Woon je niet toevallig in de buurt van Amsterdam en ga je liever Network Operator worden toevallig? Het wordt hier steeds rustiger op de afdelingquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:52 schreef ManOhMan het volgende:
[..]
Eerste lijns & 2e lijns IT
zit te wachten op een nieuwe 1e lijner.
We gebruiken dezequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm ik had alweer een nieuwe geopend... Net te laat
De OP's waren vroeger veel leuker en uitgebreiderquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En deze heeft een leuke OP en ik ben Lapo houder
Maar nu niet! Wen er maar aan!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De OP's waren vroeger veel leuker en uitgebreider
Die heeft Smoophy al gemaakt.quote:
Hey schatjequote:
Omdat HT!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom staat dat stomme ding nou weer in de OP
ManOhMan. Nieuwe SC'erd hier!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie is MOM eigenlijk,
Ik verklaar de oorlog aan HT
Aha okee niet gezienquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
ManOhMan. Nieuwe SC'erd hier!
Ik ga zo naar Thoooomass!
Zou ik noooooit doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Aha okee niet gezien![]()
Haha niet stout doen het Lutte
Jeweettoch!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je bent het engeltje zelve
Nee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Met jou altijd!
Je hebt ook nooit iets stouts gedaan!
Ja anders ga je gewoon braaf tv kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.En Thomas' moeder zei al meteen dat ik mocht komen, maar dat we beneden moesten blijven.
Doen we altijd. Samen met familie op de bank TVOH kijken!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja anders ga je gewoon braaf tv kijken natuurlijk
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doen we altijd. Samen met familie op de bank TVOH kijken!
Ja. Vorige week was papa een half uurtje weg, zaten we met zijn tweeën. Dit is serieus he!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs als je alleen bent met hem
Jij bent gewoon erg braaf
daarom is het ook een serieuze damequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs als je alleen bent met hem
Jij bent gewoon erg braaf
wie zegt datquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Zondag ga ik echt niet braaf zijn met CC
Dat weet ik welquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
Haha, het draait niet alleen om seks PD.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat weet ik welZe is ook erg lief voor me
Kom maarquote:
En toch tem ik jequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik ben niet bang voor jou
Als we daar nu even over in discussie gaan, dan is dit topic zo vol en kan dat kleuteding wegquote:
En dan weer notes krijgen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als we daar nu even over in discussie gaan, dan is dit topic zo vol en kan dat kleuteding weg
Het is gewoon een normale discussie, geen rel ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En dan weer notes krijgen?Symphonic was gisteren al niet blij met me, dus ik hou me maar even koest
Ik heb gisteren 3 notes gekregen
Ik rel nooitquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is gewoon een normale discussie, geen rel ofzo
Kloptquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je bent een engeltje, niet waar?
Nee dan was je de klos,quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
KloptZelfs Symphonic buigt voor me
Gelukkig lees hij dit niet
Zelfs Wormpie buigt voor me, want hij is vooral tegenover mij onderdanigquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dan was je de klos,
VERGEET NOOIT :
SwJ leest mee
en houdt ons allen in de gaten
Hou het braaf hequote:Op vrijdag 19 november 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
Over een kwartiertje ga ik naar Thommieeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |