Iemand??quote:@bertbrussen: BREKEND! Opnieuw brand bij ProRail Utrecht. Grip 0. #3fm 23:19
Hoe laat moet je er zijn morgen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:21 schreef greavy het volgende:
Ach, ik moet om óf 5:38 óf 5:40 weg.
Prorail heeft al laten weten dat ze niet weten of het treinverkeer maandag weer wat kan rijden...
quote:
suc-6 alvast.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:30 schreef greavy het volgende:
Geldermalsen-Tiel en Geldermalsen-Den Bosch schijnt nu door Den Bosch te worden bediend.
Stopper Breda-Utrecht kan morgen ook nog wel eens Breda-Tiel gaan worden
En moet er eigk rond half 10 zijn. Dat red ik wel via Tiel enzo.
Dan ik maar.quote:
Blijkbaar is het weer opgelaaid en is het "alle ballen op Prorail" nuquote:0726322 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
MKA Utrecht (Persoonlijke code OvD-G)
0726067 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
MKA Utrecht (OvD-G piket)
0726064 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
MKA Utrecht (GHOR)
0709615 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Beheer) Utrecht
0709609 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Persvoorlichter DA 835 Regio)
0709608 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Infocode AC Gelderland Zuid)
0709600 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Ondersteuning ROT)
0709539 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (CvD)
0709531 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Brandweer Utrechts Land (Coördinator Informatievoorziening ROT)
0709527 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Centralisten Brandweer Regionaal Utrecht
0709501 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
HOvD Oost Brandweer Regionaal Utrecht
0709500 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
HOvD West Brandweer Regionaal Utrecht
0706001 22:58:50 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 0)
Monitorcode Brandweer Regionaal Utrecht
0726322 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
MKA Utrecht (Persoonlijke code OvD-G)
0726067 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
MKA Utrecht (OvD-G piket)
0726064 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
MKA Utrecht (GHOR)
0709615 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Beheer) Utrecht
0709609 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Persvoorlichter DA 835 Regio)
0709608 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Infocode AC Gelderland Zuid)
0709600 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Ondersteuning ROT)
0709539 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (CvD)
0709531 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Brandweer Utrechts Land (Coördinator Informatievoorziening ROT)
0709527 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Centralisten Brandweer Regionaal Utrecht
0709501 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
HOvD Oost Brandweer Regionaal Utrecht
0709500 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
HOvD West Brandweer Regionaal Utrecht
0706001 22:58:13 19-11-10 GROUP P 1 BEDRIJFSBRAND MINEURSLAAN 9 A UTR Prorail (Classificatie: middelbrand) (GRIP: 2)
Monitorcode Brandweer Regionaal Utrecht
Alsof de NS/ProRail dit voor de lol doetquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef greavy het volgende:
" Veel treinreizigers die vrijdagavond zijn gestand na een brand bij Utrecht CS, vinden dat de informatievoorziening slecht was. ProRail en NS kwamen pas na uren met informatie over de stremmingen. Pas in de loop van de avond werd duidelijk dat de treinen niet meer gingen rijden."
ALS JE ZOVEEL COMMENTAAR HEBT, ZIE HET DAN LEKKER ZELF TE REGELEN, ZEIKERDS![]()
Zo, dat is gezegd.
Ja, want dan was het "En ze gooien meteen de handdoek in de ring! Ze proberen niet eens om iets fatsoenlijks te regelen, neeheee, gewoon meteen helemaal stil leggen, prutsers!" geweestquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof de NS/ProRail dit voor de lol doet. Hadden ze dan gelijk om zes uur moeten roepen dat er geen treinen meer kwamen? Wat ze ook doen of niet doen, iedereen is pissig en loopt te zeiken en de NS kan niks meer goed doen.
die foto was hier al eerder gepost en in eee hogere res. het gaat trouwens niet om die fireball links, die is duidelijk aan de buitenkant van het gebouw, mogelijk een schijnwerper van de brandweer oid.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:42 schreef KapiteinT het volgende:
Mooie foto van de brand op de NOS site:
[ afbeelding ]
Geeft wel aan dat het niet om een klein brandje gaat.
Onbegrijpelijk idd!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Fixers het volgende:
Onvoorstelbaar dat die ruimte geen automatisch centraal CO2 of ander zuurstofverdrijvendblussysteem heeft.
Schijnt er wel te moeten zijn. Maar blussen met CO2 was ook niet gelukt, dus met water gedaan waardoor er nu niks meer van over is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Fixers het volgende:
Da's best een stevige fik!
Onvoorstelbaar dat die ruimte geen automatisch centraal CO2 of ander zuurstofverdrijvendblussysteem heeft. Of is dat uitgeschakeld geweest omdat er mensen aan het werk waren (ik las eerder dat er werd gewerkt in de relaisruimte). 't Is natuurlijk niet een plek waar je zomaar een paar kuub water naar binnen pompt, gewone sprinklers zullen uit den boze zijn. Hopelijk een leermoment.
Als ze morgen ook maar enigzins wat treinen langs utrecht kunnen loodsen niets dan lof van mijn kant. Ik ga ervanuit om mijn ritjes Breda-Hilversum v.v. via schiphol te doen. Met Fyra heb ik dan minder dan een half uur vertraging ten opzichte van mijn gewone route.
duidelijk, ik heb 3 andere bronnen gechecked en daar vond ik niks op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ik maar.
[..]
Blijkbaar is het weer opgelaaid en is het "alle ballen op Prorail" nu
brandmelding #prorail was een ongelukkig regel om van GRIP2 af te schalen naar GRIP0 #ns #utrechtcentraalquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:50 schreef bork het volgende:
[..]
duidelijk, ik heb 3 andere bronnen gechecked en daar vond ik niks op.
Beetje bizar maar hulde voor de deelnemers op dit forumpje, ik heb net het e.a met mevr. Bork doorgenomen en heel veel m.b.t. de gevolgen/situatie m.b.t. de komende week werd hier al verschrikkelijk snel duidelijk geanalyseerd en gecommuniceerd.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:43 schreef Fixers het volgende:
Onvoorstelbaar dat die ruimte geen automatisch centraal CO2 of ander zuurstofverdrijvendblussysteem heeft.
Dat was er wel, en daarmee is ook de eerste bluspoing ondernomen. Alleen bleek dat dat niet werkte en toen is er overgeschakeld op water. Daarbij is dus ook behoorlijk wat schade opgetreden. Overigens is dit allemaal ook al eerder gepost, en ook hier. Als je niet weet waar je over praat kun je beter je mond houden.quote:
Dim jij zelf is even lekker vriend! Ik heb er nu wel genoeg van dat jij de posters in dit topic even gaat vertellen of ze hier wel of niet mogen posten!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dat was er wel, en daarmee is ook de eerste bluspoing ondernomen. Alleen bleek dat dat niet werkte en toen is er overgeschakeld op water. Daarbij is dus ook behoorlijk wat schade opgetreden. Overigens is dit allemaal ook al eerder gepost, en ook hier. Als je niet weet waar je over praat kun je beter je mond houden.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dim jij zelf is even lekker vriend! Ik heb er nu wel genoeg van dat jij de posters in dit topic even gaat vertellen of ze hier wel of niet mogen posten!
Net ook die opmerking tegen iemand anders in dit topic `mensen van jouw slag`. Belachelijk!
Ik bepaal dus zelf wel of ik hier post of niet Dr. Flash. En het interesseert me weinig of je al vanaf je geboorte in deze topicreeks komt, of niet.
Ja, lach maar. Blijkbaar heb je er weinig tegenin te brengen. En nee, daar zit ik ook totaal niet op te wachten.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dim jij zelf is even lekker vriend! Ik heb er nu wel genoeg van dat jij de posters in dit topic even gaat vertellen of ze hier wel of niet mogen posten!
Net ook die opmerking tegen iemand anders in dit topic `mensen van jouw slag`. Belachelijk!
Ik bepaal dus zelf wel of ik hier post of niet Dr. Flash. En het interesseert me weinig of je al vanaf je geboorte in deze topicreeks komt, of niet.
Ik heb het allemaal proberen te lezen. I stand corrected....quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dat was er wel, en daarmee is ook de eerste bluspoing ondernomen. Alleen bleek dat dat niet werkte en toen is er overgeschakeld op water. Daarbij is dus ook behoorlijk wat schade opgetreden. Overigens is dit allemaal ook al eerder gepost, en ook hier. Als je niet weet waar je over praat kun je beter je mond houden.
Wat mij betreft hoeft er verder geen woord over vuil gemaakt te worden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:01 schreef bork het volgende:
Niet doen alsjeblieft allemaal, dit heb ik al een keer eerder gezien, nergens voor nodig, dit is een leuk subforum en we laten iedereen in haar of zijn eigen waa![]()
rde.
Precies, het is ook maar net op welk moment je ontdekt dat de boel in de fik staat. Ik kan me best voorstellen dat een complete relaiskast weggesmeuld is voordat er een brandmelder afgaat oid. Wat leren we daar dan van? Blijkbaar is het nodig om brandmelders in elke relaiskast te plaatsen, in (in elk geval) een poging om een brand op die plek eerder op te merken. Daarmee is nog niet gezegd dat je hem ook eerder geblust hebt natuurlijk. En het is inderdaad maar helemaal de vraag op welke termijn het treinverkeer van, naar en via Utrecht Centraal hervat zal kunnen worden. Zoals zo veel anderen ben ik daar heel benieuwd naar. En als dat betekent dat ik de hele volgende week niet naar mijn werk kan, dan zij dat maar zo. Ik ga me niet druk maken om dingen waar ik toch geen invloed op hebquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:01 schreef Fixers het volgende:
Ik heb het allemaal proberen te lezen. I stand corrected....Als het niet voldoet om een ruimte vol te pompen met een vuurverstikkend of zuurstverdrijvend gas dan is het ook niet een klein brandje waar je mee te doen hebt.
![]()
We zullen de komende dagen wel zien hoe het zich ontwikkeld. Als die hele relaisruimte inderdaad tot één grote klomp is versmolten dan vind het knap als er binnen een week wat rijdt.
Relais is veel betrouwbaarder dan computers.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan mogen ze gelijk computers er neer plempen ipv relaises. Dan kunnen ze er gelijk een backup van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |