Het gaat slecht..quote:#9 Fringe moet het op de vrijdag in januari echt laten zien, want anders is het over en uit. Zeker als je kijkt naar het verleden van FOX op de vrijdag. Zicht op een mogelijk vierde seizoen is pas duidelijk in januari/februari. Tot die tijd zal deze positie niet veel veranderen.
nou iddquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Ereinion het volgende:
Die product placement scene met die video chat was trouwens wel heel erg
Daar kunnen we naar fluiten ben ik bang.. binnenkort geen Fringe meer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:45 schreef Henno het volgende:
Enige waar je op kan hopen is dat de kijkcijfers weer wat stijgen.
Pushing Daisies was ook zo'n visueel orgasme, elke keer. Heeft het ook maar twee seizoenen volgehouden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:45 schreef Henno het volgende:
Wow wat een macabere aflevering, en die ballerina scene was echt eng, ook hoe ze keek etc.
Het is echt een prachtige serie geworden.. als ze hier niet mee doorgaan zijn ze echt niet goed bij hun hoofd. Maar ja, tegenwoordig heeft een serie geen bestaansrecht meer als het niet de massa aanspreekt, draait allemaal om geld. Enige waar je op kan hopen is dat de kijkcijfers weer wat stijgen.
Misschien gloort er toch wat hoop:quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar kunnen we naar fluiten ben ik bang.. binnenkort geen Fringe meer.
quote:Fringe - Renewed for a 4th Season? [RUMOUR]
I just heard from one of my sources that Fox are close to announcing a 4th Season of Fringe.
Please take this with a pinch of salt for now until I can confirm with another source.
Hopefully this turns out to be true.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:29 schreef Houniet het volgende:
IK HEB DE OBSERVER GEZIEN KAN ALLEEN GEEN PRINTSCREEN MAKEN [ afbeelding ] [ afbeelding ] !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |