Ik dus wel bij die van mijquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die foto van mij in het pak in mijn fobo was ik ook net 4 of 5 denk ik. Ik heb er ook niks aan overgehouden aan dat pakje.
Ja maar jij wil toch niet met mij trouwenquote:
omg, wij zijn echt gewoon twee keer ex-collega's maar dan andersquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
momenteel nog veel detachering, zit nu bij abn amro bank, daarvoor bij min. landbouw enz.
en regelmatig bij IBM. echte pakken cultuur dus.
Vandaag had je dat niet gevonden. Al mijn broeken zaten in de was, dus ik liep met een sjieke manteljas aan en een gerafelde klus-spijkerbroek. Dat was niet echt gepast.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat op de één of andere manier echt enorm sexy
de meeste kinderen bouwen pas herinneringen op als ze 4 zijn ...knap dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee, was met de 12.5 jarig trouwdag van mijn ouders en mocht toen niks leuks doen en het zat voor geen meter
en die shirts draag ik op een korte broek, in het weekend. hoewel somig best staan op een lichte pantalonquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
momenteel nog veel detachering, zit nu bij abn amro bank, daarvoor bij min. landbouw enz.
Ach, die broek kan ook uit he.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vandaag had je dat niet gevonden. Al mijn broeken zaten in de was, dus ik liep met een sjieke manteljas aan en een gerafelde klus-spijkerbroek. Dat was niet echt gepast.
Ja, dat herken ik wel van sommige maten van mij. In ieder geval vind ik het dan wel toffer dat je het colbertje achterwege laat. Is toch net wat losser dan compleet in het pak.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet meer trouwen....quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar jij wil toch niet met mij trouwen
shirt + korte broek kan idd. Maar een lichte pantalon? Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en die shirts draag ik op een korte broek, in het weekend. hoewel somig best staan op een lichte pantalon
Niet in de supermarkt, dan moet je toch echt even wachten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, die broek kan ook uit he.
Ik ook niet, ik blijf wel bij deze vrouwquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet meer trouwen....
ik heb geduld hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet in de supermarkt, dan moet je toch echt even wachten.
ik ben niet getrouwdquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik blijf wel bij deze vrouw
Zit heel diep, daarom trek ik ook geen pak aan(en dan bedoel ik 3 delig of zo. kijk een nette broek met een blouse en een colbert kan nog maar verder niet)quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de meeste kinderen bouwen herinneringen op als ze 4 zijn ...knap dat je dat nog weet
Of is het je verteld?
beetje wel, beetje veel wel eigenlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
shirt + korte broek kan idd. Maar een lichte pantalon? Ik weet het niet.Lijkt het dan wel een beetje op een kantoenen broek of iets dergelijks?
De spanning opbouwen is ook veel leuker tenslotte.quote:
Dan kan het. Als ik naar mijn pantalons kijk is het gewoon echt geen match. Dan moet je een wat dikkere en minder glinsterende stof (die pantalons over het algemeen hebben) nemen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje wel, beetje veel wel eigenlijk
Ik welquote:
klinkt heel romantischquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik welKasteel, wat familie, geen feest gegeven maar lekker met z'n tweeën weg. Familie ook blij, hadden ze ook wat aan hun bijzonder verlofdag.
Was gibt?quote:
Ik heb geen pak.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Suikersnoetje... we moeten de mannen opleggen dat ze volgende week in pak moeten komen
Als je langs Enske komt mag je wel een colbertje lenen.quote:
ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies
het is bedtijd ... wie gaat er mee?
als suiker een boekje heeft.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies
Ikkequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies
Ik mag niet zomaar met vreemden naar bed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies
natuurlijk heb ik een boekje, gekkiequote:
coolquote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als suiker een boekje heeft.....
je hebt toch geen vriendinquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik mag niet zomaar met vreemden naar bed.
ik heb me daar echt nooit aan gehoudenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik mag niet zomaar met vreemden naar bed.
Oh boefje, stel jij je nooit eerst voor?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb me daar echt nooit aan gehouden
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
coollees jij voor dan?
[..]
tuurlijk
niet altijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh boefje, stel jij je nooit eerst voor?
Ik heb geen vriendin (of althans, een relatie), maar zelfs dan mag het niet. Net als dat ik vroeger niet met vreemden mee mocht die mij snoep aanboden.quote:
Dat is niet ladylike.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb me daar echt nooit aan gehouden
welnee, gewoon zo van:quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh boefje, stel jij je nooit eerst voor?
dat is denk ik best heel erg ladylikequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin (of althans, een relatie), maar zelfs dan mag het niet. Net als dat ik vroeger niet met vreemden mee mocht die mij snoep aanboden.![]()
[..]
Dat is niet ladylike.
precies!quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, gewoon zo van:
hey jij, hier komen en neuken.NU
Waarom heb ik nu ineens een sene uit NATM in mijn hoofdquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, gewoon zo van:
hey jij, hier komen en neuken.NU
Niet in mijn ideaalwereldje waar alle vrouwen lief, zacht en vroom zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is denk ik best heel erg ladylike
Dan kruip ik tegen LL aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ga ik wel in het midden, mogen jullie tegen me aan
ladylike de user bedoel ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet in mijn ideaalwereldje waar alle vrouwen lief, zacht en vroom zijn.
ooh yummiequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ga ik wel in het midden, mogen jullie tegen me aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |