En opflikkeren met je Geenstijl.quote:Op zondag 21 november 2010 16:25 schreef Mr.DD het volgende:
Dit is echt hoog niveau serieus echt genieten hiero! Persoonlijk denk ik dat je videoblog het heel goed zou doen als onderdeel van het programma Pownews, als dagelijkse afsluiter. Misschien moet je ze mailen met een linkje naar je filmpjes? We gaan je beroemd maken![]()
![]()
Laat die logé meehelpen met poetsen.quote:Op zondag 21 november 2010 20:33 schreef dandybleu het volgende:
ha ha ik was vandaag in een feeststemming....en had een plan om een video te maken over sex die ik op chatroulette gezien had.... ( meisjes ha ha ) maar alleen er kwam allemaal gezeik tussendoor en nu heb ik zowaar een klaagvideo gemaakt.... ha ha ik haal hem over een paar dagen weer weg ....
ha ha ik heb hem weggehaald.... mn familie begon helemaal te stressen hey? ja familie je kan niet zonder en je kan soms niet met ze....quote:
hoe weet je famillie dat je een filmpje op internet zet?quote:Op maandag 22 november 2010 20:38 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ha ik heb hem weggehaald.... mn familie begon helemaal te stressen hey? ja familie je kan niet zonder en je kan soms niet met ze....
ja het filmpje? begon ik het riag ( die soms in mn haren zitten ) een beetje uit te dagen hey?....zodra ik weer in topvorm ben ( kan nog even duren ) dan maak ik weer een videeotje.....
Dan ga je eerst flink wat labeltjes van de theezakjes sparen, die ruil je vervolgens voor een rolstoel. Die rolstoel verkoop je aan iemand die slecht ter been is, bijvoorbeeld aan Heather Mills: (vrouw met 1 been, tevens de ex-vrouw van Paul McCartney, dus geld genoegquote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef dandybleu het volgende:
harry potter is ook met thee-lezen hey? ja ik geloof daar wel in....maar ja om het te filmen heb je wel een dure camera nodig...die heb ik dus niet helaas...
We zien het wel verschijnen Dandy ga zo door!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:33 schreef dandybleu het volgende:
ha mn logee is thuis vanavond.... ja ik kan me niet goed concentreren door zijn aanwezigheid....dus ja ik had al een nieuw onderwerp in mn hoofd...maar ja ik moet het filmen uitstellen tot mn logee een keer een avondje weg is dus....
wel jammer
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:42 schreef mcwops het volgende:
heel bijzonder dat Tong hier nog niet is gesignaleerd....maar misschien weet ts hier t antwoord op
tong80/ts .... kom er maar in
Zijn neefje/logee als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef Penisbaard het volgende:
Super weer inderdaad. Wie is dat kind op 6:22 dan?
Nee, dat is de oudere mannenstem ergens op de achtergrond.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:53 schreef Rectum het volgende:
[..]
Zijn neefje/logee als ik me niet vergis.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, dat is de oudere mannenstem ergens op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |