Ik heb nog steeds een hoesje wat ligt te verstoffen hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Whehehe. Misschien even voor doen wat de bedoeling is?
Morgen rijd het wel weer die kan op hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hoesje wat ligt te verstoffen hier
hoi JJH!
ZWAB! Ga jij ook naar de mega platen beurs? Heb je al gezien van die brand in utrecht CS?
Fokmeeting I say
Hier ging hij al de diva uithangen, je ziet het gewoon he?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef Barbaaf het volgende:
Tsja, wat wil je als iedereen die 'm ziet begint te kirren "Oooooh wat is ie moooooi" . 't Begon inderdaad zo veelbelovend, met z'n uitbraak nog in de auto![]()
Sterktequote:Naar huisHopen dat de treinen niet vol zitten met mensen die nu over mijn traject moeten omdat Utrecht eruit ligt
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
Boor is idd een beetje een kasthomo![]()
Het begon zo bruut en stoer en veelbelovend met hem.
[ afbeelding ]
Maar ik had de signalen toch eerder moeten merken denk ik...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boewhahahahahahaquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Hij ging van...
[ afbeelding ]
naar...
[ afbeelding ]
Liesje.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef ElisaB het volgende:
Op die 'achter het gaas' is ie bijna echt eng trouwens
Ik zei bijna hoor
Ja he? Da's in de buitenren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef ElisaB het volgende:
Op die 'achter het gaas' is ie bijna echt eng trouwens
Ik zei bijna hoor
Ja, maar. Werk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JJH-tje
Ik heb je gemist de afgelopen keer bij DTH
Dat is logisch ik ben al een dagje ouder dat is jeugdsentimentquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
Iemand in het bonentopic heeft haar boon Boney M genoemd.
Briljant
Owja dat ben jij, sorry, ik keek verkeerd naar degene die jou had gequotequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is logisch ik ben al een dagje ouder dat is jeugdsentiment
Wat een prachtige katquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
Hij ging van...
[ afbeelding ]
naar...
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:32 schreef Muis006 het volgende:
De dorpsdokter op Ned 1:
"Hoi Marthijn, zeg het eens"
- "Ik ben zaterdag gebeten"
"Weet je ook door wat je gebeten bent?"
- "Door een Marokkaan".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb al gemeld dat hij er voor mag zorgen dat de meiden kunnen slapen zonder hun nek te breken boven.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ing. leuk zulke afspraken zonder overleg, ik neem aan dat de kids geheel en volledig door de man verzorgd ende geëntertained gaan worden?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik hebUIO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
*jaloers*quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dit weekend he-le-maal NIKS op de agenda staan
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb al gemeld dat hij er voor mag zorgen dat de meiden kunnen slapen zonder hun nek te breken boven.
Tevens stofzuigen, dweilen en twalletjus reiniger.
Ik ga zo wel ff boodschappen doen en ik denk dat ik er es lekker op tijd in duik
Sssssh!quote:
Ik heb volgend weekend zaterdag het kind van vrienden. En wss nog wel wat visite.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*jaloers*
Vooralsnog heb ik morgen niks, behalve even de stad in voor wat kadootjes. Maar mogelijk wordt dat vervangen door shoppen met de mamma.
Zodat ik vrijdag (als ik ook niks heb) kan gaan babysitten.![]()
Zondag werken en daarna verjaardag. Weekend, wasda?
ja heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hoesje wat ligt te verstoffen hier
hoi JJH!
ZWAB! Ga jij ook naar de mega platen beurs? Heb je al gezien van die brand in utrecht CS?
Fokmeeting I say
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |