Ik heb het nu een keer of 3 gehad, ook een keer met maar 3 of 4 tabs open. Heb geen idee waar het aan ligt.quote:
ik merk er helemaal niks van...maar werk ook veel met favorietnequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ga het zelf eerst maar eens een weekje proberen voordta ik besluit of het blijft of niet.
Kijk eens in het taakbeheer van Chrome zelf. Dan kun je per proces zien wat het aan geheugen en CPU gebruikt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het nu een keer of 3 gehad, ook een keer met maar 3 of 4 tabs open. Heb geen idee waar het aan ligt.
Zal ik doen volgende keer dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kijk eens in het taakbeheer van Chrome zelf. Dan kun je per proces zien wat het aan geheugen en CPU gebruikt.
quote:
what's new?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dev-versie is hier net bijgewerkt naar versie 11.0.672.2. Gaat snel zo.
Oh noes! Nu weet Google waar je bent!11quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb in opties ingesteld dat sites mijn fysieke locatie niet mogen weten, toch staat bij Google (zoekopdrachten) waar ik ben :S
Ze zullen het niet aan de hand van mogelijke GPS apparaten opzoeken, maar aan de hand van je IP kan iedereen nog steeds een schatting maken waar je bent.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb in opties ingesteld dat sites mijn fysieke locatie niet mogen weten, toch staat bij Google (zoekopdrachten) waar ik ben :S
Weet ik. Maar ik vind het toch maf dat een programma van Google die optie aanbiedt en een site van Google zich daaraan niet houdt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:37 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ze zullen het niet aan de hand van mogelijke GPS apparaten opzoeken, maar aan de hand van je IP kan iedereen nog steeds een schatting maken waar je bent.
Ze gebruiken toch ook niet je fysieke locatie maar een locatie die "geraden" wordt aan de hand van gegevens die voor elke website die je bezoekt zichtbaar zijn. Oftewel je IP.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind het toch maf dat een programma van Google die optie aanbiedt en een site van Google zich daaraan niet houdt.
Lastpassquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef Misan het volgende:
Wat zijn voor Windows-users eigenlijk must have plugins?
Thanks!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lastpass
Dit zijn trouwens alle extensies die ik heb:
http://awesomescreenshot.com/020a26a47
Sommige staan altijd aan, andere alleen als ik ze nodig heb.
search box kan ik inderdaad wel verwijderen, die had ik alleen in het begin aanstaan omdat ik dat miste uit Firefox.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef Misan het volgende:
[..]
Thanks!
Lastpass en Lazarus: form recovery lijken me erg interessant
Waarom heb je Search Box en Sexy Undo Close Tab? Wat doen ze anders dan Chrome al kan?
ctrl+shift+tquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
search box kan ik inderdaad wel verwijderen, die had ik alleen in het begin aanstaan omdat ik dat miste uit Firefox.
Undo close tab heeft chrome volgens mij niet standaard? Om de weggeklikte tabbladen terug te openen, voor als ik er een teveel afklik. Of zit die functie er wel in?
Thanksquote:
ctrl+shift+t onthoudt alleen de actieve browsersessie volgens mij dus wel meer dan 1 tabquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Thanks![]()
Da's dan wel alleen voor de laatste, 'mijn' plugin onthoudt ze allemaal tot ik hem leeggooi. Nu kan ik 1363 pagina's terughalen
Maar wel 1 pagina per keer, geen dropdownmenu. En dat heb ik nu wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:40 schreef Misan het volgende:
[..]
ctrl+shift+t onthoudt alleen de actieve browsersessie volgens mij dus wel meer dan 1 tab
dat vonden ze waarschijnlijk mooier bij Google.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef Prev het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het logo van Chrome bij de versie 11.0.696.16 is veranderd t.o.v. versie 10puntzoveel?
Somebody tell me why!
quote:Voor de komende Chrome-versies wil Google de bestandsomvang van zijn browser terugbrengen. Woog de eerste release nog 9MB, Chrome 10 is uitgegroeid tot meer dan 26MB. Dit zou problemen geven bij het uitbrengen van Chrome-updates in landen waar de downloadsnelheden nog beperkt zijn. Om verdere uitdijing van de bestandsgrootte te voorkomen, is binnen het Chrome-ontwikkelteam een werkgroep opgezet.
bron: tweakers
Uitschakelen voor zover ik weet niet, maar je kan een tab wel buiten het venster slepen en dan wordt het een nieuw venster.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:52 schreef San_Andreas het volgende:
kan je de tabs uitschakelen in Chrome? Dat dus elke site een nieuw venster is.
Heb zelf 10.0.648.205quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef Prev het volgende:
Wat is de laatste versie van Chrome?
Ik heb zelf nu 11.0.696.44 beta
Die zit ook al in de 11quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit op 12 al volgens mij. Er is iig een nieuw icoontje.
jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |