abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 mei 2002 @ 13:37:18 #26
27929 piere
doe mij maar bier
pi_4395959
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 10:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ik ben elke week verliefd, ik weet niet meer of ik het meende.. misschien een beetje..

i know the feeling ;-)
fok you ja!
  zaterdag 1 juni 2002 @ 13:32:23 #27
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4406232
oh nou dan ook maar eentje van mij vanwege het dubbeltopic

nou ik vond dus eerst een meisje er leuk, en toen dat al voorbij was stuurde zij me een smsje of ik haar leuk vind/vond?
Dus ik terug sturen dat ik haar heel leuk vond en dat ik onze vriendschap NIET op het spel wilde zetten ( kan het namelijk heel goed met dr vinden).

Maar wat had ik nu gesmsed: dat ik onze vriendschap wel op het spel wilde zetten...

Oops, dom foutje, dr vriendinnen hebben me hartelijk uitgelachen

zaterdag 1 juni 2002 @ 13:47:18 #28
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4406375
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 13:32 schreef Fliepke het volgende:

Oops, dom foutje, dr vriendinnen hebben me hartelijk uitgelachen

En dus hoe heb je het rechtgezet?
Of het handig is, is een tweede...
  zaterdag 1 juni 2002 @ 14:28:28 #29
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4406653
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 13:47 schreef Eriksie het volgende:

[..]

En dus hoe heb je het rechtgezet?

ik heb gewoon gezegd dat een foutje was, ken ze namelijk wel goed, dus het was niet zo heel erg. Ik ga nog bijna wekelijks om met die meiden en ook met haar, heb wel vaker goede gesprekken met dr, dus zit allemaal wel goed.
  zaterdag 1 juni 2002 @ 18:23:38 #30
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_4408764
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 21:02 schreef Gisje het volgende:

[..]

als ie dat doet denken ze natuurlijk dat ie homo is.

Oe jeetje wat erg!
Krekker is de bom!
  zaterdag 1 juni 2002 @ 20:54:09 #31
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4410399
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 23:41 schreef Hallahan het volgende:
Geen versierblunder, wel een afmaakblunder...

Back in the good old compuserve days toen internet nog een save heaven was had ik dus via de chat contact met meerdere dames... 1 meiske from the states vond mij wel lief en ik vond haar wel knap, dus die wou graag deze kant opkomen... Dat kon, ikke haar laten komen...

We hebben een paar leuke (say very busy *grijns*) dagen en besluiten om een andere chat vriend te bezoeken in Brussel... Die chatvriend (franse belg) wist echter ook nog van een andere vriendin die een paar weken eerder in mijn bed was beland... Dus op een gegeven moment begint ie over haar te ouwehoeren in het frans, er van uitgaand dat alle Yanks toch alleen maar engels spreken... Blijkt Linda (zo heet ze dus) vloeiend frans te spreken....

De rest van haar vakantie heeft ze dus in een hotelletje doorgebracht en wou ze niets meer van me weten...

Stom!! Wel cool, denk je veilig te lullen verstaat ze het gewoon! Voel jij je ff flink genaaid, zij waarschijnlijk ook! Jij zelf trouwens dubbel, door haar en door die ene meid! BOEIE, live life like you're going to die tomorrow!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  zaterdag 1 juni 2002 @ 20:55:21 #32
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4410409
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 09:40 schreef Frenkie het volgende:
owkee een kort blundertje van mij:

TMF was net begonnen met het vertonen van SMS-berichten (in zo'n oranje balk). Ik kende een heel leuk meisje en dacht laat ik ff testen of die SMS ding werkt. Dus ik typ in: B, I Think I Love You!.. Netjes verzonden (dacht ik). Krijg ik vijf minuten later een bericht terug met de tekst: wat bedoel je...

Wat bleek ik had het SMS-bericht nar dat meisje gestuurd ipv naar TMF

Dat ken ik ergens van, iets sturen en dan ook nog naar de verkeerde ook wel eens gehad! Maar ja das ook wel een mooie blunder, maaruh waarom niet gezegd dat het wel zo was? Misschien was het nog wat geworden...
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4410469
Een paar jaar geleden kreeg ik een nieuwe boven-buurvrouw: een knappe meid van ongeveer 22jr met mooie borsten en lang blond haar.

Anyway, ik was op de bank in slaap gevallen (behoorlijk diepe slaap) en toen werd er gebeld. Ik doe de deur open en staat daar dus m'n boven-buurvrouw met nog een andere mooie meid en een fles wijn.

De meisjes: "Ehm.... we krijgen de fles niet open want we hebben geen kurketrekker. Heb jij misschien een kurketrekker"
Ik (slaperig): " Ow.... ik ga er wel ff een halen..."
Ik strompel naar de keuken en kom terug met de kurketrekker
Ik (slaperig): "Asjeblieft, daaaag...."
* Doet de deur dicht

Een paar minuten later dacht ik:
neuk kans

zaterdag 1 juni 2002 @ 21:39:04 #34
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4410684
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 21:05 schreef Aernout het volgende:
Een paar jaar geleden kreeg ik een nieuwe boven-buurvrouw: een knappe meid van ongeveer 22jr met mooie borsten en lang blond haar.

Anyway, ik was op de bank in slaap gevallen (behoorlijk diepe slaap) en toen werd er gebeld. Ik doe de deur open en staat daar dus m'n boven-buurvrouw met nog een andere mooie meid en een fles wijn.

De meisjes: "Ehm.... we krijgen de fles niet open want we hebben geen kurketrekker. Heb jij misschien een kurketrekker"
* Doet de deur dicht

neuk kans

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 1 juni 2002 @ 23:08:03 #35
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_4411342
quote:
....een stommiteit van jewelste....
Je hebt jezelf toch wel heel erg zwaar gestraft voor dit geintje toch?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 2 juni 2002 @ 20:43:56 #36
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4418976
Van het weekend.

Ik zit al de hele tijd met een oud klasgenootje van me wat te kloten! Wij gaan stukje wandelen, we doen verder niks!! Terwijl er alle gelegenheid voor was!

Nou komt de blunder, volgende week is het meisje weer daar wat ik leuk vind! Nou kan ik het toch niet maken om bv eerst met die te gaan praten en vervolgens die andere misschien alsnog op de bek te pakken of andersom. Eerst op de bek pakken en dan met dat meisje wat ik leuk vind gaan staan praten!

Kans misgelopen! Next time better!

Misschien moet ik maar eerst met die praten, en bevalt ze me niet kan ik als nog naar die andere!

[edit] woordje vergeten [/edit]

pi_4423841
Misschien dat deze wel grappig is. Is al een flink oude van toen ik nog op de middelbare school zat.

Leerde een meisje kennen van een andere klas tijdens een schooluitstapje. Kanoen in de Groningse kanalen
Kreeg gelukkig een 2 persoonskano te pakken, en met een maat van mij hebben we de flink de vaart in dat ding gezet, zodat we snel terug zouden zijn en nog wat konden drinken

Bij elke tussenstop kwamen wij dus dat meisje tegen, en ook op het eind was zij daar, dus ik heb flink de kans gehad om met haar te praten.

Zij deed dus blijkbaar niet mee met het kanoen, omdat ze watervrees had, en zat daarom in de begeleiding. Was best een leuk meisje en ik was wel geinteresseerd in haar.

Dus die week erop heb ik doodzenuwachtig haar mee uitgevraagd. Wist echter totaal niet wat voor leuks ik zou kunnen doen met een meisje. Tot ik op het geniale idee kwam om haar mee te vragen naar het zwembad. Was alleen vergeten waarom ze ook al weer niet met het kanoen meedeed

(Ze ging trouwens wel mee naar het zwembad, dus misschien dat dat wel een goed teken was )

maandag 3 juni 2002 @ 05:32:35 #38
6044 Ccarrella
onderweg...
pi_4423907
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 00:50 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Je snapt dat meisje wel als ik je vertel dat in de maanden voorafgaand aan ons samenzijn ik haar dus continue heb wijsgemaakt dat zij de 'enige' voor me was etc etc etc... de stuff die je als man moet vertellen om een beetje preuts meisje plat te krijgen...

snappie?

Klootzak!
pi_4424144
na een avondje stappen breng ik haar thuis ... boterverliefd ... en ik vraag of ik haar afscheidskusje mag geven ... en dat meende ik ook!

terwijl zij een dikke zoen op haar mond wilde hebben gaf ik haar dus braaf drie zoentjes op de wang en fietste weg

maandag 3 juni 2002 @ 08:41:36 #41
17699 neh
Oh behave!
pi_4424169
quote:
Op maandag 03 juni 2002 05:32 schreef Ccarrella het volgende:

[..]

Klootzak!

maandag 3 juni 2002 @ 12:23:43 #42
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_4426462
OK, ik ga dan toch maar mijn blunder vertellen. Het is niet echt een blunder maar ook weer wel. Ik leg het ff uit.

Ik 20 vrijgezel, werkend in een kroeg. Dit is schijnbaar onweerstaanbaar voor 17-jarige grietjes, met vriend, thuiswonend. Ik was dus aan het werk tot een uurtje of 2. Toen ik vrij had, andere kleren aangedaan, lekker geurtje op en aan de zuip. Ik kwam dus een vriendin van m'/n zusje tegen. Aardig meisje, rood haar (ben ik ZEER gevoellig voor)en gewoon ONWIES ouwehoeren. Samen zuipen.

Het is onderhand 4 uur en ik zeg: ik ga naar huis. Dus zij: Ik ook. Niets aan de hand dacht ik. Ik had helemaal NIETS verwacht, was er ook totaal niet op uit. Op een gegeven moment nemen we pauze op de weg naar huis (we wonen wel redelijk bij elkaar in de buurt). Belt d'r vriend. Ik lachen. En ik hoorde hem aan de telefoon zeggen dat ie mij maar een sukkel vond, en dat ie niet wou dat zij met mij praatte. Toen was het voor mij een bekeken zaa en terwijl zij nog met hem aan de foon is begin ik haar te zoenen. Ze zoende terug. Dus wij lopen verder. Komen we bij mijn huis. Ben ik GVD m'n sleutel vergeten. Het was dus helemaal NIET GVD want ze bood aan of ik niet bij haar wilde slapen

DAT WILDE IK DUS WEL!!!

NEUKEN, NEUKEN, willen jullie niet weten.. Ik was dronken (zij ook) dus ik kon niet klaarkomen en zij deed bijna niet anders. Wat nog mooier was is dat haar vriend nog neit met r naar bed was geweest (wou ze niet hebben) en ik die gozer toch niet mocht. Ik WAS de held. Het was dus goede sex.

Maar, bij goede sex hoort ook veel geluid...

Die avond zat ik alleen thuis, achter de computer. komt m'n zusje boven (was een vriendin van d'r). zegt ze:
wat heb jij met *m* gedaan (ik lachen)
ik: niets, hoezo?
zij: ze is nl. het huis uitgekicked
Ik: hum, ja uhm, hoezo, uhm, shit, gvd, kut...
Zij: ja, tot ze een kamer heeft blijft ze bij ons wonen
ik: WAT?????

Heeft ze 2 maanden bij ons gewoond. Precies rond die tijd van sinterklaas, kerstmis en oud&nieuw. Achteraf wel lachen, op dat moment NIET lachen

Dit was em....

Goedenmiddag, u kunt wel gaan
  maandag 3 juni 2002 @ 12:32:20 #43
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4426577
quote:
Heeft ze 2 maanden bij ons gewoond.
Goede actie van je dat je die vriend zo te grazen neemt, maar ja 2 maanden moet je toch flink wat plezier kunnen hebben of niet dan? Neem aan dat je er toch wel gebruikt van hebt gemaakt!!

Wel erg dom van die ouders om haar voor zoiets het huis uit te trappen! Zielige ouders zeg!

maandag 3 juni 2002 @ 12:34:06 #44
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_4426607
geen gebruik van gemaakt (ze sliep bij m'n zusje op de kamer)
pi_4426704
quote:

* Doet de deur dicht

neuk kans

Damn .. how stupid can you be !
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_4426721
quote:
Op maandag 03 juni 2002 12:32 schreef PizzaGuy het volgende:

[..]

Goede actie van je dat je die vriend zo te grazen neemt, maar ja 2 maanden moet je toch flink wat plezier kunnen hebben of niet dan? Neem aan dat je er toch wel gebruikt van hebt gemaakt!!

Wel erg dom van die ouders om haar voor zoiets het huis uit te trappen! Zielige ouders zeg!

ja, zeker wel een goed actie ja
ik ga ook iedereen die ik niet mag zijn vriendin neuken ja

[Dit bericht is gewijzigd door Pindakaasje op 03-06-2002 15:27]

maandag 3 juni 2002 @ 12:54:46 #47
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4426788
quote:
Op maandag 03 juni 2002 12:47 schreef Pindakaasje het volgende:

[..]

ja, zeker wel een goed actie ja
ik ga ook iedereen die ik niet mag zijn vriendin neuken ja

Ik zei niet dat je dat moest doen tegen hem! Vind het wel mooi! Gewoon het feit dat hij haar belt hij zegt van ja je mag niet met hem omgaan enzo en dat ze dan gewoon beginnen te zoenen terwijl die vriend van haar niet eens wil dat ze praatte!

(ik geef zelf ook niet de voorkeur aan zoiets hoor, maar ik vind het wel een mooie actie)

maandag 3 juni 2002 @ 13:07:24 #48
21873 Teonanacatl
Oud Indiaans voor...
pi_4426910
quote:
Op maandag 03 juni 2002 12:23 schreef B4ron het volgende:
OK, ik ga dan toch maar mijn blunder vertellen. Het is niet echt een blunder maar ook weer wel. Ik leg het ff uit.

Ik 20 vrijgezel, werkend in een kroeg.

In welk cafe werk je in Oldenzaal? Misschien dat ik je ken want ik woon ook in Oldenzaal.

Teonanacatl

...vlees der goden / Halluciogene Paddo's
  maandag 3 juni 2002 @ 13:27:27 #49
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_4427211
Ik werkte toen bij Markant (naam komt me wel bekend voor)

ben je 2 weken geleden nog bij metropool geweest dan? OSM?

[Dit bericht is gewijzigd door B4ron op 03-06-2002 13:33]

pi_4429054
quote:
Op maandag 03 juni 2002 12:54 schreef PizzaGuy het volgende:

[..]

Ik zei niet dat je dat moest doen tegen hem! Vind het wel mooi! Gewoon het feit dat hij haar belt hij zegt van ja je mag niet met hem omgaan enzo en dat ze dan gewoon beginnen te zoenen terwijl die vriend van haar niet eens wil dat ze praatte!

(ik geef zelf ook niet de voorkeur aan zoiets hoor, maar ik vind het wel een mooie actie)

nou ok dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')