Ja!quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:45 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, en volgens mij doe ik zijn toekomstige partner er ook een plezier mee!
![]()
Ik heb jarenlang Brinta als ontbijt gegeten en daar hield ik het echt wel lang op vol.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
Nu we het toch over eten hebben (en ook weer pap!): ik had het er met mijn schoonmoeder over dat Ivan nog echt behoefte heeft aan een fles 's ochtends en dat een manier om die eruit te gooien misschien is door van zijn ontbijt eens pap te maken en te kijken hoe dat gaat. Daarop zei ze heel resoluut dat ik Ivan geen pap moet geven want dat zet meer aan dan een boterham (of twee) en dat kan Ivan niet hebben.
Waar komt dit vandaan? Misschien geef je met pap relatief meer calorieen, maar als het aantal calorieen gelijk is kan pap toch niet meer aanzetten?
Ik kan me goed voorstellen dat pap meer vult, maar meer aanzetten kan niet als er niet meer calorieen in zitten. Ik weet trouwens niet of dat laatste het geval is, hoor. Ik heb een tijdje cruesli gegeten en ik merkte dat ik al gauw ruimschoots over het aantal calorieen van 2 boterhammen heenging doordat ik mijn bakje nogal volgooide. Ik kan me voorstellen dat het met pap ook zo gaat, maar tegelijkertijd is pap onvergelijkbaar met cruesli.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, gewoon lekker in een fles doen!
Als je het niet te dik maakt, gaat dat prima.Zie hieronder.
[..]
Ik heb jarenlang Brinta als ontbijt gegeten en daar hield ik het echt wel lang op vol.
Dat ik te dik werd heeft daar iig zeker niet aan gelegen.
En is het echt zo dat er meer Kcal in zitten?
Ik heb een tijdje het EGA dieet gedaan, en die gaven aan 250cc zuivel en 25gr granen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat pap meer vult, maar meer aanzetten kan niet als er niet meer calorieen in zitten. Ik weet trouwens niet of dat laatste het geval is, hoor. Ik heb een tijdje cruesli gegeten en ik merkte dat ik al gauw ruimschoots over het aantal calorieen van 2 boterhammen heenging doordat ik mijn bakje nogal volgooide. Ik kan me voorstellen dat het met pap ook zo gaat, maar tegelijkertijd is pap onvergelijkbaar met cruesli.
Miss, houdt Senna eigenlijk van soep? Ik vind dat zelf altijd zo'n fijne lunch, soep met brood.
ja ik mag niet lijnen nuquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Ik mis het zo!Ik heb jarenlang met Brinta ontbeten, zo lekker!
Maar het mag niet van meneer en mevrouw #heller.
Bijna twee alweerquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
Estrys, ik moest even in het lijstje kijken hoe oud Seb is, want ik dacht 'huh??? Dat doet de mijne helemaal nog niet'. Maar duh... Seb is 7 maanden ouder.
Heerlijk om te lezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |