2 stukken lint waren niet goed op elkaar aan gesloten, wat een kut game!quote:Op zondag 21 november 2010 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zag dat een bergtop geen sneeuw had. Ik ga mijn pre-order cancellen.
Tuurlijk mag kritiek wel!quote:Op zondag 21 november 2010 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh kritiek op GT5 hebben mag niet?Sorry, dat wist ik niet sorry!
Waren het niet juist die paar GT5-fanboys die zich never nooit aan Forza 3 wilde wagen maar toch de grootste kritiek hadden op die game?quote:Op zondag 21 november 2010 23:48 schreef RiKe het volgende:
[..]
Tuurlijk mag kritiek wel!
Maar doe het dan vanuit eigen ervaring, niet op basis van youtube beelden of plaatjes van internet
Nou, ik was er daar in ieder geval niet 1 van...aangezien ik Forza ook met veel plezier heb gespeeldquote:Op zondag 21 november 2010 23:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waren het niet juist die paar GT5-fanboys die zich never nooit aan Forza 3 wilde wagen maar toch de grootste kritiek hadden op die game?
Maar je mag wel plaatjes posten als ze mooi zijn. En zeggen hoe geweldig het isquote:Op zondag 21 november 2010 23:48 schreef RiKe het volgende:
[..]
Tuurlijk mag kritiek wel!
Maar doe het dan vanuit eigen ervaring, niet op basis van youtube beelden of plaatjes van internet
En plaatjes plaatsen zoals die MX5 waarvan de bron niet direct te achterhalen is, wordt beschouwd als dubieus, dat vindt ik niet zo vreemd.quote:Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar je mag wel plaatjes posten als ze mooi zijn. En zeggen hoe geweldig het is
Ja nou plaatjes waarvan de bron wel achterhaald kan worden zoals met plaatje met rook en die Le Sarte vidoe wimpelen we dan maar even weg? Daar kan ik je de bron wel van vertellen hoor...quote:Op zondag 21 november 2010 23:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
En plaatjes plaatsen zoals die MX5 waarvan de bron niet direct te achterhalen is, wordt beschouwd als dubieus, dat vindt ik niet zo vreemd.
Als je op je werk iets moet doen, is het toch ook niet goed als je het op de gok moet doen?
Ik betwijfel zeer sterk dat die plaatjes uit GT5 komen zoals ze hier gepost zijn. Als je bijv. naar die Le Mans wagen kijkt zie je wegdek met textures die je op geen enkele andere pics van GT5 tegen komt. Het helpt ook niet dat de meeste plaatjes leiden naar sites die enkel pics hosten.quote:Op zondag 21 november 2010 23:59 schreef MMaRsu het volgende:
Die 2 pics komen sowieso wel uit GT5. Kunnen jullie het nou niet geloven dat deze game ook minpuntjes bevat? Ik ga hem sowieso halen maar het is net alsof jullie geen klein negatief ding kunnen horen
Echt hè.quote:Op zondag 21 november 2010 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zag dat een bergtop geen sneeuw had. Ik ga mijn pre-order cancellen.
Ik heb toch het filmpje van dat Le Mans plaatje gepost, wat wil je nog meerquote:Op maandag 22 november 2010 00:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik betwijfel zeer sterk dat die plaatjes uit GT5 komen zoals ze hier gepost zijn. Als je bijv. naar die Le Mans wagen kijkt zie je wegdek met textures die je op geen enkele andere pics van GT5 tegen komt. Het helpt ook niet dat de meeste plaatjes leiden naar sites die enkel pics hosten.
GT5 zal geen perfecte game zijn. Er zullen fouten in zitten. Maar laten we wachten tot we de echte release in handen hebben en de eerste reviews binnen druppelen. Dan kun je echt over het echte materiaal discussieren.
Weggaan hier.quote:Op maandag 22 november 2010 00:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb toch het filmpje van dat Le Mans plaatje gepost, wat wil je nog meer
Ik bash niet, ik geef kritiek op het feit dat 800 auto's er niet zo mooi uit zien als die andere 200 die er wel bloedmooi uitzien, is dat zo erg? Je zal mij niet horen zeiken over circuits die lelijk zijn, en daar begonnen jullie zelf over. Maar ik houd van foto's maken in spellen als Forza 3 en PGR4, dan mag ik toch best zeggen dat sommige auto's er belabberd uitzien? Is dat zo erg?quote:Op maandag 22 november 2010 00:15 schreef joeftw het volgende:
[..]
Echt hè.Godver, wat een stelletje no life bashers hier zeg. Kijk ingame filmpjes van GT5, die zien er al 100x mooier uit dan die gare foto's die er nu gestuurd worden. Grafisch top, alles top, jammer van de 800 standaard auto's maar aub, kijk wat we terugkrijgen met die 200+ premium auto's, tot op 't laatste detail na. En ik vind niet dat je zo kritisch hoeft te kijken want er zijn hier een paar mensen die inderdaad zo onderhand kunnen janken over één sneeuwkorreltje meer op de bergtop. Of slechte texture blaadjes
Prima, ga daar maar opletten als je aan het racen bent, ik heb wel wat beters te doen. Ga ergens anders lopen huilen en beter krijgen we tot woensdag weer genoeg mooie beelden te zien uit dit epische WIN spel.
Ja daarom reageerde ik ook al niet meer, denk dat dat voor sommige situaties beter is aangezien we nog geen van allen echt weten waar we het over hebbenquote:
Al gezienquote:
Eindelijk reageert er iemand.quote:Op maandag 22 november 2010 00:19 schreef nero7 het volgende:
[..]
Al gezien
ik vind het nogal kut dat de bandenslijtage wordt aangegeven in het grijs, terwijl kleur 10x makkelijker is, zoals in GT2 het geval was.
blauw = koud, groen = op temp, geel/oranje = merkbare slijtage en rood = finaal kut
geeft de HID ook nog een beetje kleur. Dit is zo "modern"Ik had ook die oude toerenteller willen hebben, rechtsonderin. Zie je makkelijk op welke toeren je motor draait (naast het horen), wat cruciaal is in het nemen van een bocht.
Nee idd, t zijn ook maar kleine dingetjes die puur in de categorie "smaak" vallen.quote:Op maandag 22 november 2010 00:20 schreef Veadige het volgende:
[..]
Eindelijk reageert er iemand.
Ondanks "alles" toch niet veel reden te klagen over de game, lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |