Als jij dat leuk zou vinden doe je het toch zelf?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Begin zelf maar eens met lezen daar gezien die post voor dandybleu is en niet voor jou, ik geef alleen maar tips en er staat ook dat hij er verder niets mee hoeft te doen maar het zou gewoon leuk zijn.))))
Nee ik durf dat nietquote:Op woensdag 24 november 2010 15:22 schreef arucard het volgende:
[..]
Als jij dat leuk zou vinden doe je het toch zelf?
ha ja ik weet niet of je weet maar de woningnood is heel hoog bij studenten en jongeren....ja dus dit is al de tweede keer dat ik een half jaar een logee heb die zonder woning zat....( familie dus ) .ja ha ha en ik heb al zo een klein huisje dus ja dat levert wel eens stress op ( net als twee wilde straatkatten die in een gevecht raken ...ja want onze smaken vershillen helemaal dus ja ik word echt wel eens totaal gek van zijn aanwezigheid.... maar ja we moeten roeien met de riemen die we hebben )quote:Op woensdag 24 november 2010 14:44 schreef Penisbaard het volgende:
Dat is toch gewoon een dik kind of niet? Maar je kan op hetzelfde moment die neef ook nog horen lachen op de achtergrond ergens.
Die filmpjes van jou zijn lachen. Doorgaan dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:50 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ja ik weet niet of je weet maar de woningnood is heel hoog bij studenten en jongeren....ja dus dit is al de tweede keer dat ik een half jaar een logee heb die zonder woning zat....( familie dus ) .ja ha ha en ik heb al zo een klein huisje dus ja dat levert wel eens stress op ( net als twee wilde straatkatten die in een gevecht raken ...ja want onze smaken vershillen helemaal dus ja ik word echt wel eens totaal gek van zijn aanwezigheid.... maar ja we moeten roeien met de riemen die we hebben )
en deze is voor penisbaard : ha ha mijn zus die zei tegen me vandaag in de auto : dandybleu.... ik wil ook een filmpje maken.....( ha ha ze heeft het virus te pakken dus door mijn gedoe ) en ha ha ja mn zus die is ook zo gek als een deur....dus ja dat word wel lachen geblazen
ik ga van de week bij haar op visite om "windows movie maker" een beetje uit te leggen...als ze op youtube staat dan laat ik het wel weten aan jullie
toi toi toi gekenhuis hier vandaag dus ik ben helemaal uitgeteld hier en lig op apegapen...
Nee man, hij zei tobaycoquote:
Belachelijke doodsverwensing dit.quote:
-weg-quote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Belachelijke doodsverwensing dit.
misschien is 14 min en beetje lang voor een VLOGfilmpjequote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef dandybleu het volgende:
ha ha mailmonster dandyblue hier
mn nieuwe video : de kater van edwin
BAN!! zelfs penisbaard is overstuur, ik kan me nauwlijks inbeelden wat voor gruwelijkheden zijn gezzegtquote:
ha ha ik ben wel wat gewend hey? de gebruikelijke doodverwensingen in zeven kleuren poep ha ha... nee man ik heb heel mn leven al gezeur gehad dus ik red me wel....ben wel nieuwsgierig wat het dan was dat gezegd werd ( curiousity killed the cat ha ha )quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BAN!! zelfs penisbaard is overstuur, ik kan me nauwlijks inbeelden wat voor gruwelijkheden zijn gezzegt
Hij is gebandquote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BAN!! zelfs penisbaard is overstuur, ik kan me nauwlijks inbeelden wat voor gruwelijkheden zijn gezzegt
goed onderwerp voor een filmpje?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef dandybleu het volgende:
ha oke ja...de lengte is een beetje veel mischien
ja nu ben ik aan het msn-en
ik ken een goeie gozer alleen hij is drugsverlaafd... ja das wel een heel sessie opeens.... ik probeer hem een beetje te sturen hey?...de goede kant op ...... alleen ha opeens merk ik wel dat ik er moe van word....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |