Hou eens op jij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:50 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens de aanklacht een kopstoot.
Volgens de beelden 2 klappen in het gezicht.
Wat is het nu?
En is er ook geluid bij de beelden zodat je kan zien en horen wat de aanleiding was?

ik weet allen, 2004.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is dan wel leuk: ik leerde mijn vrouwke kennen in 1997 en in 2004 zijn we getrouwd. De magere jaren hebben we nu. Of gelden dan alleen getrouwde jaren?

Beelden? Waar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:50 schreef sunny16947 het volgende:
Wat is het nu?
En is er ook geluid bij de beelden zodat je kan zien en horen wat de aanleiding was?

2 meppen in het gezicht is voor jou niet ernstig genoeg voor een kamerlid??quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:50 schreef sunny16947 het volgende:
Wat is het nu?

die heeft de NOS maar wil het niet vrijgeven als ik het goed begreepquote:

Het geeft wel aan dat het niet erg betrouwbaar is..quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 meppen in het gezicht is voor jou niet ernstig genoeg voor een kamerlid??

"hij most gewoon zn bek houwe"quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

De beelden op camera van de 2 meppen zijn niet betrouwbaar?? Bewerkt ofzo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat het niet erg betrouwbaar is..

Nee. Er is aangifte gedaan vanwege een kopstoot, de beelden zeggen dat H. klappen heeft gegeven. Persoonlijk vind ik klappen erger dan een kopstoot. Waarom zou de man in kwestie geen aangifte hebben gedaan vanwege een kopstoot?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De beelden op camera van de 2 meppen zijn niet betrouwbaar?? Bewerkt ofzo?

Vraag, welke partij is dat niet? Je kritiek lijkt erg selectief.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef Toverheks het volgende:
de PVV is gewoon een partij van de los zittende handjes, de roddel en achterklap, het verzwijgen van verleden, een partij van gajes en tuig van de richel, en toch *smullen* we van al de verhalen rondom de PVV, en hopen diep in ons hart dat er nog meer bagger naar boven komt.
ach de PVV, Wilders had een droom, maar die spat toch langzaam uit elkaar.

Geen idee, beide zijn ernstig wat mij betreft...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel. Er is aangifte gedaan vanwege een kopstoot, de beelden zeggen klappen. Persoonlijk vind ik klappen erger dan een kopstoot. Waarom zou de man in kwestie geen aangifte hebben gedaan vanwege een kopstoot?

ja eigenlijk wel he, je hebt gelijk, oke de PVDA heeft er ook mensen tussen zitten die in het verleden wel eens wat uitgevroten hadden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:57 schreef Holograph het volgende:
[..]
Vraag, welke partij is dat niet? Je kritiek lijkt erg selectief.

Hmm, de tegenstrijdigheid van de mens, waarom is leedvermaak toch ook vermaak?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef Toverheks het volgende:
de PVV is gewoon een partij van de los zittende handjes, de roddel en achterklap, het verzwijgen van verleden, een partij van gajes en tuig van de richel, en toch *smullen* we van al de verhalen rondom de PVV, en hopen diep in ons hart dat er nog meer bagger naar boven komt.
ach de PVV, Wilders had een droom, maar die spat toch langzaam uit elkaar.

Je hoeft niet na elke zin op een nieuwe regel te beginnen. dat weet je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:05 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Hmm, de tegenstrijdigheid van de mens, waarom is leedvermaak toch ook vermaak?
Waarom hebben we tegelijkertijd medelijden, compassie, gedoogsteun voor de aftalende PVV'ers.
Zo zielig, alsof je jonge katjes dood ziet gaan.
Maar de natuur is toch wreed en rigoreus? Een kans om te overleven die je moet je bezitten. je krijgt dat niet cadeau.
Als men dan toch volgens de wetten der natuur het onderspit al moet delven.
Doe het dan minstens met opgeheven hoofd.
dag Geert!
Bye bye, zwaai zwaai.
Je wat toppie en ook joppie, maar nu ben je oppie.
Ga tandpasta kopen, vent.

quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:05 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Hmm, de tegenstrijdigheid van de mens, waarom is leedvermaak toch ook vermaak?
Waarom hebben we tegelijkertijd medelijden, compassie, gedoogsteun voor de aftalende PVV'ers.
Zo zielig, alsof je jonge katjes dood ziet gaan.
Maar de natuur is toch wreed en rigoreus? Een kans om te overleven die je moet je bezitten. je krijgt dat niet cadeau.
Als men dan toch volgens de wetten der natuur het onderspit al moet delven.
Doe het dan minstens met opgeheven hoofd.
dag Geert!
Bye bye, zwaai zwaai.
Je wat toppie en ook joppie, maar nu ben je oppie.
Ga tandpasta kopen, vent.

En heeft Hernandez een moeilijke jeugd gehad? Heeft hij in het verleden een straatcoach nodig gehad?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:50 schreef sunny16947 het volgende:
Wat is het nu?

Da's geen nieuws meid...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
Wilders net op journaal, hij gelooft het niet van die kopstoot en zo.

Hij moet zich schamen.quote:

Het riekt naar een doofpot. De overheidsfetisjisten houden elkaar een hand boven het hoofd. Het OM weet nog niet eens of ze gaan vervolgen, zo erg is het verworden met de klassejustitie. Stuitend. Stuitend!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:44 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Klappen PVV-Kamerlid op camera
Vreemd dat deze beelden zo laat bekend worden.

Ik vel geen oordeel. Ik constateer alleen een verschil in aangifte en werkelijk gebeuren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

Denk dat hij weinig tijd heeft om op de bank te zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Wilders zal zich onderhand verbijten op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |