dammm wat een bagger sport, maar goed dat is mijn mening dus. Ik vind er niks aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Kaalhei op 30-05-2002 20:20]
maar ik denk dat korfbal ook niet echt uiblinkt in atractieviteit.. maar fok!kers korfballen natuurlijk errug graag
quote:Ik kijk graag naar tennis.
Op donderdag 30 mei 2002 20:19 schreef Kaalhei het volgende:
tennis....toevallig? de sport die ik jarenlang heb uitgeoefend
of er vaak op de tribune wordt ingezoomd..!
Mijn favo sport is paardensport om naar te kijken...altijd leuk als paardenliefhebster...
quote:ligt eraan wat er met de paardengedaan wordt
Op donderdag 30 mei 2002 20:25 schreef ROEN het volgende:
Ik vind paardensport ontzettend saaaaaaaai.
quote:Zelf wel eens op een paard gezeten??!!
Op donderdag 30 mei 2002 20:15 schreef don_juan het volgende:Ik zelf kies voor de paardensport. Ik vind daar geen ruk aan, en de paarden doen toch bijna al het werk.
Wat vinden jullie?
quote:lol we have a winner...
Op donderdag 30 mei 2002 20:21 schreef rubbereend het volgende:
paalzitten!!!
Daarom word het denk ik ook nooit uitgezonden
Maar saaie sporten bestaan niet. Ligt gewoon aan degene die het bekijkt..
Ook kan ik niet kijken naar atletiek.. vindsik gewoon niet leuk..
* Frenkie heeft een affectie van hardlopen
quote:Nou idd
Op donderdag 30 mei 2002 20:35 schreef LadyS het volgende:[..]
Zelf wel eens op een paard gezeten??!!
Het saaiste? Pfff moeilijk kiezen Denk toch voetbal
quote:Ik doe dit niet graag...maar
Op donderdag 30 mei 2002 20:47 schreef jerney het volgende:Het saaiste? Pfff moeilijk kiezen
Denk toch voetbal
quote:Ik vind Handbal nou niet bepaald saai. Het kan aan mij liggen, maar ik vind het soms juist erg boeiend om te zien.
Op donderdag 30 mei 2002 20:45 schreef BobRooney het volgende:
handbal
quote:Vrouwsjouwen
Op donderdag 30 mei 2002 20:50 schreef R-I-Q het volgende:
De meest relaxte sporten: klootschieten, kogelslingeren, duimworstelen, boomstamwerpen (op de highlandgames), dammen, bridgen, schoonspringen, zandkastelen bouwen etc. etc.
quote:of nog erger, de Indy500. Dat is echt rondjes rijden
Op donderdag 30 mei 2002 20:36 schreef Emizea het volgende:
F1 de laatste tijd.....behalve de laatste race uiteraard!![]()
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 13:36 schreef CAZZO het volgende:
Wat is de saaiste sport ter wereld om te zien,WK voetbal zonder Nederland saai man
Zo'n belangrijk doende mannetje te schreeuwen WAN HUNDRET EEEEEEEETYYYYYY echt om te janken dus
quote:zit toch wel 400.000 man voor op de tribune
Op donderdag 30 mei 2002 22:37 schreef BdR het volgende:[..]
of nog erger, de Indy500. Dat is echt rondjes rijden
YAWN!
Mooi: Driebanden vooral de mannen van Van Wanrooij...
quote:ik vind Badminton dus weer ontzettend saai
Op vrijdag 31 mei 2002 14:45 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
voetbal zuigt om te kijken en om te doen.maar das mijn mening
dingen als schaken en dammen vind ik niet spannend... komt omdat ik 't spel niet begrijp...
curling, golf, en andere sporten die op 't eerste gezicht saai zijn, zijn doorgaans retespannend als twee spelers/teams echt aan elkaar gewaagd zijn...
paardensport vind ik alleen leuk als er iemand meedoet waar je voor kan zijn... anders is 't geen reet aan...
dit komt omdat de deelnemers achter elkaar een poging doen... waar dus op zich geen fuk aan is... 't wordt pas spannend als diegene die je steunt een te kloppen score heeft neergezet, en er nog mensen achteraan komen...
ditzelfde heb ik met turnen en schoonspringen en sommige onderdelen van athletiek... eigenlijk alles waarbij de spelers na elkaar hun prestatie neerzetten, en de winaar die met de meeste punten is (al dan niet gegeven door de jury)
quote:Nee man, das saai..
Op vrijdag 31 mei 2002 15:08 schreef Leatherface het volgende:[..]
Die is goed
quote:echt wel
Op vrijdag 31 mei 2002 15:36 schreef keeper het volgende:[..]
Nee man, das saai..
quote:je moet ook niet op die dikke kerel letten die de score omroept,het gaat om die 2 dikbuiken die de pijltjes in de muur gooien en das best spannend als Barney of Co achter de oche staan
Op vrijdag 31 mei 2002 14:36 schreef thefreezeman het volgende:
Darten, daar vind ik dus echt geen hol aan.Zo'n belangrijk doende mannetje te schreeuwen WAN HUNDRET EEEEEEEETYYYYYY echt om te janken dus
quote:4 en een half uur,had je wel waar voor je geld met een paar extra innings
Op vrijdag 31 mei 2002 14:57 schreef Pistol_Pete het volgende:
Het moet gewoon Honkbal zijn....hoe vet ik deze sport ook vind ten tijden van de MLB play-offs de rest van de tijd is het zwaar saai om naar te kijken. Ik ben ooit bij een wedstrijd geweest tussen Baltimore en Boston en er kwam geen einde aan. De wedstrijd duurde meer dan 4,5 uur, er gebeurde geen ruk op het veld en de wedstrijd werd de hele tijd onderbroken voor TV commercials.
Verder alle Amerikaanse sporten, Basketbal, Honkbal, Am. Football, enz. Maar Cricket slaat alles.
quote:Tony gebruikt dope
Op vrijdag 31 mei 2002 16:20 schreef DrPurno het volgende:
Fitness, maar wel goed voor je lijf en leden. Hey allemaal, doe mee met Tony Little's Training Target System!
quote:dat vond ik ook al.
Op vrijdag 31 mei 2002 12:19 schreef Peter83 het volgende:
Paardensport. Vooral de dressuur is zwaar saai. Dat ze over hekjes moeten springen kan ik nog opbrengen, maar als ik Bonfire op de maat zie lopen kan mij dat totaal niet bekoren.
quote:wat vind je er zo leuk aan dan?
Op donderdag 30 mei 2002 22:30 schreef Leatherface het volgende:[..]
Ik vind Handbal nou niet bepaald saai. Het kan aan mij liggen, maar ik vind het soms juist erg boeiend om te zien.
quote:Je kent zeker de regels van deze sporten niet, ja, dan snap ik dat je het saai vindt!
Op vrijdag 31 mei 2002 16:18 schreef dolle_hond het volgende:
Cricket is oersaai, ze vallen zelf er bij in slaap als ze geen thee zouden drinken.Verder alle Amerikaanse sporten, Basketbal, Honkbal, Am. Football, enz. Maar Cricket slaat alles.
Golf daarentegen vind ik niet echt spannend om te zien, om te doen is het wel leuk
quote:Wie niet?
Op vrijdag 31 mei 2002 16:22 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Tony gebruikt dope
quote:Voetbal is geen sport maar een stom camping spel.
Op donderdag 30 mei 2002 20:37 schreef RogierD het volgende:
Voor mij is voetbal een saaie sport omdat er geen spanning in zit.
quote:Dan moet je ook eerst een vette joint roken, dan is 't wel dope!
Op vrijdag 31 mei 2002 14:36 schreef thefreezeman het volgende:
Darten, daar vind ik dus echt geen hol aan.Zo'n belangrijk doende mannetje te schreeuwen WAN HUNDRET EEEEEEEETYYYYYY echt om te janken dus
quote:Idd.
paalzitten!!!
quote:Zo saai vindt mijn vriendin dat niet hoor!
paalzitten!!!
Maja de topper vind ik nog altijd de 10 km snelwandelen....:O:O
quote:idd helemaal mee eens, bij zaalsporten is geen lichamelijk contact toegestaan. Ooit wel eens handbal gezien...
Op donderdag 30 mei 2002 20:45 schreef BobRooney het volgende:
handbal
quote:Jij blijkbaar niet. Handbal en geen lichamelijk contact ... je bent zeker in de war met korfbal.
Op donderdag 25 juli 2002 13:01 schreef cruncher het volgende:[..]
idd helemaal mee eens, bij zaalsporten is geen lichamelijk contact toegestaan. Ooit wel eens handbal gezien...
Handbal is namelijk een sport die fysiek behoorlijk hard is. Lichamelijk contact is eerder regel dan uitzondering.
quote:Volleybal ... ook al zo'n stom campingspel.
Op donderdag 25 juli 2002 13:02 schreef Roger-Wilco het volgende:
Ik koester een enorme ongefundeerde haat tegen voleybal.
quote:American Footbal ... 3 meter lopen en weer opnieuw aftrappen. Zetten ze volgens mij de klok nog stil ook.
Op donderdag 25 juli 2002 14:45 schreef Knaller het volgende:
Wielrennen, marathon lopen, auto/motor races etc.
Verder:
Respact voor alle sporten ik kijk overal wel naar eigenlijk..
Ben ook niet echt dol op het kijken naar golf en american football...
*Muurbloempje nog verder verzint*
quote:Vooral een testmatch. kan wel 4 dagen duren
Cricket is oersaai, ze vallen zelf er bij in slaap als ze geen thee zouden drinken
Maar Cricket slaat alles.
quote:don't mess with korfbal
Op donderdag 30 mei 2002 20:20 schreef mabit het volgende:
golf is leuk om te doen hoor, maar om er naar te kijken is het wat minder...!maar ik denk dat korfbal ook niet echt uiblinkt in atractieviteit.. maar fok!kers korfballen natuurlijk errug graag
quote:schaatsen saai om te zien? :S
Op zondag 02 juni 2002 19:30 schreef Ripper het volgende:
Golf en de 10 kilometer schaatsen!
En in de VS kijk ik wel eens naar vissen
Echt waar
Offeh bij diezelfde Spelen : langlaufen en dan voor het mooiste ook nog de 35 km ofzow ..
Misschien is voor de verandering één van de volgende sporten wat:
- 100 meter koerijden met zijspan
- Letterpoepen
- Firljeppen voor gemotoriseerde rolstoelers
- 500 meter slap lullen
- Fiscuswerpen
Last but not least
- Touwduwen
quote:Idd cricket is echt een verschrikking om naar te kijken
Cricket is oersaai, ze vallen zelf er bij in slaap als ze geen thee zouden drinken.Verder alle Amerikaanse sporten, Basketbal, Honkbal, Am. Football, enz. Maar Cricket slaat alles.
Over paardensport: Ik geef toe dat dressuur saai is, maar springen en cross country zijn verre van saai. Om zelf te doen helemaal kicken
[Dit bericht is gewijzigd door tabaluga op 08-09-2003 20:23]
quote:is dat dat spel op het ijs met die borstels?
Op donderdag 30 mei 2002 20:18 schreef Rhoads het volgende:
Curling is nou ook niet echt bepaald spannend
quote:Je vergeet polo
Op maandag 8 september 2003 20:56 schreef erikh het volgende:
Paardensport en cricket
quote:Wie het zwaarste gewicht kan tillen.
Op vrijdag 12 september 2003 16:21 schreef Rickvzeth het volgende:
dat gaat echt nergens over!
Man, da's sport in zijn puurste vorm.
[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 12-09-2003 16:28]
Lijkt me cool als SBS6 ala darten dit live uit ging zenden, met actieverslaggevers erbij enzo... (partij van 4 uur of langer..altijd leuk)
quote:
Op maandag 8 september 2003 21:02 schreef Killa_Bee het volgende:[..]
saaiste is zonder twijfel golf...
Mooiste:
- VOLLEYBAL, tennis, voetbal, wielrennen, schaatsen, hockey
quote:Yeah right, net zo puur als wielrennen
Op vrijdag 12 september 2003 16:22 schreef Leatherface het volgende:[..]
Wie het zwaarste gewicht kan tillen.
Man, da's sport in zijn puurste vorm.
quote:Wielrennen zie ik eigenlijk toch niet als een oer - sport. Is in technisch opzicht een geavanceerdere sport.
Op zaterdag 13 september 2003 20:22 schreef okkidude het volgende:[..]
Yeah right, net zo puur als wielrennen
Wie het zwaartse gewicht kan tillen, wie het hardste kan rennen en wie het verste kan springen zijn toch meer tussen aanhalingstekens primitieve sporten.
quote:Barny drinkt niet eens bier man
Op zondag 14 september 2003 01:26 schreef Erikro het volgende:
darten er zit geen beweging in, kijk maar naar die bierbuiken van oa barneveld.
maar het is ook niet de bedoeling dat je veel beweegt bij darten,het gebruik van de rechter dan wel de linker arm is meer dan genoeg en het is ook de bedoeling dat de rest van het lichaam stil blijft staan voor een beter werpresultaat
quote:Barney trainde toch mee met Adau?
Op zondag 14 september 2003 01:31 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Barny drinkt niet eens bier man
hij is alleen fokking te lui om eens fatsoenlijk aan lichaamsbeweging te doen
hoogste tijd dat die weer eens een jaartje post gaat rondbrengenmaar het is ook niet de bedoeling dat je veel beweegt bij darten,het gebruik van de rechter dan wel de linker arm is meer dan genoeg en het is ook de bedoeling dat de rest van het lichaam stil blijft staan voor een beter werpresultaat
quote:ja een halve blauwe maandag
Op zondag 14 september 2003 08:52 schreef Barca het volgende:[..]
Barney trainde toch mee met Adau?
quote:En vooral de dressuur.
Op zondag 14 september 2003 12:53 schreef mitt het volgende:
Paardensport is niet echt interessant om naar te kijken
quote:Wat vind je van scheidsrechters dan?
Op woensdag 24 september 2003 09:24 schreef Colplay het volgende:
Alle jurysporten vind ikgeen echte sporten. Je moet kunnen zien wie er gewonnen heeft en niet afhankelijk zijn van een stel corrupte juryleden.
sporten moet je niet kijken, sporten moet je doen .
Het lijkt me trouwens wel cool als ze denksporten eens uit zouden zenden. Iets minder voetbal kan toch wel?
quote:nou, ze lieten afgelopen dagen wel wat vrouwenvoetbal op Eurosport zien, maar dat kan me dus echt niet boeien.
Op donderdag 25 september 2003 16:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Paardensport is een goed middel tegen insomnia, net zoals vrouwenvoetbal en golf
quote:Ik ben er heerlijk bij in slaap gevallen, dus van mij mogen ze het vaker op dat soort tijdstippen uitzenden
Op donderdag 25 september 2003 18:01 schreef mitt het volgende:nou, ze lieten afgelopen dagen wel wat vrouwenvoetbal op Eurosport zien, maar dat kan me dus echt niet boeien.
quote:T'is wel met afstand de grootste sport ter wereld, hoe graag ik ook zie dat andere sporten iets meer aandacht krijgen.
Op donderdag 25 september 2003 21:25 schreef Krisje_1984 het volgende:
Nee dat zinloze gehuppel achter een balletje aan, dat is zekers alles?!!??!?!!?
Maar goed, voor die andere sporten heb je zoiets als de Olympische Spelen.
quote:Voor veel mensen wel, maar jij hoeft het helemaal niet leuk te vinden. Dat heten meningen en daar is niks mis mee
Op donderdag 25 september 2003 21:25 schreef Krisje_1984 het volgende:
Nee dat zinloze gehuppel achter een balletje aan, dat is zekers alles?!!??!?!!?
"....Op (trein)reis van zijn woonplaats naar Utrecht, waar destijds in de Domtoren werd gespeeld, was hij op het traject Groningen-Utrecht in slaap gevallen en werd wakker toen de trein inmiddels opnieuw in Groningen was aangekomen. Ondertussen viel zijn vlag in de partij....."
Waarom zijn de echt coole sporten (downhill mountainbiken/skydiven enz..) zo verrot weinig op TV...af en toe beetje YOZ en dat is het....lame...
quote:sjoelen op ijs
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:52 schreef pixar het volgende:
Curling....soort sjoelen maar dan anders....?
saaie sporten om naar te kijken:
handbal, korfbal, badminton, squash, marathonschaatsen, zeilen, curling, beugelen, pelote, cricket, elke vorm van auto- en motorsport
Ik kijk zelf niet veel sport, maar vind vooral curling en golf erg saai..
dammen
go
eigenlijk alle bordspelen
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 20:18 schreef Rhoads het volgende:
Curling is nou ook niet echt bepaald spannend
quote:het scheen er erg amusant uitgezien te hebben, de ene keer dat ik op een paard gezeten heb. Het was rond de -12 C en ik mocht van iemand in zo'n bak op het paard rijden. Ik zat daar heel verkrampt te verkleumen en als ik de teugels rechts tegen de hals van dat beest hield ging zijn hoofd naar rechts, maar het paard rechtdoor... recht op de afbakening af
Op donderdag 30 mei 2002 20:35 schreef LadyS het volgende:[..]
Zelf wel eens op een paard gezeten??!!
Maar om on-topic te blijven:
Ik vind de meeste sporten niet echt leuk om op tv te bekijken. Sporten moet je doen, niet met een zak chips op de bank bekijken
Maar dan nog, ben ik meer een fan van de individuele (extreme) sporten; street skateboarden, bmx (in een park), vert skateboarden halfpipe snowboarden of over een schans... etc..
quote:Snelwandelen
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:14 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Snelwandelen... Omg!
quote:je kan het saai vinden maar is in tegenstelling tot de rest wel een echte sport
Op maandag 2 februari 2004 11:22 schreef dewd het volgende:
Wielrennen, zoals de tour de france, ongeloooooflijk saai.
ow ja wielrennen
Ik vindt schaken, dammen, korfbal, boogschieten en kan nog wel een paar " sporten" opnoemen maar niks.
quote:Wat? Supermooi om te zien juist!
Saai: alle hippische sport
quote:Youp? Ben jij dat?
Op donderdag 30 mei 2002 20:32 schreef Dezz het volgende:
Hockey, het is EN saai om te doen EN saai om te zien. Je ziet dat kleine rotballetje niet eens over het veld gaan!
quote:Ik kijk zo af en toe wel eens, vraag me geen etappe namen maar die ene zware etappe waar elk jaar het meest naar gekeken word vind ik ook nog wel geinig om te zien. Het is een ongelooflijke prestatie wat die mannen leveren. Maar de meeste shots vanaf de motor genomen zit je een half uur bij een of andere magere gast in z'n ogen te kijken. Wat daar nou leuk aan is kan ik echt niet inzien.
Op maandag 2 februari 2004 11:30 schreef Bartoli het volgende:[..]
je kan het saai vinden maar is in tegenstelling tot de rest wel een echte sport
ow ja wielrennen
Ik vindt schaken, dammen, korfbal, boogschieten en kan nog wel een paar " sporten" opnoemen maar niks.
quote:wel als L.A. hem steeds wint ja
quote:Kijk dat Armstrong hem steeds wint is tot daar en toe maar het was wel een prachtige tour afgelopen jaar.
Op maandag 2 februari 2004 13:47 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
wel als L.A. hem steeds wint ja
btw L.A wint hem geen 6x
quote:Boude uitspraak.
Op maandag 2 februari 2004 14:20 schreef Bartoli het volgende:[..]
btw L.A wint hem geen 6x
quote:Maar wel correct.
Op maandag 2 februari 2004 14:42 schreef Leatherface het volgende:[..]
Boude uitspraak.
Is er al een centraal topic voor de Tour 2004? Het begint alweer te kriebelen bij me
Wielrennen staat echt bovenaan vreselijk saai!
Om gillend naar buiten te rennen.
Ook al zetten die kerels zich nog zo in..nee om daar 4 uren of meer naar te kijken
Zijn er ook nog van die wedstrijden waar ze een paar uur in peleton rijden en dat 10 of 20 meter voor de finish een iemand het idee krijgt dat je als eerste over die lijn moet komen om te winnen!
Een "wedstrijd" die een jaar kan duren, geen idee wie er voor ligt zonder dat er een batterij computers aan de pas komt omdat ze toch tientallen kilometers uit elkaar varen, boten die miljoenen kosten, maar toch vaak wel een of andere vorm van schade oplopen.
De beelden zijn soms spectaculair, maar het maakt geen hol uit of je nu de snelste boot ziet of de langzaamste, je ziet toch geen verschil.
(admirals cup is een heel ander verhaal, lekker close racing, waarbij taktiek even belangrijk is als techniek)
(en ja ik zeil zelf )
De Amerikanen liggen altijd te lullen dat voetbal zo saai is, dat er niet genoeg gebeurt. Ze kijken liever naar deze 2 sporten, die grotendeels bestaan uit stilstaan op een veld.
quote:Behalve Tennis dan, vind ik die dingen die je noemde ook meer onder hobbys vallen
Op maandag 2 februari 2004 19:47 schreef Vogue het volgende:
Schaken, cricket en golfen vind ik toch wel de saaiste sporten die ik me kan bedenken (om te kijken). Tennis vind ik ook niet veel aan.
quote:Amerikanen houden nou eenmaal niet van niet rondspelen van de bal en tikjes terug maar van korte snelle acties en veel spelonderbrekingen zodat ze een hotdog en een biertje kunen scoren en die hotdog scoren dat wil wel lukken bij een honkbalwedstrijd met minimaal 17 x een onderbreking van 3 minuten
Op maandag 2 februari 2004 19:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
American football en baseball.De Amerikanen liggen altijd te lullen dat voetbal zo saai is, dat er niet genoeg gebeurt. Ze kijken liever naar deze 2 sporten, die grotendeels bestaan uit stilstaan op een veld.
Ik ga denk ik voor volleybal, dat boeit me echt niet. En hockey ook niet. En hardlopen en lange afstand schaatsen ook niet.
Darten ook dus ( vraag me af of darten wel een sport is ), voorheen vond ik het nog wel amusement. Maar na zoveel 180's en hoge uitworpen te hebben gezien, is de lol er ook wel vanaf nu.
Darten zelf beoefenen, is wat anders.
[Dit bericht is gewijzigd door Dromenvanger op 09-02-2004 18:33]
quote:Ja I know. Maar lijkt me niet dat hij hem 6x weer. Mocht die het toch doen chapeau. Maar goed laat ik er maar verder niks over zeggen.
Op maandag 2 februari 2004 14:42 schreef Leatherface het volgende:[..]
Boude uitspraak.
Maar goed het zal er wel mee te maken hebben dat ik een hekel aan die beesten en aan die knollenglimlach van Ankie heb.
Wie gaat er nu naar fietsende mannen kijken?
De afgelopen Tour de France was daarentegen vreselijk spannend. Hoop dat het dit jaar weer zo leuk wordt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |