Woon je niet toevallig in de buurt van Amsterdam en ga je liever Network Operator worden toevallig? Het wordt hier steeds rustiger op de afdelingquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:52 schreef ManOhMan het volgende:
[..]
Eerste lijns & 2e lijns IT
zit te wachten op een nieuwe 1e lijner.
We gebruiken dezequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm ik had alweer een nieuwe geopend... Net te laat
De OP's waren vroeger veel leuker en uitgebreiderquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En deze heeft een leuke OP en ik ben Lapo houder
Maar nu niet! Wen er maar aan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De OP's waren vroeger veel leuker en uitgebreider
Die heeft Smoophy al gemaakt.quote:
Hey schatjequote:
Omdat HT!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom staat dat stomme ding nou weer in de OP
ManOhMan. Nieuwe SC'erd hier!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie is MOM eigenlijk,
Ik verklaar de oorlog aan HT
Aha okee niet gezienquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
ManOhMan. Nieuwe SC'erd hier!
Ik ga zo naar Thoooomass!
Zou ik noooooit doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aha okee niet gezien![]()
Haha niet stout doen het Lutte
Jeweettoch!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je bent het engeltje zelve
Nee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Met jou altijd!
Je hebt ook nooit iets stouts gedaan!
Ja anders ga je gewoon braaf tv kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.En Thomas' moeder zei al meteen dat ik mocht komen, maar dat we beneden moesten blijven.
Doen we altijd. Samen met familie op de bank TVOH kijken!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja anders ga je gewoon braaf tv kijken natuurlijk
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doen we altijd. Samen met familie op de bank TVOH kijken!
Ja. Vorige week was papa een half uurtje weg, zaten we met zijn tweeën. Dit is serieus he!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs als je alleen bent met hem
Jij bent gewoon erg braaf
daarom is het ook een serieuze damequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs als je alleen bent met hem
Jij bent gewoon erg braaf
wie zegt datquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Zondag ga ik echt niet braaf zijn met CC
Dat weet ik welquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
Haha, het draait niet alleen om seks PD.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat weet ik welZe is ook erg lief voor me
Kom maarquote:
En toch tem ik jequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik ben niet bang voor jou
Als we daar nu even over in discussie gaan, dan is dit topic zo vol en kan dat kleuteding wegquote:
En dan weer notes krijgen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als we daar nu even over in discussie gaan, dan is dit topic zo vol en kan dat kleuteding weg
Het is gewoon een normale discussie, geen rel ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dan weer notes krijgen?Symphonic was gisteren al niet blij met me, dus ik hou me maar even koest
Ik heb gisteren 3 notes gekregen
Ik rel nooitquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is gewoon een normale discussie, geen rel ofzo
Kloptquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je bent een engeltje, niet waar?
Nee dan was je de klos,quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
KloptZelfs Symphonic buigt voor me
Gelukkig lees hij dit niet
Zelfs Wormpie buigt voor me, want hij is vooral tegenover mij onderdanigquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dan was je de klos,
VERGEET NOOIT :
SwJ leest mee
en houdt ons allen in de gaten
Hou het braaf hequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
Over een kwartiertje ga ik naar Thommieeee!
Hij is liefquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs Wormpie buigt voor me, want hij is vooral tegenover mij onderdanig
Jij ook dan!quote:
nee helaaschquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Woon je niet toevallig in de buurt van Amsterdam en ga je liever Network Operator worden toevallig? Het wordt hier steeds rustiger op de afdeling
Heey momquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:35 schreef ManOhMan het volgende:
[..]
nee helaasch
blijf lekker op mijn post
en hallo iedereen
Daarom nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom is dit topic nog niet vol?
Tsjaquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is geen reden![]()
Ik heb een hekel aan die OP
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik begin een hekel aan jou te krijgen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom staat dat stomme ding nou weer in de OP
Ook goedendagquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, Zorgen dat HT niet telkens de Lapo krijgt
Kan je dan niet PD gebruiken of Luttequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
Het spijt mij dat ik mijn creativiteit uit door middel van deze OP. Ik heb sinds kort geen tekenen en handvaardigheid meer, dus ga ik hier creatief doen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan je dan niet PD gebruiken of Lutte
Ik heb het al weggehaaldquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan je dan niet PD gebruiken of Lutte
Jawel hoor, hondenkennels schoonmaken, met hondjes lopen, babyschijt ruiken. echt heerlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, alleen soms heeft niet iedereen dat door![]()
Was je dag leuk?
Nee, meteen weer naar school! En toen nog gym! Maar gelukkig daarna wel weer wat uitgerust bij maatschappijleerquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel hoor, hondenkennels schoonmaken, met hondjes lopen, babyschijt ruiken. echt heerlijk![]()
Ben jij nog bijgekomen van je wilde avondje?
Ach arme jongen toch!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, meteen weer naar school! En toen nog gym! Maar gelukkig daarna wel weer wat uitgerust bij maatschappijleer
Ik welquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ach arme jongen toch!
ik heb geen gym meer
Ik wilde wat zeggen maar dan ben je niet zo blij met mequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik welHoud je fit! Maar ik ga ook nog naar de sportschool
Toch zeggen! En van gister heb ik geen pics... niet voor jou.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen maar dan ben je niet zo blij met me![]()
Pics van gisteravond
Nee ik wilde wat anders zeggen, niks over die picsquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Toch zeggen! En van gister heb ik geen pics... niet voor jou.
Wat wilde je dan zeggen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik wilde wat anders zeggen, niks over die pics![]()
Kom dan, dan vechten we het uit
Niks, dat doet er niet toe.quote:
De details waren wel sappig ja, maar eerst zeggen wat je wilde vertellen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niks, dat doet er niet toe.
Vertel nou maar tot in de sappige details wat je gedaan hebt gister
ik wilde zeggen dat ik ruzie zoek met je, nu tevreden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De details waren wel sappig ja, maar eerst zeggen wat je wilde vertellen!
Waarom zoek je dan ruzie met je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat ik ruzie zoek met je, nu tevreden?
Oke vertel nu maar op
Jij geeft mij geen sappige detailsquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan ruzie met je?
Je hoeft niet alles te wetenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij geeft mij geen sappige details
ow jawel, ik heb jouw ook ALLES toevertrouwd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nog veel gezelligerquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Is het hier net zo gezellig als dat lijkt dat het is?
altijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Is het hier net zo gezellig als dat lijkt dat het is?
en waarom dat dan nu?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
Ik hou van jullie vind jullie op het internet allemaal leuke users
Slijmbalquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
Ik hou van jullie vind jullie op het internet allemaal leuke users
Zondag iddquote:
Dat moet nog blijken, ik ken je pas 3 dagen zie je posts pas 3 dagen voorbij komenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met mij is het altijd gezelliger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |