Tot die tijd blijf ik wakker, ik kan echt niet slapen zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:23 schreef dandybleu het volgende:
ha mn nieuwe video? hij was tien uur savonds al klaar maar youtube die doet heel moeilijk ( hij loopt vast bij het uploaden ) dus is het drie uur later en ik ga naar bed toe en laat mn pc aanstaan ( mischien dat de video morgen dan binnen is
ha wil ik wel doen hoor alleen moet ik eerst een camera regelen die een beetje normaal opneemt anders kan het nietquote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dandybleu, ik post nogmaals mijn verzoekje, ik wil namelijk zoooo graag een theeblaadjes-lezing-filmpje van je zienen het liefst dat je mijn toekomst gaat lezen in de theeblaadjes.
Het geeft niet als de theeblaadjes niet goed te zien zijn, ik geloof je gewoon wat je erin ziet en wat je erover gaat vertellenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:06 schreef dandybleu het volgende:
ha wil ik wel doen hoor alleen moet ik eerst een camera regelen die een beetje normaal opneemt anders kan het niet
Wat is dat danquote:Op donderdag 2 december 2010 16:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het geeft niet als de theeblaadjes niet goed te zien zijn, ik geloof je gewoon wat je erin ziet en wat je erover gaat vertellen.
ha hey die penisbaard jequote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef Penisbaard het volgende:
Kom je bij Man bijt Hond, dandybleu? Tevens zet die video gewoon nog eens op Youtube, ik denk dat de verbinding of Youtube gewoon even faalde. Het lukt nu vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |