Echt, wtf, wil er een voormalig notoire baggeraar een lemming maken, is ie te druk bezig met een leven te faken te lopen te doen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben te lui om een topic te open kwam ik net achter. Ik ben allang blij dat ik 5 minuten voor Fok vrij kan maken
quote:
Ik dacht al dat ik 'm zag vliegen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:46 schreef Barcaconia het volgende:
SOUNDDRAGON GVD VERWIJDER JE NU JE EIGEN POST?!?!?!
OMG MODDEN (met dubbel d) BUITEN ZIJN EIGEN SUBFORUM WQT EEN HETEROMANNETJE!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:46 schreef Barcaconia het volgende:
SOUNDDRAGON GVD VERWIJDER JE NU JE EIGEN POST?!?!?!
Ja? Is dat raar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OMG MODDEN (met dubbel d) BUITEN ZIJN EIGEN SUBFORUM WQT EEN HETEROMANNETJE!
quote:
Hoogstens eigenaardig in deze context.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op fok zitten in werkelijkheid alleen maar vrijgezelle mannen. Dat is algemene kennis.
Zeg dat tegen TS.quote:
Nee, want een sc is geen kuttopic in KLB.quote:
Ik kreeg iig het advies zelfstandig ondernemer te worden volgesn mijn competentietest jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef Barcaconia het volgende:
Hij heeft moeite met gezag, naar het schijnt.
Ik zeg doen! Met BB laat je toch zien een en ander in je te hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kreeg iig het advies zelfstandig ondernemer te worden volgesn mijn competentietest ja
Voor kuttopics is sowieso geen plaats in KLB.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, want een sc is geen kuttopic in KLB.![]()
Te oorspronkelijke klacht was trouwens trage mods, en dat is dus wel redleijk ontopic nu!
Ik had het tegen TS.quote:
het is niet voor niks dat ik bezig ben met een part time baan nuquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Met BB laat je toch zien een en ander in je te hebben.
If you want something..... TAKE IT!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is niet voor niks dat ik bezig ben met een part time baan nu
Tyf dan lekker op naar PUB ofzo.quote:
Make me.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tyf dan lekker op naar PUB ofzo.
ONZ? ! ?quote:
WTF?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WTF?Waarom geen slot?
Zeuw, check je arm bruin wezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem gewoon een iets minder grote klootzak dan voorheen als het gevolg van nieuwe informateiquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WTF?Waarom geen slot?
Omdat jij het bent, marxistische nepnederlanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |