Verschil is zeer groot. Wat jij zegt slaat dus nergens op. Onder de 7 graden is de grip van een winterband al groter dan van een zomerband, daar hoef je dus niet voor naar de Alpen slimmerik. Om over neerslag nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
winterbanden in nederlandtenzij je elke dag op en neer naar de alpen rijdt is het imo overbodig hoor, voor die ene keer dat je ze nodig hebt kan je ze ook huren ergens.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
winterbanden in nederlandtenzij je elke dag op en neer naar de alpen rijdt is het imo overbodig hoor, voor die ene keer dat je ze nodig hebt kan je ze ook huren ergens.
en met die vele sneeuw bende afgelopen winter dan?> zeker wel lekker hoor iets meer grip.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
Nou ja, winterbanden hebben een langere remweg bij nat en wat warmer weer en als ik de laatste week zo eens naar buiten kijk dan is het nat en warmer dan 7 graden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef Mercer het volgende:
Verschil is zeer groot. Wat jij zegt slaat dus nergens op. Onder de 7 graden is de grip van een winterband al groter dan van een zomerband, daar hoef je dus niet voor naar de Alpen slimmerik. Om over neerslag nog maar te zwijgen.
Veel sneeuw? Het is maar wat je (niet meer) gewend bent...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en met die vele sneeuw bende afgelopen winter dan?> zeker wel lekker hoor iets meer grip.
Dan woon jij kennelijk in het warme deel van 0031.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:25 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Nou ja, winterbanden hebben een langere remweg bij nat en wat warmer weer en als ik de laatste week zo eens naar buiten kijk dan is het nat en warmer dan 7 graden.
Dan kun je je afvragen of die paar dagen met sneeuw opwegen tegen die dagen dat het nat en warmer dan 7 graden is.
Ach gut de steen praat weer.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef Mercer het volgende:
Dan woon jij kennelijk in het warme deel van 0031.Het gaat niet om die paar dagen met sneeuw, het gaat om de lange periode met temperaturen onder de 7 graden. En ik weet niet of het gezellig was onder die steen van jullie het afgelopen jaar?
Maar hier was het een behoorlijk strenge winter!
En jij succes op je zomerbanden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ach gut de steen praat weer.
Koop dan maar lekker van die banden zou ik zeggen, veel plezier.
Kijk eens wat beter naar buiten danquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:25 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Nou ja, winterbanden hebben een langere remweg bij nat en wat warmer weer en als ik de laatste week zo eens naar buiten kijk dan is het nat en warmer dan 7 graden.
Dan kun je je afvragen of die paar dagen met sneeuw opwegen tegen die dagen dat het nat en warmer dan 7 graden is.
Je kan toch gewoon op één van die sites hier genoemd het verschil bekijken met jouw dealer? Dus wat voor meer advies wil je nog hebben? Ik weet niet of je een tractor voor de deur hebt staan, maar anders ben je via internet wel een stuk goedkoper uit lijkt me zo. Dus je hebt hier drie mogelijkheden voorgeschoteld gekregen, en dan zeg je weinig advies?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:42 schreef draaijer het volgende:
TVP _ bij de dealer moet ik alleen voor banden op mijn huidige velgen euro 1200 zonder de btw aftikken... Dat is een beetje veel naar mijn idee
Nu even het topic lezen
Hmm topic gelezen, weinig advies. Wat zou het in DE schelen? 10% of aanzienlijk meer
Ik heb op die websites gekeken en dan kost het met Euro 170,- minder. Dus ik ben erg nieuwsgierig hoe goedkoop het in DE zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:50 schreef Mercer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op één van die sites hier genoemd het verschil bekijken met jouw dealer? Dus wat voor meer advies wil je nog hebben? Ik weet niet of je een tractor voor de deur hebt staan, maar anders ben je via internet wel een stuk goedkoper uit lijkt me zo. Dus je hebt hier drie mogelijkheden voorgeschoteld gekregen, en dan zeg je weinig advies?
Hmm, dan heb je wel dure banden. Ja, op zo'n bedrag is dat niet echt veel. Dit is de duitse autobandenmarkt, verder weet ik het niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb op die websites gekeken en dan kost het met Euro 170,- minder. Dus ik ben erg nieuwsgierig hoe goedkoop het in DE zou kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |