heel erg hard lachen en toen had ik tranen in mijn ogen en toen stootte ik mijn hoofd
neuh, viel wel meequote:
Wat was de vraaaagquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Dance! The War Is over
Goede antwoord is volgens mij 2. Hoop dat het klopt!
HANS!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Dance! The War Is over
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Dance! The War Is over
hoeveel is 1+1 ?quote:
ja, anders wachten we even tot je er klaar voor bent...quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Hans, we gaan zo naar een nieuw topic, heb je nog koffie van daarjuist???
Daar wordt ik nou gelukkig van dankjewelquote:
quote:
3rdRock, de brenger van gelukquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar wordt ik nou gelukkig van dankjewel
Ja of ik raad m toch aan ff met zn tengels van die lapo af te blijven danquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, anders wachten we even tot je er klaar voor bent...
hans heeft geen tengels, maar poezelige zachte handjes!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja of ik raad m toch aan ff met zn tengels van die lapo af te blijven dan
Huuuuuuu, hoe weet jij dat nuuuuuuuu?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hans heeft geen tengels, maar poezelige zachte handjes!
alle Grunnegers hebben datquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuu, hoe weet jij dat nuuuuuuuu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |