abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88917339
quote:
Klappen PVV-Kamerlid op camera
- door Rein (RvLaak) op 19-11-2010 @ 20:34

Afgelopen september is het PVV-Kamerlid Hernandez opgepakt vanwege een een ruzie in een café. Hernandez zou een ambtenaar een kopstoot hebben gegeven. Die nacht verbleef hij in de cel. Vrijdagavond meldde de NOS dat er camerabeelden van het incident aanwezig zijn bij het OM.

In tegenstelling tot de aanklacht zou er op de beelden duidelijk te zien zijn dat Hernandez het slachtoffer tweemaal vol in zijn gezicht slaat. De ambtenaar hield diverse verwondingen aan zijn gezicht over van de vechtpartij.

Ondanks diverse getuigen en aangifte, ontkende Hernandez tegenover Wilders. Wilders geloofde hem op zijn woord. Onbekend is of Hernandez het hele incident, of enkel de kopstoot ontkende.

Momenteel is het onduidelijk of het OM over gaat tot vervolging.
Klappen PVV-Kamerlid op camera

Vreemd dat deze beelden zo laat bekend worden.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_88917393
we hebben hier een topic voor...
Mooie vlag hoor
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_88918652
Eerst zien die beelden .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 november 2010 @ 21:11:53 #4
862 Arcee
Look closer
pi_88918885
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_89001140
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')