Waar moet je heen? Ik had die van 15:57 uit Ede, ben nog probleemloos in Utrecht gekomen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:17 schreef Jackson5 het volgende:
Ik sta nu al vanaf half 5 stil tussen ede en veenendaal! Lang leve de trein!
Daar had ik nu ook gestaan denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:17 schreef Jackson5 het volgende:
Ik sta nu al vanaf half 5 stil tussen ede en veenendaal! Lang leve de trein!
Waar sta je ongeveer, kan wel even zwaaien?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:21 schreef Jackson5 het volgende:
Ik moet naar arnhem, en daarna nog 70 min naar winterswijk maarja ze komen zo mcdonalds brengen. Not!
Mja, dan heb je geen alternatief ook. Niet eens een streekbus. Van treinvervangende businzet is vooralsnog in elk geval GEEN sprake. Sterkte joh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:21 schreef Jackson5 het volgende:
Ik moet naar arnhem, en daarna nog 70 min naar winterswijk maarja ze komen zo mcdonalds brengen. Not!
Succes, Syntus rijd ook alweer met 15 minuten vertraging.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:21 schreef Jackson5 het volgende:
Rijden is al heel watquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:44 schreef Temlin het volgende:
[..]
Succes, Syntus rijd ook alweer met 15 minuten vertraging.
Bizar, ik had echt verwacht dat dit nog minimaal een aantal uren zou gaan duren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens AV rijdt er alweer wat...
Mja, zitten ze dat vanaf een campingstoeltje te regelen of zo? Laptopje op schoot...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bizar, ik had echt verwacht dat dit nog minimaal een aantal uren zou gaan duren.
Daar zou ik niet zo zeker van zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar het rijdt iig weer, dus de schade valt wel mee.
Ga er maar uit van overmacht...quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Temlin het volgende:
Kun je hiervoor nou geld terug vragen? Of geld dit als overmacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |