abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4387959
Omdat er anders geen leuke posts meer komen

Ik weet niet of het een blunder was, maar eergisteren zei een meisje toen ik met haar ergens alleen was "geen enkele jongen vind mij leuk". Was dat een hint

pi_4387980
* Gisje is niet zo een versierder

al begint het wel te komen.

pi_4387983
Hmm, kweet het niet, misschien is ze gewoon wat depri aan het worden....
Ik heb nog nooit iemand versierd (meestal gebeurt het gewoon) dus ook niet geblunderd
wel ooit een keer een meisje waar ik maand mee had, toen gaf ze voor mijn verjaardag hugo boss, en toen wilde ik het haar laten ruiken en toen spoot ik het op haar neus, maar toen kwam het in der oog, oei dat deed pijn,haha,
toch nog een half jaar mee volgehouden, toen hield ze niet meer haha
  donderdag 30 mei 2002 @ 20:09:15 #4
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_4388165
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 19:48 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik weet niet of het een blunder was, maar eergisteren zei een meisje toen ik met haar ergens alleen was "geen enkele jongen vind mij leuk". Was dat een hint
Het is natuurlijk wel een mooie inkopper voor 'Weet je, misschien ben je het juiste type jongen nog niet tegengekomen ' (de smile hoort erbij natuurlijk)
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_4388206
Zoiets had ik ook een keer, antwoord: je bent ook niet leuk! Vond ze niet zo leuk...
  donderdag 30 mei 2002 @ 20:15:30 #6
29114 Artificial_M
De laatste der kunstmatigen...
pi_4388216
ik zelf ben 16, ben nog maagd enzo maar heb deze blunder meegemaakt...

ik zit met een meisje te chatten en dat meisje doet nogal raar...dus ik vraag waarom ze zo raar doet. Vertelt ze dat ze misschien 'een zeker iemand' wel leuk vind. Nou van het een van het ander en al snel mondde het uit op een best wel pikant gesprek. Dus ik zeg zo "ik wordt eigenlijk best wel geil van jou"...ik kijk nog een keer goed, had ik het getypt in het venster tegen een jongen uit mijn klas jah lul je daar maar eens onderuit

pi_4388312
hier ff een linkje naar versierblunder #1

versierblunders

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4388338
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 20:15 schreef Artificial_M het volgende:
ik zelf ben 16, ben nog maagd enzo maar heb deze blunder meegemaakt...

ik zit met een meisje te chatten en dat meisje doet nogal raar...dus ik vraag waarom ze zo raar doet. Vertelt ze dat ze misschien 'een zeker iemand' wel leuk vind. Nou van het een van het ander en al snel mondde het uit op een best wel pikant gesprek. Dus ik zeg zo "ik wordt eigenlijk best wel geil van jou"...ik kijk nog een keer goed, had ik het getypt in het venster tegen een jongen uit mijn klas jah lul je daar maar eens onderuit

Wat zei hij op school? Of heb je hem omgekocht? Zo ja voor hoeveel???
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  donderdag 30 mei 2002 @ 20:41:55 #9
29114 Artificial_M
pi_4388523
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 20:26 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Wat zei hij op school? Of heb je hem omgekocht? Zo ja voor hoeveel???

nee heb hem uiteindelijk het msn gesprek gegeven in ms word format en toen geloofde hij het...was er alleen niet zo blij mee want toen ging hij op school zeggen dat ik op dat meisje geilde...maar da's altijd nog beter dan dattie dalijk met een screenshot komt dat ik op hém geil LOL...
pi_4388801
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 20:41 schreef Artificial_M het volgende:

[..]

maar da's altijd nog beter dan dattie dalijk met een screenshot komt dat ik op hém geil LOL...

als ie dat doet denken ze natuurlijk dat ie homo is.
  donderdag 30 mei 2002 @ 21:06:32 #11
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4388854
Leuk dat mijn topic een tweede deel verdient!!!
Ik heb ook nog wel wat blunders gemaakt, maar kan er op dit moment niet een-twee-drie een reproduceren...
later oke..
  donderdag 30 mei 2002 @ 21:30:36 #12
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_4389146
OK, hier dan wat van mij:

1. Zelfde met MSN meegemaakt. Zat met mijn vriendin te chatten en met een goede vriendin op een ander kanaal. Tikte ik in het verkeerde venster dat ik van haar hield in het chinees (vriendin is chinees). En laat nou net die goede vriendin OOK chinees zijn! HMMM... probeer je daar dan maar uit te lullen

2. Zit hier in Suriname ivm stage. Dus ik lekker uitgaan. Was er een of andere hindoestaanse avond in een club. Dus ik met een neef van mij even kijken. Muziek viel wel mee, alleen die meiden stonden zo langs de kant een beetje voor zich uit te staren. Dus hij iemand vragen, ik iemand anders. JEEZ, ik heb nog nooit zulke koude meiden gezien! Ze keek gewoon de andere kant op, alsof ik lucht was. Ik denk WTF? Zie ik haar even later dansen met een dikke 30-er die er (sorry hoor) niet uitzag! Wat blijkt? Haar moeder was OOK in de club en blijkbaar hoor je dus eerst jezelf aan die ma voor te stellen en dus goedkeuring van ma te krijgen???? HAHAHA.

De rest komt zodra ik weer helder kan nadenken...

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
  donderdag 30 mei 2002 @ 23:41:23 #13
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_4390825
Geen versierblunder, wel een afmaakblunder...

Back in the good old compuserve days toen internet nog een save heaven was had ik dus via de chat contact met meerdere dames... 1 meiske from the states vond mij wel lief en ik vond haar wel knap, dus die wou graag deze kant opkomen... Dat kon, ikke haar laten komen...

We hebben een paar leuke (say very busy *grijns*) dagen en besluiten om een andere chat vriend te bezoeken in Brussel... Die chatvriend (franse belg) wist echter ook nog van een andere vriendin die een paar weken eerder in mijn bed was beland... Dus op een gegeven moment begint ie over haar te ouwehoeren in het frans, er van uitgaand dat alle Yanks toch alleen maar engels spreken... Blijkt Linda (zo heet ze dus) vloeiend frans te spreken....

De rest van haar vakantie heeft ze dus in een hotelletje doorgebracht en wou ze niets meer van me weten...

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 31 mei 2002 @ 00:29:34 #14
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_4391472
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 23:41 schreef Hallahan het volgende:
Geen versierblunder, wel een afmaakblunder...

Back in the good old compuserve days toen internet nog een save heaven was had ik dus via de chat contact met meerdere dames... 1 meiske from the states vond mij wel lief en ik vond haar wel knap, dus die wou graag deze kant opkomen... Dat kon, ikke haar laten komen...

We hebben een paar leuke (say very busy *grijns*) dagen en besluiten om een andere chat vriend te bezoeken in Brussel... Die chatvriend (franse belg) wist echter ook nog van een andere vriendin die een paar weken eerder in mijn bed was beland... Dus op een gegeven moment begint ie over haar te ouwehoeren in het frans, er van uitgaand dat alle Yanks toch alleen maar engels spreken... Blijkt Linda (zo heet ze dus) vloeiend frans te spreken....

De rest van haar vakantie heeft ze dus in een hotelletje doorgebracht en wou ze niets meer van me weten...

Dat snap ik niet zo goed van dat meisje, het is toch zeker jouw zaak met wie en wanneer je het doet? Tenzij het natuurlijk gebeurt de dag voordat ze komt of zo.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 00:50:43 #15
430 Hallahan
pi_4391695
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 00:29 schreef Robino het volgende:

[..]

Dat snap ik niet zo goed van dat meisje, het is toch zeker jouw zaak met wie en wanneer je het doet? Tenzij het natuurlijk gebeurt de dag voordat ze komt of zo.

Je snapt dat meisje wel als ik je vertel dat in de maanden voorafgaand aan ons samenzijn ik haar dus continue heb wijsgemaakt dat zij de 'enige' voor me was etc etc etc... de stuff die je als man moet vertellen om een beetje preuts meisje plat te krijgen...

snappie?

vrijdag 31 mei 2002 @ 00:56:00 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4391733
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 00:50 schreef Hallahan het volgende:

[..]

Je snapt dat meisje wel als ik je vertel dat in de maanden voorafgaand aan ons samenzijn ik haar dus continue heb wijsgemaakt dat zij de 'enige' voor me was etc etc etc... de stuff die je als man moet vertellen om een beetje preuts meisje plat te krijgen...

snappie?

Kortom u is een eikel...

Lekker tactvol hoor...

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 31 mei 2002 @ 09:00:01 #17
27929 piere
doe mij maar bier
pi_4392772
kortom u=een man
fok you ja!
  vrijdag 31 mei 2002 @ 09:40:41 #18
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4393064
owkee een kort blundertje van mij:

TMF was net begonnen met het vertonen van SMS-berichten (in zo'n oranje balk). Ik kende een heel leuk meisje en dacht laat ik ff testen of die SMS ding werkt. Dus ik typ in: B, I Think I Love You!.. Netjes verzonden (dacht ik). Krijg ik vijf minuten later een bericht terug met de tekst: wat bedoel je...

Wat bleek ik had het SMS-bericht nar dat meisje gestuurd ipv naar TMF

vrijdag 31 mei 2002 @ 09:53:19 #19
27929 piere
doe mij maar bier
pi_4393183
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 09:40 schreef Frenkie het volgende:
owkee een kort blundertje van mij:

TMF was net begonnen met het vertonen van SMS-berichten (in zo'n oranje balk). Ik kende een heel leuk meisje en dacht laat ik ff testen of die SMS ding werkt. Dus ik typ in: B, I Think I Love You!.. Netjes verzonden (dacht ik). Krijg ik vijf minuten later een bericht terug met de tekst: wat bedoel je...

Wat bleek ik had het SMS-bericht nar dat meisje gestuurd ipv naar TMF

en toen??
fok you ja!
  vrijdag 31 mei 2002 @ 09:58:55 #20
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4393238
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 09:53 schreef piere het volgende:

[..]

en toen??

we zijn nog steeds vrienden
maar ik was ook niet verliefd toen, ik vond haar gewoon leuk... ze geloofde ook niet dat ik het meende..
  vrijdag 31 mei 2002 @ 10:00:51 #21
430 Hallahan
pi_4393257
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 09:00 schreef piere het volgende:
kortom u=een man
een echte... alles voor een lekkere wip!
pi_4393302
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 09:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

maar ik was ook niet verliefd toen, ik vond haar gewoon leuk... ze geloofde ook niet dat ik het meende..

Stoere actie..
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  vrijdag 31 mei 2002 @ 10:20:47 #23
27929 piere
doe mij maar bier
pi_4393438
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 09:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

maar je meende het wel
fok you ja!
  vrijdag 31 mei 2002 @ 10:26:24 #24
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4393480
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 10:20 schreef piere het volgende:

[..]

maar je meende het wel

ik ben elke week verliefd, ik weet niet meer of ik het meende.. misschien een beetje..
  vrijdag 31 mei 2002 @ 10:44:09 #25
5541 DarkHelmet
Cant breath in this thing!
pi_4393642
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 19:48 schreef dennisdotcom het volgende:
Omdat er anders geen leuke posts meer komen

Tsja, ik zou zeggen:

"inderdaad, hier precies hetzelfde, en dan beteuterd gezicht trekken"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')