Ik heb nog steeds een hoesje wat ligt te verstoffen hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Whehehe. Misschien even voor doen wat de bedoeling is?
Morgen rijd het wel weer die kan op hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hoesje wat ligt te verstoffen hier
hoi JJH!
ZWAB! Ga jij ook naar de mega platen beurs? Heb je al gezien van die brand in utrecht CS?
Fokmeeting I say
Hier ging hij al de diva uithangen, je ziet het gewoon he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef Barbaaf het volgende:
Tsja, wat wil je als iedereen die 'm ziet begint te kirren "Oooooh wat is ie moooooi" . 't Begon inderdaad zo veelbelovend, met z'n uitbraak nog in de auto![]()
Sterktequote:Naar huisHopen dat de treinen niet vol zitten met mensen die nu over mijn traject moeten omdat Utrecht eruit ligt
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
Boor is idd een beetje een kasthomo![]()
Het begon zo bruut en stoer en veelbelovend met hem.
[ afbeelding ]
Maar ik had de signalen toch eerder moeten merken denk ik...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boewhahahahahahaquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Hij ging van...
[ afbeelding ]
naar...
[ afbeelding ]
Liesje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef ElisaB het volgende:
Op die 'achter het gaas' is ie bijna echt eng trouwens
Ik zei bijna hoor
Ja he? Da's in de buitenren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef ElisaB het volgende:
Op die 'achter het gaas' is ie bijna echt eng trouwens
Ik zei bijna hoor
Ja, maar. Werk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JJH-tje
Ik heb je gemist de afgelopen keer bij DTH
Dat is logisch ik ben al een dagje ouder dat is jeugdsentimentquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
Iemand in het bonentopic heeft haar boon Boney M genoemd.
Briljant
Owja dat ben jij, sorry, ik keek verkeerd naar degene die jou had gequotequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is logisch ik ben al een dagje ouder dat is jeugdsentiment
Wat een prachtige katquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Hij ging van...
[ afbeelding ]
naar...
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Muis006 het volgende:
De dorpsdokter op Ned 1:
"Hoi Marthijn, zeg het eens"
- "Ik ben zaterdag gebeten"
"Weet je ook door wat je gebeten bent?"
- "Door een Marokkaan".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb al gemeld dat hij er voor mag zorgen dat de meiden kunnen slapen zonder hun nek te breken boven.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ing. leuk zulke afspraken zonder overleg, ik neem aan dat de kids geheel en volledig door de man verzorgd ende geëntertained gaan worden?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik hebUIO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
*jaloers*quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dit weekend he-le-maal NIKS op de agenda staan
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb al gemeld dat hij er voor mag zorgen dat de meiden kunnen slapen zonder hun nek te breken boven.
Tevens stofzuigen, dweilen en twalletjus reiniger.
Ik ga zo wel ff boodschappen doen en ik denk dat ik er es lekker op tijd in duik
Sssssh!quote:
Ik heb volgend weekend zaterdag het kind van vrienden. En wss nog wel wat visite.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*jaloers*
Vooralsnog heb ik morgen niks, behalve even de stad in voor wat kadootjes. Maar mogelijk wordt dat vervangen door shoppen met de mamma.
Zodat ik vrijdag (als ik ook niks heb) kan gaan babysitten.![]()
Zondag werken en daarna verjaardag. Weekend, wasda?
ja heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hoesje wat ligt te verstoffen hier
hoi JJH!
ZWAB! Ga jij ook naar de mega platen beurs? Heb je al gezien van die brand in utrecht CS?
Fokmeeting I say
Ingeping!quote:
Nee, met codeine is veel sterker en dat slaapt lekkerder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ingeping!
Ik heb nu paracetamol mét coffeine.
Is dat hetzelfde als codeine?
Ah oke, bedankt. Deze heb ik net ook gewoon even bij de supermarkt gehaald snel, want de gewone paracetamol was op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, met codeine is veel sterker en dat slaapt lekkerder.
Coffeine versterkt de werking van de paracetamol en is vrij verkrijgbaar.
Met codeine alleen op recept.
Vrouw naar mijn hart.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik geef ze net alle 5 een lekker kauwding, kijk 1 minuut niet, heeft Kees er al 4 verzameld
Op en top bitch die draakquote:
Ja tis winter, dus ik scheer ze niet nu hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Bij die laatste moest ik hardop lachen. Dat dramatische hoofd over die rand
En wat is Billy harig
Ik vind het er wel lekker zacht uit zienquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tis winter, dus ik scheer ze niet nu hoor.
Zn buik en zijkanten zijn wel kaal, en wat ie krijgt is een gek donslaagje, zeker geen vacht.
Sjon ziet dr uit als een of ander schurfterig demodex hondje![]()
Mn handen jeuken hoor, maar ik vind de tijdsbesparing wel heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Narnia isquote:
Oh gelukkig, dat doet me goedquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:56 schreef Bamba het volgende:
![]()
Greys, ik liet de foto's van Boor aan m'n vriend zien en hij zei: wat een stoer beest...Uiterlijke schijn dus
Ik vind Boor prachtigquote:
Ja daarom, dus waarom Van der Boom nou elke keer die Ray zijn gitaar afpakt, wat een onzin dusquote:
Ik gok Botoxquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daarom, dus waarom Van der Boom nou elke keer die Ray zijn gitaar afpakt, wat een onzin dus![]()
En OMG, wat dóet Angela toch, ze wordt echt elke week mooier
Dankjewel!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daarom, dus waarom Van der Boom nou elke keer die Ray zijn gitaar afpakt, wat een onzin dus![]()
En OMG, wat dóet Angela toch, ze wordt echt elke week mooier
Zul je het hebben dat ze bij de kliniek de botoxbehandeling en de anusbleekbehandeling verwisselen, dan loop je maanden met een luier om.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
51 dusquote:Angela Paula Groothuizen (Alkmaar, 28 september 1959) is een Nederlandse zangeres en presentatrice.
Ach ze begonnen toch pas iets voor 9 met zingen, dus heel veel heb je nog niet gemistquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Belt mn moeder voor het eerst in weken , weg eerste drie kwartier van the Voice
Ohhhhhhh kut is dat hequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Belt mn moeder voor het eerst in weken , weg eerste drie kwartier van the Voice
Er staat toch 51quote:
Shit. Sorry.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er doen maar 2 mannen mee, verrader!
quote:
Mijn mamma ziet er zo uit en die is 51quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh kut is dat he![]()
Dank, dames!51 dus.
Ik teken er voor hoor, dat ik er zo uit zie als ik 51 ben
Dat duurt nog 30 jaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank, dames!51 dus.
quote:
En jij gelooft hem?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er doen maar 2 mannen mee, verrader!
Nou, toch wel 50 minuten rijden naar het centrum hoor! Maar gelukkig was hij al onderweg, we zouden naar de bios in Utrecht. Hij heeft toen vlak bij mijn oude werk geparkeerd en toen zijn we lekker Japans gaan eten in Utrechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon je mister je met de auto halen? Want da's bij jullie niet zo heel ver vandaan gelukkig.
Eh, ja.quote:
Oh ja, fuckquote:
Geen idee eigenlijk, ik kwam van uit mijn werk. Maar film niet meer gehaald. We wilden nog in Utrecht gaan, maar dan moesten we een uur wachten ofzo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef Bamba het volgende:
Welke film gaan/gingen jullie naartoe GB? Wij gaan morgen naar Harry Potter
En maar mekkeren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank, dames!51 dus.
Sorry, wilde de smiley editten maar quootte per ongeluk.quote:
Oké, ik dacht al!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sorry, wilde de smiley editten maar quootte per ongeluk.
Balen idd! Ik ben bang dat we morgen ook lang moeten wachten voor de film. Er draaien zo'n 6 voorstellingen in de avond, maar ik zag al dat de helft al volgeboekt is, maar ik kan niet reserverenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik kwam van uit mijn werk. Maar film niet meer gehaald. We wilden nog in Utrecht gaan, maar dan moesten we een uur wachten ofzo.
Ik wil ook wel naar Harry Potter binnenkort
Waarom kan je niet reserveren dan? Zou ik toch maar doen, op zaterdag!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Balen idd! Ik ben bang dat we morgen ook lang moeten wachten voor de film. Er draaien zo'n 6 voorstellingen in de avond, maar ik zag al dat de helft al volgeboekt is, maar ik kan niet reserveren. Ben ook heel benieuwd naar HP
We gaan in Belgie, maar dan moet ik reserveren met m'n cc, met pincode, maar die weet ik niet meerquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom kan je niet reserveren dan? Zou ik toch maar doen, op zaterdag!
Er doen toch in totaal drie mannen mee, by the way?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, fuck
Note to self: Mannen niet geloven
Ik vind het zo'n leuk meisjequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh jammer, ik vind die Anne niet zo goed nu, terwijl zij wel veel potentie heeft.
Ruknummer ook
Ja ik ook en ze is ook echt heel goed, maar het is zo een lelijk schreeuwnummer ...quote:
Ze deed het gelukkig nét niet irritant schreeuwerig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook en ze is ook echt heel goed, maar het is zo een lelijk schreeuwnummer ...
Ik vond Wiep ook nietsquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze deed het gelukkig nét niet irritant schreeuwerig.
Het kon nog net.
Ik vond Wiep echt heel ongemakkelijk net om te horen.
Lekker jazzy was vast haar bedoeling, maar ik vond het niets.
Ja, maar naast hem dus 2quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Er doen toch in totaal drie mannen mee, by the way?
Dus zelfs al liegt ie niet, dan nog.
*puzzelt mee*
Ik ook, denk ik.quote:
Kim was ook erg goed!quote:
Ik allemaal behalve Nick en Simonquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind VanVelzen ook leuk als coach hoor. Ik vind alle coaches leuk, behalve Jeroen
Ze is echt een performer, technisch lang niet de beste maar ze sprankelt zo leuk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef senesta het volgende:
Ik vond Kim briljant![]()
Shary-An is gewoon een geweldige persoonlijkheid
Vast wel, maar nog steeds stomquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is echt een performer, technisch lang niet de beste maar ze sprankelt zo leuk.
Ik vond het nr best leuk gekozen, omdat het es wat anders is dan R&B en de tekst vond ik wel passend ook
Nou, ook een meisjesnaam hoor. Volgens mij is de jongens versie eerder Wieb(e)?quote:
Vind je Jeroen leuker dan N&S?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik allemaal behalve Nick en Simon
Sinds 'De Beste Zangers' heb ik echt een ongelofelijke hekel aan Jeroen vd Boomquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef senesta het volgende:
Leuk die verschillen in sympathie hier
Ik quote even dat jij jezelf quotequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vast wel, maar nog steeds stom![]()
Ik heb een glaasje Dooleys genomen, ik vrees dat dit wel es een nieuwe verslaving kon worden
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds 'De Beste Zangers' heb ik echt een ongelofelijke hekel aan Jeroen vd Boom![]()
quote:
Nee ik had een Wiep Jongstra of Jongman in de klas dat was echt een jongen hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ook een meisjesnaam hoor. Volgens mij is de jongens versie eerder Wieb(e)?
Me tooooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NO WAAAAAAAAY!
( damn, daar was ik vroeger fan van, en zij was mn favo
)
quote:
Hij zat echt iedereen te overschreeuwen heel de tijd.quote:
Oh, nou ik geloof je. Maar ik weet ook zéker dat het een meisjesnaam is. Dus waarschijnlijk is het gewoon een uniseks naam. Anne kan in Friesland ook voor zowel jongens als meisjes. Mijn vriend kent zelfs een mannelijke Sannequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee ik had een Wiep Jongstra of Jongman in de klas dat was echt een jongen hoor
En mannelijke Kim-enquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, nou ik geloof je. Maar ik weet ook zéker dat het een meisjesnaam is. Dus waarschijnlijk is het gewoon een uniseks naam. Anne kan in Friesland ook voor zowel jongens als meisjes. Mijn vriend kent zelfs een mannelijke Sanne
Ik kende alle dansjes en ik mocht altijd Angela zijn ( want anders deej ik heul nie meer meejquote:
Ze zijn gewoon gek daar in Frieslandquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, nou ik geloof je. Maar ik weet ook zéker dat het een meisjesnaam is. Dus waarschijnlijk is het gewoon een uniseks naam. Anne kan in Friesland ook voor zowel jongens als meisjes. Mijn vriend kent zelfs een mannelijke Sanne
Ja en mannelijke Ashleys!quote:
QFTquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon gek daar in Friesland![]()
Ach ja, waar zijn ze dat nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon gek daar in Friesland![]()
Ik ken dr een, maar das een rasechte nicht, dan kan ook haast niet anders met zo een naamquote:
Ik ken een jongetje dat Shirley heetquote:
Oooh irritant was dat he? Wat dat betreft past ' ie perfect bij de Toppersquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zat echt iedereen te overschreeuwen heel de tijd.
Die zanger van de 3Js was echt heel goed in dat programma, maar heel rustig en bescheiden.
En hij had een keertje verklapt dat hij eigenlijk Jan Keuken heet. Dus de rest van de afleveringen zat die Vd Boom heel de tijd 'Keukennnn, Jan Keukennnnnnnnnnnn' door hem heen te tetteren, als die Jan aan het woord was even. Zo ook met alle andere kandidaten. Als zij aan het woord waren, trok Vd Boom steeds alle aandacht naar zich toe.
Terwijl Baukje toch genoeg voorkomt in de randstad. Strange.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef Maes het volgende:
Er heeft ook wel een nieuwe collega tegen mij gezegd dat ik een jongensnaam hebDie was even in de war
Heb jij het ook gevolgd ja?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooh irritant was dat he? Wat dat betreft past ' ie perfect bij de Toppers
Ik ken 3 meisjes die jouw naam hebben -rquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Terwijl Baukje toch genoeg voorkomt in de randstad. Strange.
Ach, mijn naam doen ze hier ook nooit goed
Ja precies, zo word ik dan ook vaak aangesproken. En ik vind dat toch wel zo'n zeikerige kutnaamquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken 3 meisjes die jouw naam hebben -r
Mijn oma heet Baukje en het was bijna mijn 2e naam geweestquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Terwijl Baukje toch genoeg voorkomt in de randstad. Strange.
Ach, mijn naam doen ze hier ook nooit goed
Nou, hopelijk krijg ze niet ineens een wormvormig aanhangsel. Is ze lekker klaar mee danquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ing! Vertel nou wat je zoessie voor geslacht krijgt. Je ontwijkt de vraag al 3x in dit topic
Er zijn dingen die niet gezegd mogen wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ing! Vertel nou wat je zoessie voor geslacht krijgt. Je ontwijkt de vraag al 3x in dit topic
Is het zo'n drama daar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:48 schreef Goodbye het volgende:
Poeh, ik ben echt zo blij dat ik m'n vriend had om me op te halen uit Utrecht. Je zal maar op zo'n veldbedje je weekend moeten beginnen. Blegh
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij het ook gevolgd ja?
Ik zat me echt elke week aan hem te ergeren
Ik snap niet dat er voor sommige mensen dus gewoon NIEMAND is om ze op te halenquote:
Ja, er rijden vanavond helemaal geen treinen meer!quote:
Oh, vertel, want dat wil ik kunnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Maes het volgende:
Ik heb vanavond R biologie overhoord daar kwam wel in voor hoe kindjes gemaakt worden
Ja dat is wel een beetje triest eigenlijk he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er voor sommige mensen dus gewoon NIEMAND is om ze op te halen
Ja, haar familie moet gewoon een keer niet in de zaal gaan zitten misschienquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Charlotte mag wel es iets aan die eeuwige onzekerheid doen!
Ik heb ook echt echt he-le-maal niets met haar. Nooit gehad.quote:
Ja he...quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje triest eigenlijk he?
En dan een presentator die bleeert: "All you need is...Charlotte"quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, haar familie moet gewoon een keer niet in de zaal gaan zitten misschien
Nu staat Robert daar ook al te zenuwstralen
dat had ik ooit, storm op schiedam centrum, het dak kwam naar beneden dus niemand mocht naar binnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er waren daar bejaarden die nog naar Nijmegen moesten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, wat liefquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he...
Ik heb wel eens in Amsterdam gestaan, kwam mn moeder me halen en hebben we nog 2 meiden meegenomen die bij ons in de buurt bleken te wonen
Ja, dat moeten ze niet steeds doen ook.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef senesta het volgende:
[..]
En dan een presentator die bleeert: "All you need is...Charlotte"
Op zich wel, maar mijn moeder zou me bijvoorbeeld echt niet op een veldbed laten slapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef Goodbye het volgende:
Nou, er zijn zat omstandigheden waardoor iemand niet opgehaald kan worden hoor. Je familie woont echt ver weg of je hebt geen bekenden met een auto. Als je ze al hebt is Utrecht misschien niet goed bereikbaar?
Ja, nu wil ik dus heenrijden nu voor die bejaarden hequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren daar bejaarden die nog naar Nijmegen moesten.
Kan me voorstellen dat als die weinig of geen familie hebben, dat ze dan niet in de rij staan om ze vanuit Utrecht op te gaan halen. En/of dat die halers er dan niet al te snel kunnen zijn.
Of je hebt geen mobiel en je weet niet wie je moet bellen ofzo
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik dus heenrijden nu voor die bejaarden he
Dat zat ik net ook te denkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die mensen zouden gewoon met een taxi naar huis gebracht moet worden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren daar bejaarden die nog naar Nijmegen moesten.
Kan me voorstellen dat als die weinig of geen familie hebben, dat ze dan niet in de rij staan om ze vanuit Utrecht op te gaan halen. En/of dat die halers er dan niet al te snel kunnen zijn.
Of je hebt geen mobiel en je weet niet wie je moet bellen ofzo
Iddquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Die mensen zouden gewoon met een taxi naar huis gebracht moet worden.
Nou echt hoor, ik zou dat ZO doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Wij kunnen allemaal Tombolataxi bellen natuurlijk![]()
Nee serieus, ik zou zat mensen kunnen bellen hoor, en ook wel overal een slaapplek kunnen regelen, bovendien zou ik gerust naar huis liften ook denk ik
Je kunt zat mensen bellen, maar voor ze daar eens zijn (als ze uit jouw buurt komen) dan ben je zo weer een paar uur verderquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Wij kunnen allemaal Tombolataxi bellen natuurlijk![]()
Nee serieus, ik zou zat mensen kunnen bellen hoor, en ook wel overal een slaapplek kunnen regelen, bovendien zou ik gerust naar huis liften ook denk ik
Haha awwwquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Utrecht is wel centraal, maar als iedereen opgehaald moet worden bij de jaarbeurs, dan wordt het chaos hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich wel, maar mijn moeder zou me bijvoorbeeld echt niet op een veldbed laten slapen
En Utrecht is nog redelijk centraal... Maar je hebt gelijk, het zal niet kunnen...![]()
Dan ben ik blij met mijn "rijkdom" wat dat betreft
Dat vind ik dus ook, dat de NS dat maar ff moet regelen hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Als een van ons vanavond klem zat daar, was ik ook in de Smart gesprongenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou echt hoor, ik zou dat ZO doen
Als jij in Utrecht strandt dan bel je je ESF-zoon toch wel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt zat mensen bellen, maar voor ze daar eens zijn (als ze uit jouw buurt komen) dan ben je zo weer een paar uur verderDenk dat de meesten er ook wel vandaan komen. Desnoods taxi.
Als ik daar zou stranden, zou ik in de F&F SC posten bij wie ik zou kunnen slapen denk ikWant dan zou ik mijn ouders er niet helemaal heen hoeven laten komen (al zouden ze dat echt meteen doen
). Maes zou me ook komen halen
En weer een week extra ziek zeker?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als een van ons vanavond klem zat daar, was ik ook in de Smart gesprongen
Kleine moeite.
Ja dat kennen we, ik ben laatst met het OV naar Maastricht geweest en moest ook een stuk met de bus. Er stonden honderden mensen op die bussen te wachtenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had jou terug je bed in gestuurd en zelf gegaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als een van ons vanavond klem zat daar, was ik ook in de Smart gesprongen
Kleine moeite.
Ja dan ging ik heel de avond ESF nummers zingen met Erikquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij in Utrecht strandt dan bel je je ESF-zoon toch wel?
En ik zou je ook zo halen dus![]()
In geval van nood, met de verwarming aan in de autoquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En weer een week extra ziek zeker?
Ze is er niet beter op geworden hequote:
Idd en maar janken dat ze d'r kind nooit zietquote:[
Aiiiiiiiiiiii RaffaelaIk vind het echt hélemaal niets he, die meid
Nooit gevonden ook. Snap niet dat ze als winnares van zo'n show gewoon weer mee doet
Moet ze wat warms aantrekkenquote:
Mijn ideequote:
Ja. Godallemachtig. DOE DAN NIET MEEquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en maar janken dat ze d'r kind nooit ziet
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is er niet beter op geworden he
Arghhhh. Ze probeert interessant en quasi geil te doen om te verbloemen dat ze eigenlijk heel niet zo'n goede zangeres (meer) is.
Idd, als je er niet tegenkan om je kind zo lang niet ze zien (wat me alleen maar normaal lijkt) moet je of niet meedoen, of een regeling treffen dat je je kindje wel gewoon dagelijks kan zien tijdens de Voice periode.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Godallemachtig. DOE DAN NIET MEE
Daar heb je plakband voorquote:
Echt he, ik dacht het! Ik kijk op mijn scherm....quote:
Toen ze begon dacht ik 'De Nederlandse Anastacia'quote:
whehehe wie wil dat nou, die zingt ook baggerquote:
Was de moeite toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zap even, speciaal om dat topje te zien
Dat zou bij haar nog wel helpen die plakband, maar bij mijn cup houdt die tape niet ben ik bangquote:
Ja! Nouuuu....quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Goh, wat een gedoe he, op dat kasteel
* tombolafan in haar eentje Narnia kijkt
Hihiiiiiihihiquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Bij die van haar was ik er ook niet erg van overtuigd tijdens dat optreden hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat zou bij haar nog wel helpen die plakband, maar bij mijn cup houdt die tape niet ben ik bang
Ja kweenie, maar ik hoorde in 1 stukje echt een imitatie van Anastaciaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
whehehe wie wil dat nou, die zingt ook bagger
Ik kijk ook. De meneer is 'm gesmeerd, die vindt het niks.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Nee, maar ik ben al iets aan het ontkiemen he? Moet ik nu ook aan de boon? Waar ken ik me inlese?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
DML, heb jij je wedstrijdboon al besteld?
Ja, nouuuuuu....quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef Barbaaf het volgende:
Vinden jullie die nieuwe Porsche ook zo lelijk?
* Barbaaf kijkt Top Gear
en keek even VoH maar vond topje niet boeiend
Ik denk dat ze naar de sing offs moet en als ze niet nieuwe tape gaat plakken voor die tijd kon het nog wel es heel spannend gaan wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Bij die van haar was ik er ook niet erg van overtuigd tijdens dat optreden hoor
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar de sing offs moet en als ze niet nieuwe tape gaat plakken voor die tijd kon het nog wel es heel spannend gaan worden![]()
Kan iemand dr ff tweeten![]()
Doe iets aan je teeten voor je naar de sing off gaat zo
Ik tweet neetquote:
Ik ben wel moe en ik zit aan de drank en ik kan morgen zo lang blijven liggen als ik wil en ik ga zo het beddengoed uit de droger plukken en op mn bed gooien en ik heb heeeeele lekkere wasverzachter, dus ik verheug me met je meequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
Ooooooooooh, ik kan nu al uitkijken naar straks. Lekker slaaaaaaaaaaaapenEn ik ben niet eens moe. Maar op vrijdagavond slaap ik altijd het lekkerst
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga niet nog zo een snertboon nemen, n00b doet nog steeds niks.
Ik vind het ook stom dat de echte boonposse nu ineens op nieuw moet beginnen
wat voor plant is dat dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef senesta het volgende:
Oh! Had ik al verteld dat mijn paradijsvogelplant bijna bloeit?
Hierrrrrrrrquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben al iets aan het ontkiemen he? Moet ik nu ook aan de boon? Waar ken ik me inlese?
Ik heb maar 1 boon geplant zo far.quote:
Hoezo opnieuw? Als je niet zoveel geeft om die drie prijsjes met HAK producten hoef je niet opnieuw te beginnen hoor, dan doe je gewoon voor de fun mee. Ik heb ook geen nieuwe aangevraagd, doen er wel meer nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga niet nog zo een snertboon nemen, n00b doet nog steeds niks.
Ik vind het ook stom dat de echte boonposse nu ineens op nieuw moet beginnen
in potgrond zit ook mest dus dat moet ook goed werkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 boon geplant zo far.
Die tweede ga ik morgen doen, in potgrond, niet in die hockeypuck.
En die neem ik dan mee naar mn werk, daar is middagzon en verwarming.
Bwhehe , nou ja, ik kan sowieso pas mee doen als die boon wat gaat doen he , en die kans acht ik minimaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo opnieuw? Als je niet zoveel geeft om die drie prijsjes met HAK producten hoef je niet opnieuw te beginnen hoor, dan doe je gewoon voor de fun mee. Ik heb ook geen nieuwe aangevraagd, doen er wel meer niet
Ik heb er eentje in die puck geplant en eentje eerst laten ontkiemen in natte keukenrol en daarna in potgrond gefrommeld. Die laatste loopt voor op die van de turfpuckquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bwhehe , nou ja, ik kan sowieso pas mee doen als die boon wat gaat doen he , en die kans acht ik minimaal
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
wat voor plant is dat dan?
Ik ben dol op paradijsvogels, ik had dr een op mn geboortekaartje
Dood?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, de sneeuwkoningin!![]()
![]()
Ahhhhhhhhhhhh, daar is Madeira dus helemaal mee bedolvenquote:
Nee, ze komt terug!quote:
Tof is hij hequote:
Van die afgrijselijke Pink, echt, ik haaaaat dat nr, hij was laatst megahit op 3FM, ik werd dr moordlustig vanquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
Wat een allejézus ruknummer dit
Wat is het? Van wie?
Het is zelfs een van de symbolen van Madeira lees ik net, omdat hij er zo ontzettend veel voorkomtquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Tof is hij heIk kan niet wachten tot hij bloeit
Ik welquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Pink sowieso bijna nooit leuk.
OMG ME WANTS!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |