quote:
Lekker. Thnx!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:59 schreef Waalwijker het volgende:
Kan ik je er eentje aanbieden, Roel.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
jan kooijmans.....
ik wil een lekker wijf! desnoods in de 3fmstudio op de webcam!
ja, dankejwel....natte plek in mn boxertquote:
Geloof dat Roel dat wel kan doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
Is er een lief modje die even de TT weer goed wil zetten? Ik ben een prutser.
Neuh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Roel dat wel kan doen.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dankejwel....natte plek in mn boxert
Oh my god die is lekker. Wat een figuur. W00tquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Rondje fietsen, Hans?
[Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
Is er een lief modje die even de TT weer goed wil zetten? Ik ben een prutser.
zoveel is het nou ook weer niet...quote:
Houden zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Wie is die gast? ik ken hem niet, moet ik dat zo houden?
van GTST en So you think you can dance geloof ik.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Wie is die gast? ik ken hem niet, moet ik dat zo houden?
dit is pas een Prins!quote:
Echt vet tof zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:05 schreef Waalwijker het volgende:
Roel heeft duidelijk te veel gezopen. Man, wat is er met je aand?
Wie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:05 schreef Waalwijker het volgende:
Roel heeft duidelijk te veel gezopen. Man, wat is er met je aand?
Roel... Jewel Jewelquote:
Vertelquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat ie zijn vrouw vol gaat yogeren ipv al die teksten uit zijn hoofd te leren.![]()
oe! waffoor?quote:
niekol heeft niet altijd zijn natuurlijk....quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat ie zijn vrouw vol gaat yogeren ipv al die teksten uit zijn hoofd te leren.![]()
Zo hoort dat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:08 schreef -Hans- het volgende:
Op de billboards hangt een grote poster van Maastricht. Dat dit kan in Groningen!
Is Roel weer bezig geweestquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:08 schreef -Hans- het volgende:
Op de billboards hangt een grote poster van Maastricht. Dat dit kan in Groningen!
Houdoequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga het dampende stampende schuimende nachtleven in.
Adios.
ah, jij hebt zo;n grote zak met kleine zakjes?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was er bijna doorheen, maar nu weer een mooie nieuwe combi zak met chips. Heerlijk!
stamp ze!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ga het dampende stampende schuimende nachtleven in.
Adios.
Dat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meende je al gespot te hebben in Groningen. Roel was het dus.
Ik denk dat het Ron Brandsteder is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Waalwijker het volgende:
Als ze nou WEEEEER over Ron Brandsteder beginnen stop ik met luisteren.
Da's primaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal er wel een keer een foto van maken!
Jup! Erg lekker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, jij hebt zo;n grote zak met kleine zakjes?
Stop dan maar vastquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Waalwijker het volgende:
die heeft vertraging, staat nog op het Per Ron Brandsteder......quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Waalwijker het volgende:
tot later!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ga zo richting de studio van de lokalo, dus tot later! ;-)
Zet hem op man!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ga zo richting de studio van de lokalo, dus tot later! ;-)
Ik denk dat het Ron Brandsteder is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef Waalwijker het volgende:
Als ze nou WEEEER over Ron Brandsteder beginnen stop ik met luisteren.
Ik denk dat het Ron Brandsteder is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Waalwijker het volgende:
Als ze nou WEEEEEER over Ron Brandsteder beginnen stop ik met luisteren.
nja, daar zitten toch alleen standaardsmaken in? ik ben meer van de rare smakenquote:
Stop dan maar vastquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef Waalwijker het volgende:
Als ze nou WEEEER over Ron Brandsteder beginnen stop ik met luisteren.
Nope, van alles watquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, daar zitten toch alleen standaardsmaken in? ik ben meer van de rare smaken
Poepchips?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, daar zitten toch alleen standaardsmaken in? ik ben meer van de rare smaken
zoals? ben gewoon benieuwdquote:
nee, lays had bijvoorbeeld ooit Roasted Chicken and Thymequote:
Owja, ook lekker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, lays had bijvoorbeeld ooit Roasted Chicken and Thyme
Houdoe eejquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, ik ben ervan door, dit programma begint kansloos te worden. Houdoe.
bey bey man bey beyquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, ik ben ervan door, die programma begint kansloos te worden. Houdoe.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, ik ben ervan door, dit programma begint kansloos te worden. Houdoe.
Hans handelt in dat materiaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ham kaas, paprika, bugles, naturel, Nibbit sticks, wokkels
Juist! Pallets vol. Echtquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans handelt in dat materiaal.
nja.....kan er mee doorquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ham kaas, paprika, bugles, naturel, Nibbit sticks, wokkels
Natural vind ik het minst. De rest is wel OKquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja.....kan er mee doorbugles en hamka's staan hoog op mijn lijst, naturel en paprika niet.....
ik heb hier nog zo'n zooi aan sjips liggen...ben benieuwd wat ik vanavond naar binnen ga schuiven..quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Natural vind ik het minst. De rest is wel OK>
Gewoon alles of is dat teveel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hier nog zo'n zooi aan sjips liggen...ben benieuwd wat ik vanavond naar binnen ga schuiven..
veel teveel...heb nog 3 van proefzakken liggen. joppie, mangochili en pangang allemaal 1 keer. nog 2 zaken lays sensation, zak tijgernootjes, zak andere nootjes, 3 of 4 bussen pringles.....en wellicht nog meer...quote:
+1quote:
voor haar vriend/man blijkbaar niet.....quote:
Ik voel een uitdaging aankomenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel teveel...heb nog 3 van proefzakken liggen. joppie, mangochili en pangang allemaal 1 keer. nog 2 zaken lays sensation, zak tijgernootjes, zak andere nootjes, 3 of 4 bussen pringles.....en wellicht nog meer...
ik koop teveel chipsquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik voel een uitdaging aankomen. Maar idd, dat is wel heel erg veel
.
Alweerquote:
ja, dat gaat snel.....wil jij me verschonen?quote:
Wat gebeurt hier allemaal ?!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat gaat snel.....wil jij me verschonen?
slechte versierpogingenquote:
Die is zo mooi inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef Qunix het volgende:
Ik wil die hebben!!!!!
Hoe heet het?
Starlight grafiti6 ?
Nee, Jan Kooijman.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef Qunix het volgende:
Ik wil die hebben!!!!!
Hoe heet het?
Starlight grafiti6 ?
Ik ga net weer zitten en trek een lekker biertje openquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga net weer zitten en trek een lekker biertje open
Proost.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga net weer zitten en trek een lekker biertje open
Willen we dat wel wetenquote:
Rock schijnt nog wel wat over te hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Dank
Straks ook nog ff chips zoeken
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, ik hoef het niet te weten.
Ik heb een vermoeden dat die niet om de hoek zit en dat ie niet op mij zit te wachtenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rock schijnt nog wel wat over te hebben.
De rock wacht op iedereen. 't is een aardige vent!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat die niet om de hoek zit en dat ie niet op mij zit te wachten
Die zit op iedereen te wachtenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat die niet om de hoek zit en dat ie niet op mij zit te wachten
Ik hoor net dat ik zelf wel een zak opentrek ipv in zijn zak te graaienquote:
Ik heb ook veel problemen met de nieuwe layout. Echt dat sucks zwaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef alors het volgende:
Tering mijn IE loopt gewoon vast van die kutlayout
Maar goed zonet vergeleken ze hem met Enrique IglesiaDat is net zoiets als zeggen dat Viola Holt wel wat lijkt op Adriana Lima
Verstandige keuzequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik zelf wel een zak opentrek ipv in zijn zak te graaien
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik zelf wel een zak opentrek ipv in zijn zak te graaien
Ik zag hetquote:
dat is natuurlijk de snelste browser die er bestaat, notquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef alors het volgende:
Maar goed zonet vergeleken ze hem met Enrique IglesiaDat is net zoiets als zeggen dat Viola Holt wel wat lijkt op Adriana Lima
CHROMEquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef alors het volgende:
Maar goed zonet vergeleken ze hem met Enrique IglesiasDat is net zoiets als zeggen dat Viola Holt wel wat lijkt op Adriana Lima
IEquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk de snelste browser die er bestaat, not
Firefox!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef alors het volgende:
QFTquote:
ja nou en, wie maakt er nou een layout die niet fatsoenlijk werkt op een van de meest gebruikte browsers? Dikke kul dat ik dan maar een andere browser moet gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk de snelste browser die er bestaat, not
Dat moet je sws, ongeacht FOK! Wie gebruikt er nog IE als Chrome bestaat?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
ja nou en, wie maakt er nou een layout die niet fatsoenlijk werkt op een van de meest gebruikte browsers? Dikke kul dat ik dan maar een andere browser moet gaan gebruiken.
quote:
Oh.quote:
3.6 loopt prima hoorquote:
Yeah! Goede oude tijd was datquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga zo weer verder tekstverwerken in WordPerfect 5.1
Shift-F7, 1 Print!
wat een fail ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/176943/woningbrand.html
Goede tekst.
quote:er is een binne brand in huis aan de michiel de ruyterweg
geweest de melding kwam rond 16:49 binne er wert eerst gedacht dat het een zolder brand was foto toby seegers
Knal er ff een pilsje achteraan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:36 schreef Timo20 het volgende:
Zo, dan. de friet speciaal en de hamburger zijn de hals afgeduwd. de afwas is gedaan. Eindelijk Ekstra Weekend![]()
![]()
![]()
Welkom !quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:36 schreef Timo20 het volgende:
Zo, dan. de friet speciaal en de hamburger zijn de hals afgeduwd. de afwas is gedaan. Eindelijk Ekstra Weekend![]()
![]()
![]()
en zet de radio aanquote:
LOLquote:
Dat is wel heel erg snel. Kauw je wel goed???quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
pizaa op, nu kramp in mijn kaken
die brownielasagna was hilarisch!
en als TM chips wil mag ie best een zak komen lenen/halenzit je echt om de hoek?
en ik zit niet op iedereen te wachten, alleen op leuke dames
oh ja....en fuck IE. Opera FTW
Kauw, Hans, kauw.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg snel. Kouw je wel goed???
Nee, volgens mij zit ik niet om de hoek en de laatste keer dat ik keek was ik geen leuke damequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
en als TM chips wil mag ie best een zak komen lenen/halenzit je echt om de hoek?
en ik zit niet op iedereen te wachten, alleen op leuke dames
quote:
jawelhoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg snel. Kouw je wel goed???
.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zit ik niet om de hoek en de laatste keer dat ik keek was ik geen leuke dame
Oh en ik zie 2 zakken heartbreakers, een zak Lays met ketchupsmaak en een zak borrelnoten, ik zing het wel even uit hier.
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawelhoormaar pizza moet snel anders ie ie koud
[..]
.
heartbreakers
koude pizzaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawelhoormaar pizza moet snel anders ie ie koud
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef Briggy het volgende:
Een echte 3rdRock-smiley![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
mmmm....12minuten voor een pizza...not bad
nounou....quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef Briggy het volgende: