nee, de jongste is 19 hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een meet met volwassenen tussen 24 en 50 en dan wat grut van nog geen 15 ertussen?
Ik weet niet meer wat nu wel echt gemeend is en wat niet hoor. Zoveel mixed signals.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik dat niet meen
ja, maar die oefent zich een slag in de rondte natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou cryothic kan er wel wat van hoor
Dat ben ik wel gewend na 22 jaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
dus krijg je de klappen van beide kanten
Dat mag ook wel eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend na 22 jaar.
ja maar die had geen ervaring hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar die oefent zich een slag in de rondte natuurlijk
divide et imperaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet niet meer wat nu wel echt gemeend is en wat niet hoor. Zoveel mixed signals.
dan heb je een zeldzamequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja maar die had geen ervaring hoor
Ik zie het maar als een teken dat jullie mij hebben gemist, als het weer met z'n allen tegen die verdwaalde student is.quote:
Ik heb geen verdeelde geest dame! Dus die kan je niet tegen elkaar uitspelen.quote:
Doen we ook, heerlijk zo'n mik puntquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie het maar als een teken dat jullie mij hebben gemist, als het weer met z'n allen tegen die verdwaalde student is.
dat denk je nu jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb geen verdeelde geest dame! Dus die kan je niet tegen elkaar uitspelen.
Top Gearquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar slaat dit nu weer op
het is geen ONZ
top gear..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar slaat dit nu weer op
het is geen ONZ
Ik wil niet weten hoe het in huize suikertaart eraan toe gaat als je dit soort tactieken begint toe te passen.quote:
Mag ook wel, jullie hebben altijd wel een maandje of 2 de kans gehad om jullie voor te bereiden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen we ook, heerlijk zo'n mik punt
niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wil niet weten hoe het in huize suikertaart eraan toe gaat als je dit soort tactieken begint toe te passen.
Ik moet nog een disfunctionele relatie beschrijven voor mijn studie. Dus als je denkt dat jij en je hubbie ervoor in aanmerking komen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet?
of ben je stiekem toch wel heel nieuwsgierig?
Weet je dat dat te veel tijd isquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mag ook wel, jullie hebben altijd wel een maandje of 2 de kans gehad om jullie voor te bereiden.
En een mooie op de koop toe ook nog.quote:
Ik had vandaag geen gel in mijn haar en kreeg meteen commentaar dat ik naar de kapper was geweestquote:
ja jeetje ik kan niet op alles reageren, zit ook tv te kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
Maar LL en ST waarom negeren jullie een post van mij?
Ja, mist mijn hele familie mij daar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je dat dat te veel tijd is
ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet nog een disfunctionele relatie beschrijven voor mijn studie. Dus als je denkt dat jij en je hubbie ervoor in aanmerking komen?
Tuurlijk, hoe kunnen we zonder een schaapquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, mist mijn hele familie mij daar?
applausquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vandaag geen gel in mijn haar en kreeg meteen commentaar dat ik naar de kapper was geweest
Top! Wanneer kan ik je komen interviewen? Als jullie het dan ook nog voor onze studiekring willen uitbeelden in een rollenspel zou het helemaal geweldig zijn. Servies kan geregeld worden, net als de pleisters.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe kunnen we zonder een schaap
Dat weet ik tochquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
@ trev, ik plaagde je alleen maar een beetje nofi schat
Die heb je zat in de achterhoek.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe kunnen we zonder een schaap
Maar geen zo als jijquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die heb je zat in de achterhoek.
Nou ja, na volgende week?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Top! Wanneer kan ik je komen interviewen? Als jullie het dan ook nog voor onze studiekring willen uitbeelden in een rollenspel zou het helemaal geweldig zijn. Servies kan geregeld worden, net als de pleisters.
Kerel, je weet wel dat je suikertaartje heel veel mooie inkoppertjes nu voorschotelt over mij schapen en dat jullie die nodig hebben?quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, je weet wel dat je suikertaartje heel veel mooie inkoppertjes nu voorschotelt over mij schapen en dat jullie die nodig hebben?![]()
![]()
Deze week zou ook best kunnen. Als zijn neusschotje nog scheef staat kunnen we direct de gevolgen bestuderen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, na volgende week?
Komende week wordt meneer taart geopereerd om zijn neusschotje weer recht te zetten...
die heb je bij dezequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik tochmaar ben toch wel benieuwd naar een reactie van jullie
Like I carequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, je weet wel dat je suikertaartje heel veel mooie inkoppertjes nu voorschotelt over mij schapen en dat jullie die nodig hebben?![]()
![]()
Die zat eraan te komen he?quote:
Ja, nou, maandag is de operatie..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Deze week zou ook best kunnen. Als zijn neusschotje nog scheef staat kunnen we direct de gevolgen bestuderen.
je zal wel moetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet wat ik verwachte maar ik doe het er voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |