abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88926070
quote:
@bertbrussen: BREKEND! Opnieuw brand bij ProRail Utrecht. Grip 0. #3fm 23:19
Iemand??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:26:55 #33
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_88926124
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef greavy het volgende:
Ach, ik moet om óf 5:38 óf 5:40 weg.
Prorail heeft al laten weten dat ze niet weten of het treinverkeer maandag weer wat kan rijden...
Hoe laat moet je er zijn morgen?
Volgens mij ben je al te laat,

Routebeschrijving voor lopen naar Amersfoort
Voorgestelde routes
1. 12 uur 42 min.
Waterbus (Dordrecht-Sliedrecht-Gorinchem)
82,0 km
2. 12 uur 45 min.
Waterbus (Dordrecht-Sliedrecht-Gorinchem) en Lakerveld
82,2 km
Deze route bevat een veerboot.

Zwijndrecht
1. Vertrek in noordoostelijke richting op de Pijperlaan naar Purcellpad
120 m
2. Weg vervolgen naar Brahmsstraat
120 m
3. Sla rechtsaf bij Bachstraat
160 m
4. Sla linksaf bij Burgemeester Pijl Hogeweglaan
79 m
5. Flauwe bocht naar rechts om op de Burgemeester Pijl Hogeweglaan te blijven
450 m
6. Flauwe bocht naar links bij Burgemeester Pijl Hogeweglaan/Pietermanpoort/Pietermantunnel
54 m
7. Weg vervolgen naar Officiersvliet
350 m
8. Neem op de rotonde de 1ste afslag naar Burgemeester Jansenlaan
450 m
9. Sla linksaf bij Onrust
240 m
10. Sla rechtsaf bij Rotterdamseweg
1,4 km
11. Weg vervolgen naar Veerplein
85 m
12. Sla linksaf bij Zomerlust
49 m
13. Sla rechtsaf bij Schuitenwal
23 m
14. Neem de veerboot Waterbus (Dordrecht-Zwijndrecht-Dordrecht-Papendrecht) naar Dordrecht
1,3 km
15. Neem de veerboot Waterbus (Dordrecht-Sliedrecht-Gorinchem) naar Gorinchem
21,9 km
16. Ga rechtdoor
19 m
17. Sla rechtsaf bij Buiten de Waterpoort
110 m
18. Sla linksaf bij Molenstraat/Tolsteeg
82 m
19. Flauwe bocht naar rechts bij Molenstraat
280 m
20. Weg vervolgen naar Kelenstraat
47 m
21. Sla rechtsaf bij Gasthuisstraat
14 m
22. Sla linksaf bij Arkelstraat
260 m
23. Weg vervolgen naar Paardenwater
350 m
24. Weg vervolgen naar Stoep van Ceelen
31 m
25. Neem op de rotonde de 1ste afslag naar Concordiaweg
130 m
26. Sla rechtsaf bij Merwedekanaal
3,2 km
27. Weg vervolgen naar Kanaaldijk
950 m
28. Sla rechtsaf bij Schotdeuren
89 m
29. Sla linksaf bij Stationsweg
58 m
30. Sla linksaf bij Kanaaldijk Noord
73 m
31. Sla linksaf om op de Kanaaldijk Noord te blijven
500 m
32. Weg vervolgen naar Kanaaldijk
3,4 km
33. Weg vervolgen naar Grote Kanaaldijk
2,5 km
34. Sla linksaf bij Weverwijk
180 m
35. Sla rechtsaf bij Lakerveld
3,8 km
36. Flauwe bocht naar links om op de Lakerveld te blijven
600 m
37. Neem op de rotonde de 3e afslag naar Oude Rijksweg
3,2 km
38. Weg vervolgen naar Lexmondsestraatweg
600 m
39. Flauwe bocht naar rechts om op de Lexmondsestraatweg te blijven
68 m
40. Sla linksaf bij Bentz-Berg
1,2 km
41. Weg vervolgen naar Prins Bernhardstraat
24 m
42. Sla linksaf richting Lekboulevard
1,6 km
43. Ga rechtdoor op Lekboulevard
180 m
44. Flauwe bocht naar links bij Liesmonde
230 m
45. Weg vervolgen naar Waterbiestunnel
51 m
46. Weg vervolgen naar Waterbies
220 m
47. Sla linksaf bij Lupinestraat
13 m
48. Sla rechtsaf bij Zonnebloemstraat
450 m
49. Sla linksaf bij Henri Dunantlaan
47 m
50. Sla rechtsaf bij Helmkruid
6 m
51. Sla linksaf richting Geinoord
1,0 km
52. Sla rechtsaf bij Geinoord
350 m
53. Sla linksaf bij Ijsselbrug
66 m
54. Sla rechtsaf bij Doorslag
85 m
55. Flauwe bocht naar links om op de Doorslag te blijven
450 m
56. Weg vervolgen naar Tinnegieterstede
33 m
57. Sla rechtsaf bij Brugpad
260 m
58. Sla linksaf bij Noordstedeweg
5 m
59. Sla rechtsaf bij Herenstraat
1,3 km
60. Weg vervolgen naar Utrechtsestraatweg
400 m
61. Flauwe bocht naar rechts om op de Utrechtsestraatweg te blijven
850 m
62. Flauwe bocht naar rechts om op de Utrechtsestraatweg te blijven
400 m
63. Sla rechtsaf richting Noordersluis/Winthontlaan
600 m
64. Sla linksaf bij Noordersluis/Winthontlaan
600 m
65. Weg vervolgen naar Zeehaenkade
600 m
66. Sla rechtsaf bij Vliegend Hertlaan
190 m
67. Sla rechtsaf richting Beneluxlaan
24 m
68. Sla rechtsaf bij Beneluxlaan
91 m
69. Weg vervolgen naar Socratesbrug/Socrateslaan
240 m
70. Sla linksaf bij Jutfaseweg
1,3 km
71. Weg vervolgen naar Jeremiebrug
93 m
72. Weg vervolgen naar Westerkade
250 m
73. Sla rechtsaf bij Oosterkade/Vaartscherijnbrug
67 m
74. Sla rechtsaf bij Ledig Erf/Oosterkade/Vaartscherijnbrug
67 m
75. Flauwe bocht naar links bij Krommerijnbrug
34 m
76. Sla linksaf bij Tolsteegsingel
400 m
77. Weg vervolgen naar Maliesingel
450 m
78. Flauwe bocht naar rechts om op de Maliesingel te blijven
84 m
79. Ga rechtdoor op Maliebaan
900 m
80. Neem op de rotonde de 1ste afslag naar Museumlaan
300 m
81. Sla rechtsaf richting Biltsestraatweg
240 m
82. Ga rechtdoor op Biltsestraatweg
550 m
83. Sla rechtsaf om op de Biltsestraatweg te blijven
11 m
84. Sla linksaf bij Biltsestraatweg/N237
3,7 km
85. Sla linksaf bij Amersfoortseweg/N237
4,8 km
86. Sla rechtsaf bij Amersfoortseweg
14 m
87. Sla linksaf bij Amersfoortseweg/N237
550 m
88. Sla rechtsaf bij Rademakerstraat
650 m
89. Weg vervolgen naar Banningstraat
1,3 km
90. Sla rechtsaf bij Amersfoortsestraat/N237
3,6 km
91. Flauwe bocht naar links bij Utrechtseweg/N237
54 m
92. Sla linksaf
13 m
93. Sla rechtsaf richting Daam Fockemalaan/N221
550 m
94. Sla linksaf bij Daam Fockemalaan/N221
280 m
95. Flauwe bocht naar rechts om op de Daam Fockemalaan/N221 te blijven
94 m
96. Sla rechtsaf bij Prins Frederiklaan
850 m
97. Neem op de rotonde de 2e afslag naar Koningin Wilhelminalaan
650 m
98. Sla rechtsaf bij Stationsplein
28 m
99. Flauwe bocht naar rechts om op de Stationsplein te blijven
280 m
100. Weg vervolgen naar Stationsstraat
250 m
101. Weg vervolgen naar Van Asch van Wijckstraat
300 m
102. Weg vervolgen naar Molenstraat
160 m
103. Sla rechtsaf bij Westsingel
6 m
104. Sla linksaf bij Bollebruggang
48 m
105. Sla linksaf bij Breestraat
18 m
106. Sla rechtsaf bij Paternosterstraat
72 m
107. Sla linksaf bij Langegracht
42 m
108. Sla rechtsaf bij Kerkgang
30 m
109. Sla rechtsaf bij Krommestraat
56 m

Amersfoort
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:29:49 #34
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_88926268
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Iemand??
:N
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:30:15 #35
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_88926293
Geldermalsen-Tiel en Geldermalsen-Den Bosch schijnt nu door Den Bosch te worden bediend.

Stopper Breda-Utrecht kan morgen ook nog wel eens Breda-Tiel gaan worden :P

En moet er eigk rond half 10 zijn. Dat red ik wel via Tiel enzo.
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:33:05 #36
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_88926431
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:30 schreef greavy het volgende:
Geldermalsen-Tiel en Geldermalsen-Den Bosch schijnt nu door Den Bosch te worden bediend.

Stopper Breda-Utrecht kan morgen ook nog wel eens Breda-Tiel gaan worden :P

En moet er eigk rond half 10 zijn. Dat red ik wel via Tiel enzo.
suc-6 alvast.

itempje op RTV Utrecht Gestrande reizigers: slechte informatie (en nog 2 clipjes)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_88926518
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:29 schreef bork het volgende:

[..]

:N
Dan ik maar.
quote:
0726322 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
MKA Utrecht (Persoonlijke code OvD-G)
0726067 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
MKA Utrecht (OvD-G piket)
0726064 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
MKA Utrecht (GHOR)
0709615 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Beheer) Utrecht
0709609 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Persvoorlichter DA 835 Regio)
0709608 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Infocode AC Gelderland Zuid)
0709600 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Ondersteuning ROT)
0709539 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (CvD)
0709531 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Coördinator Informatievoorziening ROT)
0709527 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Centralisten Brandweer Regionaal Utrecht
0709501 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
HOvD Oost Brandweer Regionaal Utrecht
0709500 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
HOvD West Brandweer Regionaal Utrecht
0706001 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Monitorcode Brandweer Regionaal Utrecht
0726322 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
MKA Utrecht (Persoonlijke code OvD-G)
0726067 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
MKA Utrecht (OvD-G piket)
0726064 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
MKA Utrecht (GHOR)
0709615 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Beheer) Utrecht
0709609 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Persvoorlichter DA 835 Regio)
0709608 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Infocode AC Gelderland Zuid)
0709600 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Ondersteuning ROT)
0709539 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (CvD)
0709531 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Coördinator Informatievoorziening ROT)
0709527 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Centralisten Brandweer Regionaal Utrecht
0709501 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
HOvD Oost Brandweer Regionaal Utrecht
0709500 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
HOvD West Brandweer Regionaal Utrecht
0706001 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Monitorcode Brandweer Regionaal Utrecht
Blijkbaar is het weer opgelaaid en is het "alle ballen op Prorail" nu -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_88926572
:X
Tap tap tap
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:37:56 #39
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_88926660
" Veel treinreizigers die vrijdagavond zijn gestand na een brand bij Utrecht CS, vinden dat de informatievoorziening slecht was. ProRail en NS kwamen pas na uren met informatie over de stremmingen. Pas in de loop van de avond werd duidelijk dat de treinen niet meer gingen rijden."
ALS JE ZOVEEL COMMENTAAR HEBT, ZIE HET DAN LEKKER ZELF TE REGELEN, ZEIKERDS :(
Zo, dat is gezegd.
pi_88926816
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef greavy het volgende:
" Veel treinreizigers die vrijdagavond zijn gestand na een brand bij Utrecht CS, vinden dat de informatievoorziening slecht was. ProRail en NS kwamen pas na uren met informatie over de stremmingen. Pas in de loop van de avond werd duidelijk dat de treinen niet meer gingen rijden."
ALS JE ZOVEEL COMMENTAAR HEBT, ZIE HET DAN LEKKER ZELF TE REGELEN, ZEIKERDS :(
Zo, dat is gezegd.
Alsof de NS/ProRail dit voor de lol doet :') . Hadden ze dan gelijk om zes uur moeten roepen dat er geen treinen meer kwamen? Wat ze ook doen of niet doen, iedereen is pissig en loopt te zeiken en de NS kan niks meer goed doen.
Tap tap tap
pi_88926928
Mooie foto van de brand op de NOS site:



Geeft wel aan dat het niet om een klein brandje gaat.
pi_88926955
Nou, DAT er niks meer zou rijden was om 6 uur ook wel bekend. Maar het communiceert wat moeilijk vanuit een weggesmolten meldpost hmm :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_88926970
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]



Alsof de NS/ProRail dit voor de lol doet :') . Hadden ze dan gelijk om zes uur moeten roepen dat er geen treinen meer kwamen? Wat ze ook doen of niet doen, iedereen is pissig en loopt te zeiken en de NS kan niks meer goed doen.
Ja, want dan was het "En ze gooien meteen de handdoek in de ring! Ze proberen niet eens om iets fatsoenlijks te regelen, neeheee, gewoon meteen helemaal stil leggen, prutsers!" geweest :'(
pi_88926996
Da's best een stevige fik!

Onvoorstelbaar dat die ruimte geen automatisch centraal CO2 of ander zuurstofverdrijvendblussysteem heeft. Of is dat uitgeschakeld geweest omdat er mensen aan het werk waren (ik las eerder dat er werd gewerkt in de relaisruimte). 't Is natuurlijk niet een plek waar je zomaar een paar kuub water naar binnen pompt, gewone sprinklers zullen uit den boze zijn. Hopelijk een leermoment.

Als ze morgen ook maar enigzins wat treinen langs utrecht kunnen loodsen niets dan lof van mijn kant. Ik ga ervanuit om mijn ritjes Breda-Hilversum v.v. via schiphol te doen. Met Fyra heb ik dan minder dan een half uur vertraging ten opzichte van mijn gewone route.
pi_88927067
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:42 schreef KapiteinT het volgende:
Mooie foto van de brand op de NOS site:

[ afbeelding ]

Geeft wel aan dat het niet om een klein brandje gaat.
die foto was hier al eerder gepost en in eee hogere res. het gaat trouwens niet om die fireball links, die is duidelijk aan de buitenkant van het gebouw, mogelijk een schijnwerper van de brandweer oid.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_88927102
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Fixers het volgende:
Onvoorstelbaar dat die ruimte geen automatisch centraal CO2 of ander zuurstofverdrijvendblussysteem heeft.
Onbegrijpelijk idd!!
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:46:00 #47
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_88927152
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Fixers het volgende:
Da's best een stevige fik!

Onvoorstelbaar dat die ruimte geen automatisch centraal CO2 of ander zuurstofverdrijvendblussysteem heeft. Of is dat uitgeschakeld geweest omdat er mensen aan het werk waren (ik las eerder dat er werd gewerkt in de relaisruimte). 't Is natuurlijk niet een plek waar je zomaar een paar kuub water naar binnen pompt, gewone sprinklers zullen uit den boze zijn. Hopelijk een leermoment.

Als ze morgen ook maar enigzins wat treinen langs utrecht kunnen loodsen niets dan lof van mijn kant. Ik ga ervanuit om mijn ritjes Breda-Hilversum v.v. via schiphol te doen. Met Fyra heb ik dan minder dan een half uur vertraging ten opzichte van mijn gewone route.
Schijnt er wel te moeten zijn. Maar blussen met CO2 was ook niet gelukt, dus met water gedaan waardoor er nu niks meer van over is.
pi_88927342
de bouwvakkers die utrecht CS verbouwen motten kunnen nu wel lekker doorpezen.. nu er geen treinen komen :7

das mischien weer een voordeel :P
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:50:21 #49
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_88927396
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]



Dan ik maar.
[..]

Blijkbaar is het weer opgelaaid en is het "alle ballen op Prorail" nu -O-
duidelijk, ik heb 3 andere bronnen gechecked en daar vond ik niks op.
Beetje bizar maar hulde voor de deelnemers op dit forumpje, ik heb net het e.a met mevr. Bork doorgenomen en heel veel m.b.t. de gevolgen/situatie m.b.t. de komende week werd hier al verschrikkelijk snel duidelijk geanalyseerd en gecommuniceerd. :o
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_88927459
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:50 schreef bork het volgende:

[..]


duidelijk, ik heb 3 andere bronnen gechecked en daar vond ik niks op.
Beetje bizar maar hulde voor de deelnemers op dit forumpje, ik heb net het e.a met mevr. Bork doorgenomen en heel veel m.b.t. de gevolgen/situatie m.b.t. de komende week werd hier al verschrikkelijk snel duidelijk geanalyseerd en gecommuniceerd. :o
brandmelding #prorail was een ongelukkig regel om van GRIP2 af te schalen naar GRIP0 #ns #utrechtcentraal
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_88927492
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Fixers het volgende:
Onvoorstelbaar dat die ruimte geen automatisch centraal CO2 of ander zuurstofverdrijvendblussysteem heeft.
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:45 schreef Mercer het volgende:
Onbegrijpelijk idd!!
Dat was er wel, en daarmee is ook de eerste bluspoing ondernomen. Alleen bleek dat dat niet werkte en toen is er overgeschakeld op water. Daarbij is dus ook behoorlijk wat schade opgetreden. Overigens is dit allemaal ook al eerder gepost, en ook hier. Als je niet weet waar je over praat kun je beter je mond houden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_88927900
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dat was er wel, en daarmee is ook de eerste bluspoing ondernomen. Alleen bleek dat dat niet werkte en toen is er overgeschakeld op water. Daarbij is dus ook behoorlijk wat schade opgetreden. Overigens is dit allemaal ook al eerder gepost, en ook hier. Als je niet weet waar je over praat kun je beter je mond houden.
Dim jij zelf is even lekker vriend! Ik heb er nu wel genoeg van dat jij de posters in dit topic even gaat vertellen of ze hier wel of niet mogen posten!
Net ook die opmerking tegen iemand anders in dit topic `mensen van jouw slag`. Belachelijk!

Ik bepaal dus zelf wel of ik hier post of niet Dr. Flash. En het interesseert me weinig of je al vanaf je geboorte in deze topicreeks komt, of niet. :{w
pi_88927935
quote:
18s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef Mercer het volgende:

[..]


Dim jij zelf is even lekker vriend! Ik heb er nu wel genoeg van dat jij de posters in dit topic even gaat vertellen of ze hier wel of niet mogen posten!
Net ook die opmerking tegen iemand anders in dit topic `mensen van jouw slag`. Belachelijk!

Ik bepaal dus zelf wel of ik hier post of niet Dr. Flash. En het interesseert me weinig of je al vanaf je geboorte in deze topicreeks komt, of niet. :{w
_O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_88927958
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

_O-
Ja, lach maar. Blijkbaar heb je er weinig tegenin te brengen. En nee, daar zit ik ook totaal niet op te wachten. :{w
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 november 2010 @ 00:01:20 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_88927999
Ik moet ook lachen, omdat jij jezelf hier belachelijk maakt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_88928003
quote:
18s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef Mercer het volgende:

[..]


Dim jij zelf is even lekker vriend! Ik heb er nu wel genoeg van dat jij de posters in dit topic even gaat vertellen of ze hier wel of niet mogen posten!
Net ook die opmerking tegen iemand anders in dit topic `mensen van jouw slag`. Belachelijk!

Ik bepaal dus zelf wel of ik hier post of niet Dr. Flash. En het interesseert me weinig of je al vanaf je geboorte in deze topicreeks komt, of niet. :{w
:D :D
  zaterdag 20 november 2010 @ 00:01:40 #57
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_88928008
Niet doen alsjeblieft allemaal, dit heb ik al een keer eerder gezien, nergens voor nodig, dit is een leuk subforum en we laten iedereen in haar of zijn eigen waarde.

[ Bericht 37% gewijzigd door bork op 20-11-2010 00:02:15 (te gek voor woorden) ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_88928009
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]


[..]



Dat was er wel, en daarmee is ook de eerste bluspoing ondernomen. Alleen bleek dat dat niet werkte en toen is er overgeschakeld op water. Daarbij is dus ook behoorlijk wat schade opgetreden. Overigens is dit allemaal ook al eerder gepost, en ook hier. Als je niet weet waar je over praat kun je beter je mond houden.
Ik heb het allemaal proberen te lezen. I stand corrected.... :@ Als het niet voldoet om een ruimte vol te pompen met een vuurverstikkend of zuurstverdrijvend gas dan is het ook niet een klein brandje waar je mee te doen hebt. :o

We zullen de komende dagen wel zien hoe het zich ontwikkeld. Als die hele relaisruimte inderdaad tot één grote klomp is versmolten dan vind het knap als er binnen een week wat rijdt.
pi_88928067
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 00:01 schreef bork het volgende:
Niet doen alsjeblieft allemaal, dit heb ik al een keer eerder gezien, nergens voor nodig, dit is een leuk subforum en we laten iedereen in haar of zijn eigen waa :( ;) rde.
Wat mij betreft hoeft er verder geen woord over vuil gemaakt te worden. :)
pi_88928075
Dan mogen ze gelijk computers er neer plempen ipv relaises. Dan kunnen ze er gelijk een backup van maken :)
pi_88928276
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 00:01 schreef Fixers het volgende:

Ik heb het allemaal proberen te lezen. I stand corrected.... :@ Als het niet voldoet om een ruimte vol te pompen met een vuurverstikkend of zuurstverdrijvend gas dan is het ook niet een klein brandje waar je mee te doen hebt. :o

We zullen de komende dagen wel zien hoe het zich ontwikkeld. Als die hele relaisruimte inderdaad tot één grote klomp is versmolten dan vind het knap als er binnen een week wat rijdt.
Precies, het is ook maar net op welk moment je ontdekt dat de boel in de fik staat. Ik kan me best voorstellen dat een complete relaiskast weggesmeuld is voordat er een brandmelder afgaat oid. Wat leren we daar dan van? Blijkbaar is het nodig om brandmelders in elke relaiskast te plaatsen, in (in elk geval) een poging om een brand op die plek eerder op te merken. Daarmee is nog niet gezegd dat je hem ook eerder geblust hebt natuurlijk. En het is inderdaad maar helemaal de vraag op welke termijn het treinverkeer van, naar en via Utrecht Centraal hervat zal kunnen worden. Zoals zo veel anderen ben ik daar heel benieuwd naar. En als dat betekent dat ik de hele volgende week niet naar mijn werk kan, dan zij dat maar zo. Ik ga me niet druk maken om dingen waar ik toch geen invloed op heb :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_88928338
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan mogen ze gelijk computers er neer plempen ipv relaises. Dan kunnen ze er gelijk een backup van maken :)
Relais is veel betrouwbaarder dan computers.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')