quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff onder het gemalen water staan
Douche ze, herenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
Mochten jullie gaan denken dat ik zo in slaap ben gevallen dan heb je het mis want ben douchen![]()
Uhuh. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is niet zoiets als "de" relaiskast. Een relaiskast is een kast waar veel verbindingen samenkomen. Maar goed, als daar eens de fik in gaat (of de bliksem, wat niet zo ongewoon is) dan is dat hinderlijk, maar met een paar uurtjes rijdt alles wel weer. De treindienstleiding in Utrecht Centraal verzorgt een groot deel van het treinverkeer in heel midden-Nederland, dus als die zaal gewoon uitfikt en alle computers en bedrading smelt, dan is er wel wat meer nodig dan "wat stoppen vervangen" zogezegd. En men was nog niet zo ver dat er een compleet backup regelcentrum klaar stond. Was men inmiddels wel mee bezig trouwens, na wat eerdere ervaringen.
je hebt je vriendje verkeerd geschoptquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef Pien85 het volgende:
Hoe kom ik opeens aan een pijnlijke grote bult aan de zijkant van mijn linker voet?
Nou, gek genoeg had hij het zelfde een week of wat geledenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt je vriendje verkeerd geschopt
dan is het besmettelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, gek genoeg had hij het zelfde een week of wat geleden
builenpest?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, gek genoeg had hij het zelfde een week of wat geleden
We zullen het zien, ik weet het niet. Ze zijn nu aan het proberen om de treindienstleiding over te laten nemen door o.a. posten in Amersfoort en ROtterdam. In hoeverre dat lukt zal moeten blijken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uhuh. Weer wat geleerd.
Stel dat we dan van het ergste uitgaan en de boel uitfikt. Zouden ze dan nog veel problemen krijgen omdat ze geen complete back-up hebben? Ligt er dan alles uit, of zitten er dan bijvoorbeeld een aantal voorzorgsmaatregelen niet op een traject?
quote:
heehoi!quote:
pizza.quote:
avondquote:
mwoah... broodquote:
Restjes van gisteren, maar smaakte nog goedquote:
Lekkerquote:
Oh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
avond
[..]
mwoah... broodgeen zin om te koken
Edit: Maar de kids lagen wel mooi om 19:00 in bed en nu heb ik wel een mega LATTE
Nicequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Restjes van gisteren, maar smaakte nog goed
Ja, ik had gisteren gewoon te veel gemaakt, dus vandaag maar in de magnetron gestopt. Doe ik eigenlijk te weinig. Ja ik doe wel meestal 2 dagen met een zak groente of een zak krieltjes, dat weer wel.quote:
Lekker! Ja, doe ik ook vaak hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik had gisteren gewoon te veel gemaakt, dus vandaag maar in de magnetron gestopt. Doe ik eigenlijk te weinig. Ja ik doe wel meestal 2 dagen met een zak groente of een zak krieltjes, dat weer wel.
Maar een pasta gerecht zoals nu, kan ik eigenlijk makkelijk voor meer dagen maken.
Oh in dat gevalquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of met een kerel vastgebonden aan je.
Nee gewoon broodquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
Oh.Nouja, brood is toch ook wel oké? Of soepje erbij ofzo?
[..]
Nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |