Ik denk dat het Ron Brandsteder is.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Waalwijker het volgende:
Als ze nou WEEEEEER over Ron Brandsteder beginnen stop ik met luisteren.
nja, daar zitten toch alleen standaardsmaken in? ik ben meer van de rare smakenquote:
Stop dan maar vastquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef Waalwijker het volgende:
Als ze nou WEEEER over Ron Brandsteder beginnen stop ik met luisteren.
Nope, van alles watquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, daar zitten toch alleen standaardsmaken in? ik ben meer van de rare smaken
Poepchips?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, daar zitten toch alleen standaardsmaken in? ik ben meer van de rare smaken
zoals? ben gewoon benieuwdquote:
nee, lays had bijvoorbeeld ooit Roasted Chicken and Thymequote:
Owja, ook lekker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, lays had bijvoorbeeld ooit Roasted Chicken and Thyme
Houdoe eejquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, ik ben ervan door, dit programma begint kansloos te worden. Houdoe.
bey bey man bey beyquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, ik ben ervan door, die programma begint kansloos te worden. Houdoe.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef Waalwijker het volgende:
Nou, ik ben ervan door, dit programma begint kansloos te worden. Houdoe.
Hans handelt in dat materiaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ham kaas, paprika, bugles, naturel, Nibbit sticks, wokkels
Juist! Pallets vol. Echtquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans handelt in dat materiaal.
nja.....kan er mee doorquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ham kaas, paprika, bugles, naturel, Nibbit sticks, wokkels
Natural vind ik het minst. De rest is wel OKquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja.....kan er mee doorbugles en hamka's staan hoog op mijn lijst, naturel en paprika niet.....
ik heb hier nog zo'n zooi aan sjips liggen...ben benieuwd wat ik vanavond naar binnen ga schuiven..quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Natural vind ik het minst. De rest is wel OK>
Gewoon alles of is dat teveel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hier nog zo'n zooi aan sjips liggen...ben benieuwd wat ik vanavond naar binnen ga schuiven..
veel teveel...heb nog 3 van proefzakken liggen. joppie, mangochili en pangang allemaal 1 keer. nog 2 zaken lays sensation, zak tijgernootjes, zak andere nootjes, 3 of 4 bussen pringles.....en wellicht nog meer...quote:
+1quote:
voor haar vriend/man blijkbaar niet.....quote:
Ik voel een uitdaging aankomenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel teveel...heb nog 3 van proefzakken liggen. joppie, mangochili en pangang allemaal 1 keer. nog 2 zaken lays sensation, zak tijgernootjes, zak andere nootjes, 3 of 4 bussen pringles.....en wellicht nog meer...
ik koop teveel chipsquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik voel een uitdaging aankomen. Maar idd, dat is wel heel erg veel
.
Alweerquote:
ja, dat gaat snel.....wil jij me verschonen?quote:
Wat gebeurt hier allemaal ?!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat gaat snel.....wil jij me verschonen?
slechte versierpogingenquote:
Die is zo mooi inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef Qunix het volgende:
Ik wil die hebben!!!!!
Hoe heet het?
Starlight grafiti6 ?
Nee, Jan Kooijman.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:27 schreef Qunix het volgende:
Ik wil die hebben!!!!!
Hoe heet het?
Starlight grafiti6 ?
Ik ga net weer zitten en trek een lekker biertje openquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga net weer zitten en trek een lekker biertje open
Proost.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga net weer zitten en trek een lekker biertje open
Willen we dat wel wetenquote:
Rock schijnt nog wel wat over te hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Dank
Straks ook nog ff chips zoeken
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, ik hoef het niet te weten.
Ik heb een vermoeden dat die niet om de hoek zit en dat ie niet op mij zit te wachtenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rock schijnt nog wel wat over te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |