SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ben Saunders
Een huiskamer concert winnen van Ben Saunders zorg ervoor dat ik deze twitter minimaal 3200 followers krijg, alleen voor folowers he!
doet ie goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Ben is ook een bijdehandje op Twitter zeg.
Anne kwam op 't idee om een huiskamerconcert te geven bij 1000 followers op Twitter en vervolgens post Ben dit nog geen minuut later:
[..]
Is dat wel de goeie Ben?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Anne kwam op 't idee om een huiskamerconcert te geven bij 1000 followers op Twitter en vervolgens post Ben dit nog geen minuut later:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Is dat wel de goeie Ben?
tattooben is het toch?
das heul ben niet!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
geen kevin?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Volgens Twitter zijn Ray en Bart het slechtst
Irene kan de zachte G niet zo goedquote:
en wie is de beste?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Carlo is echt vele malen beterquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Irene kan de zachte G niet zo goed.
Echt, het lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Irene kan de zachte G niet zo goed.
Ray was echt pijnlijk inderdaad, snap echt niet wat mensen nou in hem zien. Klonk echt ongelofelijk geperst en was totaal geen lied voor hem.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
Sommige typetjes van irene zijn wel treffend. Angela Groothuizen doet ze erg goed vind ik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Carlo is echt vele malen beter
ja die doet ze zeker goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige typetjes van irene zijn wel treffend. Angela Groothuizen doet ze erg goed vind ik.
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige typetjes van irene zijn wel treffend. Angela Groothuizen doet ze erg goed vind ik.
Marijke van Helwegenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die ene met de duif, lipjes getuit borstjes vooruit, ehhhhhhh
Marijke Helwegen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die ene met de duif, lipjes getuit borstjes vooruit, ehhhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |