Die laatste drie, dat zijn namenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:12 schreef LangeJan het volgende:
Boudewijn
Sterre
Dwinand
Embleem
Scenario
Embleem en scenario zijn geen namenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:12 schreef LangeJan het volgende:
Boudewijn
Sterre
Dwinand
Embleem
Scenario
Zo ga ik mijn kinderen later noemen hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:37 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Embleem en scenario zijn geen namen
Dwinand wel! Ik ken er eentje en dat is echt zo een elitaire kakkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Die laatste drie, dat zijn namen?
De laatste drie zijn niet echt kakkernamen, maar meer van die namen uit biologisch-dynamisch antroposofische gezinnen. Net zoals Sterre, Zomer en meer van dat soort namen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:06 schreef Starkiller het volgende:
Wat is jouw top 5 ergste Kakker namen?
Hier mijn rijtje.
- Diederik-Jan
- Olivier
- Mees
- Vlinder
- Madelief
Dit inderdaad.quote:
Juliette is een hele mooie naamquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:51 schreef Blossom86 het volgende:
In mijn basisschool klas vroeger zaten:
Nicole
Fleur
Roderick
Diederick
Willemijn
Elsemiek
Charlotte
Patrick
Olivier
Maurits
Robbert-Jan
Lodewijk
Juliette
Jean Paul
Alain
(ja ik zat op een kakschool, er waren maar 2 donkere kindjes, een daarvan heet Ceasar)
Voor een kakkerquote:
En de andere zeker Nero?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:51 schreef Blossom86 het volgende:
...
(ja ik zat op een kakschool, er waren maar 2 donkere kindjes, een daarvan heet Ceasar)
""Anne fleuahhh""quote:
Er staan wel meer mooie namen bij.quote:
Shaniqua is dan ook overdreven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:46 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Er staan wel meer mooie namen bij.
Met een nette naam heb je meer kans op een succesvolle carriere dan als je Shaniqua Jansen heet.
Voor een Spaanse man idd wel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Shaniqua is dan ook overdreven.
Een naam als Jose, klinkt classy.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef Bassievanadriaan het volgende:
[..]
ik ken een hond genaam frodo
ik ken een hond genaamd Smeagol en zn broertje heette Frodo maar die zijn nu gescheidenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:33 schreef Bassievanadriaan het volgende:
[..]
ik ken een hond genaam frodo
Er zat iemand bij mij en de klas die heette Kazik... Kazik was een gabbertje...quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Sowieso alles met een dubbele naam zoals Robert-Paul of namen die eindigen op -ick zoals Roderick
Ik zou trots zijn als ik mijn kind zo een bazen naam zou geven.quote:
boudewijnquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:06 schreef Starkiller het volgende:
Wat is jouw top 5 ergste Kakker namen?
Hier mijn rijtje.
- Diederik-Jan
- Olivier
- Mees
- Vlinder
- Madelief
quote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef Kaasje. het volgende:
Cornelius (ookal heeft het wel iets gaafs)
Ik zou m'n kind wel op z'n minst nog Balthasar Parmenides willen noemen.
Geen Moon-unit?quote:Op zondag 21 november 2010 16:47 schreef Kaasje. het volgende:
Cornelius (ookal heeft het wel iets gaafs)
Ik zou m'n kind wel op z'n minst nog Balthasar Parmenides willen noemen.
Sterre vind ik een mooie naam, zo ga ik me dochter noemen laterquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:12 schreef LangeJan het volgende:
Boudewijn
Sterre
Dwinand
Embleem
Scenario
HAHAHA LOLOL 1!1!1!1!!!11111!!1!! EINZ1!1!!!!ROFL1!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Poep
stront
diarree
kuttel
Ditvind ik nou kakker namen
GOEIEN gArpquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Poep
stront
diarree
kuttel
Ditvind ik nou kakker namen
Rick..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Sowieso alles met een dubbele naam zoals Robert-Paul of namen die eindigen op -ick zoals Roderick
Waar o waar ken ik de naam Sheldon vanquote:Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef Michhas het volgende:
Theo
Hendrik
Bartholomeus
Janus
Jan
Jannie
Johnnie
Johnniet
Johnwel
Little Jon
Lil' Wayne
Lil' Fagboy
Eric Cartman
Sheldon
Anouk
Redmar
Big bang theorie:Pquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:27 schreef Tristaann het volgende:
[..]
Waar o waar ken ik de naam Sheldon van
edit: Laatmaar, weet t al. My Life as a Teenage Robot![]()
Kan ookquote:
bakkesquote:
Merel is anders ook een kakkernaamquote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef 92Merel het volgende:
- Maurits
- Sebastiaan-Alexander
Ik blij dat mn zusje en ik geen jongens zijn, anders hadden we dus zo geheten
dan ben je nu 13?quote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Tristaann het volgende:
[..]
Kan ook![]()
Ik ken het in ieder geval van My Life as a Teenage Robot(dat keek ik vroeger altijd op nickelodeon
)
Nee, dat is een fag-naam.quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wouter is echt geen kakkernaam.
Big Bang Theory....quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:27 schreef Tristaann het volgende:
[..]
Waar o waar ken ik de naam Sheldon van
edit: Laatmaar, weet t al. My Life as a Teenage Robot![]()
Guus? Vind ik toch meer een naam voor een boer hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:18 schreef PizzaMizza het volgende:
Charlotte
Guus
Geijs
Rens
Lucas
Petrus
Matthias
Victor
Philippe
Doeshjka Pot?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:27 schreef Ziewoarut het volgende:
Bloem-Kool
Bro-Coli
Asper-Ge
Ap-pel
Stam-Pot
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:24 schreef Rodawa het volgende:
Oliver, en dan met zo'n Brits accent.
Dacht je was chickquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, dat wist ik nog niet. Een fijne dag nog.
had beetje hoop, alleen angel-joy dan nogquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha grappenmaker, die zitten toch heul niet op FOK!.
Nee. Geloof mij nou maar, iedereen hier heeft een pener.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:22 schreef quer het volgende:
[..]
had beetje hoop, alleen angel-joy dan nog
boehoehoequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee. Geloof mij nou maar, iedereen hier heeft een pener.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |