abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:59:07 #1
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_88910559
Ik denk erover mijn winterbanden te bestellen op winterbanden.nl
Iemand ervaringen met dat bedrijf? Of hebben jullie een beter adresje?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_88910698
-opzouten-

[ Bericht 94% gewijzigd door Sounddragon op 19-11-2010 19:20:23 ]
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_88911696
Duitsland.
pi_88911739
Autobandenmarkt.nl is beter denk ik. En marktplaats kan ook natuurlijk.
pi_88911775
Overigens. Dunlop. ^O^
pi_88911814
Net even gekeken, ziet er goed uit! Incl. verzendkosten?
pi_88912221
autobandenmarkt.nl heb ik ze gehaald. Echter als je ze met stalen velg erbij besteld, krijg je geen bouten :(
pi_88912284
Ik haal ze gewoon bij de Profile Tyrecenter.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_88912669
Ik heb ze bij m'n garage gehaald. Vredestein Snowtrac (uit m'n hoofd) dit is het 2e jaar dat ik er mee/op rij en ze bevallen uitstekend!
pi_88917535
winterbanden in nederland :') tenzij je elke dag op en neer naar de alpen rijdt is het imo overbodig hoor, voor die ene keer dat je ze nodig hebt kan je ze ook huren ergens.
There are only 151 Pokémon.
pi_88919049
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
winterbanden in nederland :') tenzij je elke dag op en neer naar de alpen rijdt is het imo overbodig hoor, voor die ene keer dat je ze nodig hebt kan je ze ook huren ergens.
Verschil is zeer groot. Wat jij zegt slaat dus nergens op. Onder de 7 graden is de grip van een winterband al groter dan van een zomerband, daar hoef je dus niet voor naar de Alpen slimmerik. Om over neerslag nog maar te zwijgen. :*
pi_88919079
quote:
:')
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:16:18 #13
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88919109
quote:
en met die vele sneeuw bende afgelopen winter dan?> zeker wel lekker hoor iets meer grip.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_88919594
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef Mercer het volgende:

Verschil is zeer groot. Wat jij zegt slaat dus nergens op. Onder de 7 graden is de grip van een winterband al groter dan van een zomerband, daar hoef je dus niet voor naar de Alpen slimmerik. Om over neerslag nog maar te zwijgen. :*
Nou ja, winterbanden hebben een langere remweg bij nat en wat warmer weer en als ik de laatste week zo eens naar buiten kijk dan is het nat en warmer dan 7 graden.
Dan kun je je afvragen of die paar dagen met sneeuw opwegen tegen die dagen dat het nat en warmer dan 7 graden is.
pi_88919610
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef MissHobje het volgende:

[..]

en met die vele sneeuw bende afgelopen winter dan?> zeker wel lekker hoor iets meer grip.
Veel sneeuw? Het is maar wat je (niet meer) gewend bent...

Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_88919814
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:25 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Nou ja, winterbanden hebben een langere remweg bij nat en wat warmer weer en als ik de laatste week zo eens naar buiten kijk dan is het nat en warmer dan 7 graden.
Dan kun je je afvragen of die paar dagen met sneeuw opwegen tegen die dagen dat het nat en warmer dan 7 graden is.
Dan woon jij kennelijk in het warme deel van 0031. :P Het gaat niet om die paar dagen met sneeuw, het gaat om de lange periode met temperaturen onder de 7 graden. En ik weet niet of het gezellig was onder die steen van jullie het afgelopen jaar? :D Maar hier was het een behoorlijk strenge winter!
pi_88919901
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef Mercer het volgende:

Dan woon jij kennelijk in het warme deel van 0031. :P Het gaat niet om die paar dagen met sneeuw, het gaat om de lange periode met temperaturen onder de 7 graden. En ik weet niet of het gezellig was onder die steen van jullie het afgelopen jaar? :D Maar hier was het een behoorlijk strenge winter!
Ach gut de steen praat weer.
Koop dan maar lekker van die banden zou ik zeggen, veel plezier.
pi_88919974
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ach gut de steen praat weer.
Koop dan maar lekker van die banden zou ik zeggen, veel plezier.
En jij succes op je zomerbanden. :)
pi_88920116
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:25 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Kijk eens wat beter naar buiten dan :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_88920570
TVP _ bij de dealer moet ik alleen voor banden op mijn huidige velgen euro 1200 zonder de btw aftikken... Dat is een beetje veel naar mijn idee

Nu even het topic lezen

Hmm topic gelezen, weinig advies. Wat zou het in DE schelen? 10% of aanzienlijk meer
pi_88921007
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:42 schreef draaijer het volgende:
TVP _ bij de dealer moet ik alleen voor banden op mijn huidige velgen euro 1200 zonder de btw aftikken... Dat is een beetje veel naar mijn idee

Nu even het topic lezen

Hmm topic gelezen, weinig advies. Wat zou het in DE schelen? 10% of aanzienlijk meer
Je kan toch gewoon op één van die sites hier genoemd het verschil bekijken met jouw dealer? Dus wat voor meer advies wil je nog hebben? Ik weet niet of je een tractor voor de deur hebt staan, maar anders ben je via internet wel een stuk goedkoper uit lijkt me zo. Dus je hebt hier drie mogelijkheden voorgeschoteld gekregen, en dan zeg je weinig advies? :')
pi_88921235
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:50 schreef Mercer het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon op één van die sites hier genoemd het verschil bekijken met jouw dealer? Dus wat voor meer advies wil je nog hebben? Ik weet niet of je een tractor voor de deur hebt staan, maar anders ben je via internet wel een stuk goedkoper uit lijkt me zo. Dus je hebt hier drie mogelijkheden voorgeschoteld gekregen, en dan zeg je weinig advies? :')
Ik heb op die websites gekeken en dan kost het met Euro 170,- minder. Dus ik ben erg nieuwsgierig hoe goedkoop het in DE zou kunnen zijn
pi_88921571
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik heb op die websites gekeken en dan kost het met Euro 170,- minder. Dus ik ben erg nieuwsgierig hoe goedkoop het in DE zou kunnen zijn
Hmm, dan heb je wel dure banden. Ja, op zo'n bedrag is dat niet echt veel. Dit is de duitse autobandenmarkt, verder weet ik het niet. :)
http://www.reifendirekt.de/
Hier nog een paar:
http://www.reifenversand.com/
http://www.winterreifen.de/
http://www.idealo.de/preisvergleich/ProductCategory/7734.html
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:00:13 #25
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88921681
Ik heb ze vorig jaar bij KwikFit gehaald. Ben blij met mijn banden want ik had ze hard nodig hier in het Oosten en met de steile helling tussen de weg en onze carport.
De afhandeling bij KF was puur slecht. Eerste bestelling niet geleverd, toen uitverkocht, toen door hun geadviseerde alternatief ook al niet leverbaar. Kortom heeft weken geduurd.

Nog een laatste tip. Wacht vooral met het bestellen van je wb totdat de eerste sneeuw gevallen is dan ben je nl. als eerste aan de beurt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')