Je moet het toch een beetje spannend maken om te kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kerel ik let daar totaal niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze Broyles leeft nog. Alter Broyles is dood.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Hoe kan Broyles nou bij de dode Broyles staan... Is dat onze Broyles, die ernaast staat? Snappetnie..
Verder een meesterlijke ep!
Ja dat snap ik, maar stond onze Broyles nou bij dat lichaam van alter-Broyles? Daar leek het wel op... of is het een andere donkere man die er erg op leek...?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:12 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Onze Broyles leeft nog. Alter Broyles is dood..Ik vond ze allebei wel leuk
Dat was dan ook zo. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar stond onze Broyles nou bij dat lichaam van alter-Broyles? Daar leek het wel op...
Hoe kan onze broyles dan in de alter universe zijn? Of was de dode broyles bij ons? Hij lag toch niet in de tank? Hoe is danwel de een danwel de ander dan naar de alter universe gekomen? Is toch niet zo'n rare vraag?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was dan ook zo. Zo moeilijk is het toch niet?
De Olivia uit de alternate universe werd ontdekt, dus moest terug. Dit kon, door onze Olivia en de hare te verwisselen. Hetgene wat verwisseld wordt moest namelijk dezelfde massa hebben. Onze Olivia wist echter te ontsnappen. Alternate Broyles werd gevangen omdat hij zichzelf opofferde zodat Olivia kon oversteken naar onze universe. Ze hebben dus (stukken van) hem gebruikt om met Bolivia te switchen, omdat ze onze Olivia niet hadden. Daarom is Bolivia terug in de altemets universe, en de alternate Broyles in onze universe.quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:58 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hoe kan onze broyles dan in de alter universe zijn? Of was de dode broyles bij ons? Hij lag toch niet in de tank? Hoe is danwel de een danwel de ander dan naar de alter universe gekomen? Is toch niet zo'n rare vraag?
Die link was toch wel te leggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Olivia uit de alternate universe werd ontdekt, dus moest terug. Dit kon, door onze Olivia en de hare te verwisselen. Hetgene wat verwisseld wordt moest namelijk dezelfde massa hebben. Onze Olivia wist echter te ontsnappen. Alternate Broyles werd gevangen omdat hij zichzelf opofferde zodat Olivia kon oversteken naar onze universe. Ze hebben dus (stukken van) hem gebruikt om met Bolivia te switchen, omdat ze onze Olivia niet hadden. Daarom is Bolivia terug in de altemets universe, en de alternate Broyles in onze universe.
Verhelderendquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Olivia uit de alternate universe werd ontdekt, dus moest terug. Dit kon, door onze Olivia en de hare te verwisselen. Hetgene wat verwisseld wordt moest namelijk dezelfde massa hebben. Onze Olivia wist echter te ontsnappen. Alternate Broyles werd gevangen omdat hij zichzelf opofferde zodat Olivia kon oversteken naar onze universe. Ze hebben dus (stukken van) hem gebruikt om met Bolivia te switchen, omdat ze onze Olivia niet hadden. Daarom is Bolivia terug in de altemets universe, en de alternate Broyles in onze universe.
Aha. Maar ik had dus die Broyles in die wagen gemistquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:47 schreef zoem het volgende:
Na einai kalytero anthropo apo ton patera toy.
Haha ja!quote:
Heel de serie is goed! Samen met Dexter de beste serie die ik volg op het momentquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:31 schreef Merel het volgende:
Super aflevering. Dit seizoen is zo goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |