Juistquote:
Doe de vraag ff in bold.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:41 schreef oske45 het volgende:
Ok, nieuwe vraag: Welke Nederlandse meidengroep heeft de meeste hits in de Top 40 gehad ZONDER ooit een top tien te hebben gescoord?
Ff een huishoudelijke vraag. Zou je je vragen bold kunnen maken? Dan is het voor iedereen wat makkelijker te zien wat de vragen zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:41 schreef oske45 het volgende:
Ok, nieuwe vraag: Welke Nederlandse meidengroep heeft de meeste hits in de Top 40 gehad ZONDER ooit een top tien te hebben gescoord?
Zeer zeker! Knap hoor. Maar liefst 14 hits ZONDER een top tien hit, opmerkelijk. Tevens recordhouder in de categorie "top 40 hits zonder een top tien hit".quote:
quote:
Mja. Ik had de vraag wat anders moeten formuleren, de top 40 bestaat pas sinds 1965, maar daarvoor werden ook al hitlijsten bijgehouden. Mea culpaquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:10 schreef nightcowboy het volgende:
Volgens
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_Nederlandse_Top_40
is het 29 jaar en is Cher de recordhouder met 33 jaar.
stand deel 2098quote:
Ik zit schaatsen te kijken op nos.nl, help mijn dochter met Mario-spel, converteer een divx en eet chips.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:50 schreef tong80 het volgende:
Wim van Hanegem of Zidane ?
Sorry opende in de tusentijd een leuk topic.
Ik zit te rukken op Traci Lords meet de lengte van mijn lul met Ron Jeremy en slik alles wat er tegen me wordt gezegd.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:52 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik zit schaatsen te kijken op nos.nl, help mijn dochter met Mario-spel, converteer een divx en eet chips.
Goede tipquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:52 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik zit schaatsen te kijken op nos.nl, help mijn dochter met Mario-spel, converteer een divx en eet chips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |