das dan toch nog steeds een internetstream? of heeft ie ook FM?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je deze nemen. Heb ik ook. Perfect geluid
. En ja, je kunt 'm stukken goedkoper krijgen dan de prijs daar.
Nope, alleen streamquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das dan toch nog steeds een internetstream? of heeft ie ook FM?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Gewoon een stel Marokkanen inhuren inderdaad.
Oh die ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je deze nemen. Heb ik ook. Perfect geluid
. En ja, je kunt 'm stukken goedkoper krijgen dan de prijs daar.
nja, dan heeft zo'n apparaat voor mij geen nut. mijn kamer is zo klein dat mijn pc prima voldoetquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, alleen stream. Dat dan weer wel. Maar geweldig geluid
. Jammer dat DAB nooit is doorgebroken in NL>
Owkee. Hans, onthoud je dat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:17 schreef Waalwijker het volgende:
En jongens, even clear, het volgende topic wil ik openen GODVERDOMME!!!111
wij hebben hier in de buurt een speciaal dab zendmast.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, alleen stream. Dat dan weer wel. Maar geweldig geluid
. Jammer dat DAB nooit is doorgebroken in NL>
Gruwelijke shit, ouwe.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wij hebben hier in de buurt een speciaal dab zendmast.
Hmja, maar hier in Maastricht heb ik daar weinig aan. Volgens mij ontvang ik hier alleen Belgische DAB-zenders...quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wij hebben hier in de buurt een speciaal dab zendmast.
ik ga proberen het niet te vernueken....quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:17 schreef Waalwijker het volgende:
En jongens, even clear, het volgende topic wil ik openen GODVERDOMME!!!111
die hooiberg-haai-mopquote:
301quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef Waalwijker het volgende:
Maar welke post is nou de laatste? 300 of 301?
das altijd nog beter dan een stormfronttopic....quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das altijd nog beter dan een stormfronttopic....
Op www.zokanhetook.ru staan ze ook voor prima prijzen, maar daar heb je kans bij dat het Logitech plaatje er na een aantal dagen afbladerd en er Loqitech tevoorschijn komt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check http://www.wifimedia.eu/. Staan ook andere, goedkopere alternatieven. Prima site
.
LOL. Dan toch maar de NL variantquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Op www.zokanhetook.ru staan ze ook voor prima prijzen, maar daar heb je kans bij dat het Logitech plaatje er na een aantal dagen afbladerd en er Loqitech tevoorschijn komt.
Fred lag in een scheur op de (let op waalwijker) WEBCAM!quote:
Hoofdletters graag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Fred lag in een scheur op de (let op waalwijker) WEBCAM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |