...samen met de rest van Nederland.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet ook eens gaan kijken voor winterbanden
Ja... Hahaquote:Op donderdag 2 december 2010 17:01 schreef j0rrit het volgende:
[..]
...samen met de rest van Nederland.
Ja, succes met dat, nu.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet ook eens gaan kijken voor winterbanden
dan ben je mij nog niet tegengekomen dan... normale banden en auto van de zaak...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef Mercer het volgende:
Normaal gesproken rijden al die leaserijdertjes me voorbij in mijn 106.![]()
Maar nu ben ík de koning! Met mijn Goodyear Ultragrips liet ik ze overal ver, maar dan ook écht ver achter me!![]()
Dat is ook goed te merken. Had nog een set tweedehands winterbanden liggen. Ik dacht gelet op de schaarste vraag ik er gewoon de hoofdprijs voor op marktplaats, werd er gewoon binnen een paar uur ver over de vraagprijs geboden...quote:
Ik vraag mij toch af... met al die rallykampioenen in spé op fok... waarom rijdt er geen Nederlander vooraan bij de WRC?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:49 schreef TheOneAndOnly het volgende:
dan ben je mij nog niet tegengekomen dan... normale banden en auto van de zaak...
Grappig - 't wegrijden boeit me nou eigenlijk totaal niet. Kunnen stoppen vind ik veel prettiger :-) Wegrijden is me altijd wel gelukt (quatro, tc, asr, en een hele voorzichte rechtervoet) maar stoppen met gladdigheid is maar van 1 ding afhankelijk - banden, banden en nog eens banden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef huhggh het volgende:
Vandaag mijn Continental-banden vervangen door Goodyear-winterbanden.
Het verschil was weer eens duidelijk op de weg en vooral bij het wegrijden te merken dat winterbanden echt een groot voordeel bieden qua grip.
Op basis van alle medailles die ik in GT5 behaald heb.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op basis van WAT denk jij dat jij een gevorderde rijder bent..?
Waar rij jij op de limiet dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:19 schreef Microtubuli het volgende:
Maar even serieus, wie vaak op de limiet rijdt is handiger in het beheersen van een auto op hoge snelheid en bochten dan brave burgers die meer op de snelheidsmeter letten dan op de weg.
Op de openbare weg moet je dat niet opzoeken.quote:Wat niet wegneemt dat het risico op ongelukken groter blijft maar dat is juist de kick he!
Op rustige landelijke wegen, en in doordraaiers naar de snelweg toe (hoewel ik ooit tegen de vangrails ben geschaard, dat was er dus over toen)quote:
Daar rij jij op de limiet? Dan heb je m.i. niet heel veel verstand. Je rijdt dan langs wegen waar nooit wat uit komt, behalve natuurlijk die ene keer vlak voordat je komt te overlijden aan de gevolgen van de aanrijding...quote:Op donderdag 2 december 2010 19:24 schreef Microtubuli het volgende:
Op rustige landelijke wegen, en in doordraaiers naar de snelweg toe (hoewel ik ooit tegen de vangrails ben geschaard, dat was er dus over toen)
Niet altijd maar soms moet de frustratie er even uit door gewoon lekker hard te planken, vaak als ik net daarvoor ben opgehouden door een slome medeweggebruiker. Gemiddeld ligt mijn snelheid dan dus niet eens veel hoger over de totale rit bekeken.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar rij jij op de limiet? Dan heb je m.i. niet heel veel verstand. Je rijdt dan langs wegen waar nooit wat uit komt, behalve natuurlijk die ene keer vlak voordat je komt te overlijden aan de gevolgen van de aanrijding...
Een deel van een seconde kan voldoende zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef Microtubuli het volgende:
Niet altijd maar soms moet de frustratie er even uit door gewoon lekker hard te planken, vaak als ik net daarvoor ben opgehouden door een slome medeweggebruiker. Gemiddeld ligt mijn snelheid dan dus niet eens veel hoger over de totale rit bekeken.
En terecht, moeten ze hier ook maar instellen. Alleen moeten de verzekeringsmaatschappijen het eerst financieël stimuleren, anders komen veel krenterige Nederlanders niet in beweging.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:37 schreef Oosy het volgende:
Om even wat duidelijkheid te verschaffen in deze donkere dagen. Vanaf 4 december zijn de winterbanden verplicht in duitsland.
Snel op marktplaats flikkeren, levert snel en goed geld op.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:37 schreef Oosy het volgende:
Overigens heb ik nog een tweedehands setje liggen voor wie wil
Zijn ze nieuw ofzo? Want tweedehands banden zijn (terecht) geen reet waard.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:18 schreef Oosy het volgende:
staan ze al, maar reacties valt een beetje tegen. (275 euro geboden voor 4 runflat 16" winterbanden is wel erg mager) dingen zijn 200 ps
Enkel in winterse omstandigheden. En dan nog heeft de Duitse politie echt geen zin om elke auto tegen te houden om te zien of er niet toevallig gewone radiaalbanden opliggen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:37 schreef Oosy het volgende:
Om even wat duidelijkheid te verschaffen in deze donkere dagen. Vanaf 4 december zijn de winterbanden verplicht in duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |