Woon je niet toevallig in de buurt van Amsterdam en ga je liever Network Operator worden toevallig? Het wordt hier steeds rustiger op de afdelingquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:52 schreef ManOhMan het volgende:
[..]
Eerste lijns & 2e lijns IT
zit te wachten op een nieuwe 1e lijner.
We gebruiken dezequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm ik had alweer een nieuwe geopend... Net te laat
De OP's waren vroeger veel leuker en uitgebreiderquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En deze heeft een leuke OP en ik ben Lapo houder
Maar nu niet! Wen er maar aan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De OP's waren vroeger veel leuker en uitgebreider
Die heeft Smoophy al gemaakt.quote:
Hey schatjequote:
Omdat HT!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom staat dat stomme ding nou weer in de OP
ManOhMan. Nieuwe SC'erd hier!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie is MOM eigenlijk,
Ik verklaar de oorlog aan HT
Aha okee niet gezienquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
ManOhMan. Nieuwe SC'erd hier!
Ik ga zo naar Thoooomass!
Zou ik noooooit doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aha okee niet gezien![]()
Haha niet stout doen het Lutte
Jeweettoch!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je bent het engeltje zelve
Nee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Met jou altijd!
Je hebt ook nooit iets stouts gedaan!
Ja anders ga je gewoon braaf tv kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.En Thomas' moeder zei al meteen dat ik mocht komen, maar dat we beneden moesten blijven.
Doen we altijd. Samen met familie op de bank TVOH kijken!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja anders ga je gewoon braaf tv kijken natuurlijk
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doen we altijd. Samen met familie op de bank TVOH kijken!
Ja. Vorige week was papa een half uurtje weg, zaten we met zijn tweeën. Dit is serieus he!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs als je alleen bent met hem
Jij bent gewoon erg braaf
daarom is het ook een serieuze damequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs als je alleen bent met hem
Jij bent gewoon erg braaf
wie zegt datquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Zondag ga ik echt niet braaf zijn met CC
Dat weet ik welquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
Haha, het draait niet alleen om seks PD.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat weet ik welZe is ook erg lief voor me
Kom maarquote:
En toch tem ik jequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik ben niet bang voor jou
Als we daar nu even over in discussie gaan, dan is dit topic zo vol en kan dat kleuteding wegquote:
En dan weer notes krijgen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als we daar nu even over in discussie gaan, dan is dit topic zo vol en kan dat kleuteding weg
Het is gewoon een normale discussie, geen rel ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dan weer notes krijgen?Symphonic was gisteren al niet blij met me, dus ik hou me maar even koest
Ik heb gisteren 3 notes gekregen
Ik rel nooitquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is gewoon een normale discussie, geen rel ofzo
Kloptquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je bent een engeltje, niet waar?
Nee dan was je de klos,quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
KloptZelfs Symphonic buigt voor me
Gelukkig lees hij dit niet
Zelfs Wormpie buigt voor me, want hij is vooral tegenover mij onderdanigquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dan was je de klos,
VERGEET NOOIT :
SwJ leest mee
en houdt ons allen in de gaten
Hou het braaf hequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
Over een kwartiertje ga ik naar Thommieeee!
Hij is liefquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs Wormpie buigt voor me, want hij is vooral tegenover mij onderdanig
Jij ook dan!quote:
nee helaaschquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Woon je niet toevallig in de buurt van Amsterdam en ga je liever Network Operator worden toevallig? Het wordt hier steeds rustiger op de afdeling
Heey momquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef ManOhMan het volgende:
[..]
nee helaasch
blijf lekker op mijn post
en hallo iedereen
Daarom nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom is dit topic nog niet vol?
Tsjaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is geen reden![]()
Ik heb een hekel aan die OP
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik begin een hekel aan jou te krijgen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom staat dat stomme ding nou weer in de OP
Ook goedendagquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, Zorgen dat HT niet telkens de Lapo krijgt
Kan je dan niet PD gebruiken of Luttequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
Het spijt mij dat ik mijn creativiteit uit door middel van deze OP. Ik heb sinds kort geen tekenen en handvaardigheid meer, dus ga ik hier creatief doen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan je dan niet PD gebruiken of Lutte
Ik heb het al weggehaaldquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan je dan niet PD gebruiken of Lutte
Jawel hoor, hondenkennels schoonmaken, met hondjes lopen, babyschijt ruiken. echt heerlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, alleen soms heeft niet iedereen dat door![]()
Was je dag leuk?
Nee, meteen weer naar school! En toen nog gym! Maar gelukkig daarna wel weer wat uitgerust bij maatschappijleerquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel hoor, hondenkennels schoonmaken, met hondjes lopen, babyschijt ruiken. echt heerlijk![]()
Ben jij nog bijgekomen van je wilde avondje?
Ach arme jongen toch!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, meteen weer naar school! En toen nog gym! Maar gelukkig daarna wel weer wat uitgerust bij maatschappijleer
Ik welquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ach arme jongen toch!
ik heb geen gym meer
Ik wilde wat zeggen maar dan ben je niet zo blij met mequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik welHoud je fit! Maar ik ga ook nog naar de sportschool
Toch zeggen! En van gister heb ik geen pics... niet voor jou.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen maar dan ben je niet zo blij met me![]()
Pics van gisteravond
Nee ik wilde wat anders zeggen, niks over die picsquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Toch zeggen! En van gister heb ik geen pics... niet voor jou.
Wat wilde je dan zeggen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik wilde wat anders zeggen, niks over die pics![]()
Kom dan, dan vechten we het uit
Niks, dat doet er niet toe.quote:
De details waren wel sappig ja, maar eerst zeggen wat je wilde vertellen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niks, dat doet er niet toe.
Vertel nou maar tot in de sappige details wat je gedaan hebt gister
ik wilde zeggen dat ik ruzie zoek met je, nu tevreden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De details waren wel sappig ja, maar eerst zeggen wat je wilde vertellen!
Waarom zoek je dan ruzie met je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat ik ruzie zoek met je, nu tevreden?
Oke vertel nu maar op
Jij geeft mij geen sappige detailsquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan ruzie met je?
Je hoeft niet alles te wetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij geeft mij geen sappige details
ow jawel, ik heb jouw ook ALLES toevertrouwd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nog veel gezelligerquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Is het hier net zo gezellig als dat lijkt dat het is?
altijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Is het hier net zo gezellig als dat lijkt dat het is?
en waarom dat dan nu?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
Ik hou van jullie vind jullie op het internet allemaal leuke users
Slijmbalquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
Ik hou van jullie vind jullie op het internet allemaal leuke users
Zondag iddquote:
Dat moet nog blijken, ik ken je pas 3 dagen zie je posts pas 3 dagen voorbij komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met mij is het altijd gezelliger!
en bevalt het?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken, ik ken je pas 3 dagen zie je posts pas 3 dagen voorbij komen
gelukkig maar, anders had je pech gehadquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jahoor, tot nu toe heb ik geen klachten! Maar ik ben (meestal) niet zo moeilijk hoor
Droogklootquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders had je pech gehad
okee zal ik doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon, beschouw het maar als een compliment
toch hou ik van je hoorquote:
Echt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee zal ik doen![]()
[..]
toch hou ik van je hoor
kom een keer koken danquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Yeah! En ik kan geweldig koken
Niet voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet voor jou
wat ben je schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Yeah! En ik kan geweldig koken
cup a soup?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee kunnen we natuurlijk allemaal geweldig koken
Sorry, ik had "eten bereiden" moeten zeggen. Ik begrijp dat hierdoor verwarring ontstaat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet in Frieslandquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nopequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben onze noord-oosterburen nog steeds geen electriciteit?
Jawel, maar de waterkokers gingen ontploffen door waterontkleuringquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben onze noord-oosterburen nog steeds geen electriciteit?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jawel, maar de waterkokers gingen ontploffen door waterontkleuring![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat geeft carbidschieten een heel nieuwe betekenis
neuken, en jij ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:39 schreef Sm0keZ het volgende:
En hebben we nog plannen voor vanavond?
Dan weet jij meer dan ikquote:
Bellen, en jij?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:39 schreef Sm0keZ het volgende:
En hebben we nog plannen voor vanavond?
Ik help je meequote:Op vrijdag 19 november 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sssjt ze hoeven niet te weten dat het mezelf is
Ja, dat is mijn nummer, ik bel met mezelfquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hee dat nummer ken ik!
[..]
Mooizo!
agossie, ik stuur je wel een 0906 mandquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn nummer, ik bel met mezelf
Wat is dat voor mand?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
agossie, ik stuur je wel een 0906 mand
een boodschap met KutUIquote:
Dit is weer eens wat andersquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een boodschap met KutUI
![]()
ach gewoon wat informatie voor als je niet meer met jezelf wilt bellen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maak jij mijn UI nou maar eens!
jou wel maar voor ons is het om te huilenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan het filmpje hiervan! En dat maakt mij aan het lachen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat rooie haar is juist de bedoeling
Ik kan er alleen niet zo om lachen, that's all en buiten dat vind ik het gewoon een lelijk jongquote:
Standaard Fok!-antwoordquote:
Ok!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Standaard Fok!-antwoord
Zo maar even de kroeg in, paar maten van me moeten optreden, altijd leuk om ff te kijken
Anders had die kerel ook weinig te zeuren lijkt mequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat rooie haar is juist de bedoeling
Maar dat gezicht is ook niet om blij mee te zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anders had die kerel ook weinig te zeuren lijkt me
Oke gezellig!quote:
wat zeg je nu dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar dat gezicht is ook niet om blij mee te zijn
Dat is zo, maar die South Park bazen lopen niet continu te zeuren over bepaalde gelaatsuitdrukkingen, maar om het ginger zijn enzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar dat gezicht is ook niet om blij mee te zijn
ik heb met ze te doenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is zo, maar die South Park bazen lopen niet continu te zeuren over bepaalde gelaatsuitdrukkingen, maar om het ginger zijn enzo
Wat een glappig bijdehand antwoordquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke gezellig!
[..]
wat zeg je nu dan?
Zo praat je toch niet over jezelf?
Gingers have no soulquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is zo, maar die South Park bazen lopen niet continu te zeuren over bepaalde gelaatsuitdrukkingen, maar om het ginger zijn enzo
Geef maar toe ik ben te goed voor jou,quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat een glappig bijdehand antwoord![]()
[..]
Gingers have no soul
Het moet toch niet gekker wordenquote:Mystery Guest:
Een 60 jaar of oudere man, sterrenbeeld Vissen uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op 20:56
Ah, ik vroeg me al af waarom een 17 jarig meisje pedobear in haar UI had staanquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
PD maak mijn UI nou eens
je weet het antwoord nu?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom een 17 jarig meisje pedobear in haar UI had staan
Niet met zekerheid, maar ik heb nu de indruk dat je daar niet zelf voor hebt gekozenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je weet het antwoord nu?
En waar slaat dit op?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom een 17 jarig meisje pedobear in haar UI had staan
Ik heb er wel zelf voor gekozen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet met zekerheid, maar ik heb nu de indruk dat je daar niet zelf voor hebt gekozen
ja ik denk het ook, ik wilde alleen iets anders met PB maar dat zou PD voor me fixen maar dat heeft hij nog niet gedaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, het ging dus om HT's usericon... Volgens mij kan ik beter gaan slapen ipv naar de kroeg te gaan
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, het ging dus om HT's usericon... Volgens mij kan ik beter gaan slapen ipv naar de kroeg te gaan
Ongelooflijk, toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHA WAT BEN JIJ GRAPPIG ZEG
Ik sta hier nu zeker flink voor lul als ik vertel dat me dat 2 jaar geleden al eens is overkomen?quote:
Nee, het is mij laatst overkomen. Ik kwam met stift op mijn gezicht thuisquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik sta hier nu zeker flink voor lul als ik vertel dat me dat 2 jaar geleden al eens is overkomen?
had het dan niet gezegd, had je ook niet voor lul gestaanquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik sta hier nu zeker flink voor lul als ik vertel dat me dat 2 jaar geleden al eens is overkomen?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
triest dit..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was zijn schuld, overigens
Kom maandag maar om 9:15, eerst heb ik weekend, of is het dringend?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan ik nog grappige levenslessen bij je boeken of zit je vol?
Tis laatquote:
Ach, ik lach anderen ook graag uit om goede redenen, wel zo eerlijk als ik de rest dan ook een kans geef toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
had het dan niet gezegd, had je ook niet voor lul gestaan
Bij mij was Grolsch de boosdoenerquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was zijn schuld, overigens
in het weekend heb ik ook geen tijd, werken,meeten en die shit, maandag 9,15 kan wel, als ik maar om 11.15 terug ben op schoolquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kom maandag maar om 9:15, eerst heb ik weekend, of is het dringend?
Leerzaam is het goede woord jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het was een leerzaam avondje, ik trap er dan ook niet meer in
vreemd genoeg zeggen ze dat allemaal!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het was een leerzaam avondje, ik trap er dan ook niet meer in
Moet lukkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in het weekend heb ik ook geen tijd, werken,meeten en die shit, maandag 9,15 kan wel, als ik maar om 11.15 terug ben op school
En hoeveel van die 'allemaal' houden zich daar nog steeds aan, twee jaar na een eenmalig voorval?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vreemd genoeg zeggen ze dat allemaal!
geenidee, let ik niet opquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En hoeveel van die 'allemaal' houden zich daar nog steeds aan, twee jaar na een eenmalig voorval?
Geen idee, ik houd het nu al 2 maanden vol!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En hoeveel van die 'allemaal' houden zich daar nog steeds aan, twee jaar na een eenmalig voorval?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd het nu al 2 maanden vol!
Kijk, aan jou heb ik watquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd het nu al 2 maanden vol!
vinger in je gat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat? Ik ga zo slapen trouwens
Hij is vetquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
meer steun zal je niet hebben met die UI
Die snap ik niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vaarwel, ik zal je missen zolang je die UI hebt
Echt?! Maar ik ga slapie doen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is niet erg, komt wel goed
trustequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt?! Maar ik ga slapie doen!
Truste kerelquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt?! Maar ik ga slapie doen!
Morgen weer, ik zal wel een mooie stijlvolle balletvoorstelling geven voor iedereen die het wil zien hier in de buurt!quote:
doeiquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Morgen weer, ik zal wel een mooie stijlvolle balletvoorstelling geven voor iedereen die het wil zien hier in de buurt!
Nu ga ik de kroeg in
Ciao!
nee het was een leuke dagquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef Lutte het volgende:
Doe eens even niet jullie, het is zo'n leuke dag!
Nja gaat welquote:
Zeker weten jaquote:
Mooizo! Zou een beetje erg zijn als je dat niet had.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zeker weten jaHeb er enorm zin in
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mooizo! Zou een beetje erg zijn als je dat niet had.![]()
Krijg je er een streepje op de muur bij?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Inderdaad jaMorgen is DE dag
ik zit heul niet in de bakquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Krijg je er een streepje op de muur bij?
Sukkeltje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ik zit heul niet in de bak
Ja die van CC jaquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja die van CC jaheb enorm zin
Sgoe waar en wanneer?quote:
alles goed?quote:
prima hoor lekker weekend dus uitslapenquote:
Oke is goedquote:
Uitslapen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
prima hoor lekker weekend dus uitslapen
quote:
3 Maanden geleden belde, ze wilden hun grap terugquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Wtf
Okee, we gaan van Japan naar China!
http://maps.google.com/ma(...)6.362305&ie=UTF8&z=5
Moet je voor de grap eens kijken hoe we bij stap 43 het vasteland van China gaan bereiken
5 jaar geleden belde, ze wilden hun "... belde, ze wilden hun .. terug" terugquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
3 Maanden geleden belde, ze wilden hun grap terug
Die krijgen ze niet terug! Het is veel te leuk om te typenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
5 jaar geleden belde, ze wilden hun "... belde, ze wilden hun .. terug" terug
Vast een stuk leuker dan driemaaldaags diezelfde grap tegen te komenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die krijgen ze niet terug! Het is veel te leuk om te typen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vast een stuk leuker dan driemaaldaags diezelfde grap tegen te komen
Prijs jezelf gelukkig, ik mag van de dokter al 5 maanden niet meer sporten. Ook wel even wennen als je normaliter 5-7 dagen per week aan het trainen bent. Ruilen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar nu heb ik een blessure, en mag ik 4 weken niet sporten![]()
![]()
Nee, liever nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig, ik mag van de dokter al 5 maanden niet meer sporten. Ook wel even wennen als je normaliter 5-7 dagen per week aan het trainen bent. Ruilen?
Overbelasting van mijn knieën, ik heb het al een tijd niet gehad, maar ik begon het vandaag weer te voelen, dus moet ik weer lang rust houden, en alle pezen daar oprekken. Niet heel ernstig op zich, maar ik heb dit vaker gehad, en ben toen doorgegaan, en dan wordt het wel ernstig.quote:
Wat extra calcium bij je voeding misschien?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Overbelasting van mijn knieën, ik heb het al een tijd niet gehad, maar ik begon het vandaag weer te voelen, dus moet ik weer lang rust houden, en alle pezen daar oprekken. Niet heel ernstig op zich, maar ik heb dit vaker gehad, en ben toen doorgegaan, en dan wordt het wel ernstig.
Dat advies kreeg ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat extra calcium bij je voeding misschien?
Vervelend inderdaad, maar hou wel gewoon je rust tijdens die 4 weken... Ga ondertussen even zwemmen om je conditie te verbeteren, dan kom je beter weer op het veld als dat je eraf bent gegaan
Eeeh hallo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |