Thanksquote:
ctrl+shift+t onthoudt alleen de actieve browsersessie volgens mij dus wel meer dan 1 tabquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Thanks![]()
Da's dan wel alleen voor de laatste, 'mijn' plugin onthoudt ze allemaal tot ik hem leeggooi. Nu kan ik 1363 pagina's terughalen
Maar wel 1 pagina per keer, geen dropdownmenu. En dat heb ik nu wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:40 schreef Misan het volgende:
[..]
ctrl+shift+t onthoudt alleen de actieve browsersessie volgens mij dus wel meer dan 1 tab
dat vonden ze waarschijnlijk mooier bij Google.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:07 schreef Prev het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat het logo van Chrome bij de versie 11.0.696.16 is veranderd t.o.v. versie 10puntzoveel?
Somebody tell me why!
quote:Voor de komende Chrome-versies wil Google de bestandsomvang van zijn browser terugbrengen. Woog de eerste release nog 9MB, Chrome 10 is uitgegroeid tot meer dan 26MB. Dit zou problemen geven bij het uitbrengen van Chrome-updates in landen waar de downloadsnelheden nog beperkt zijn. Om verdere uitdijing van de bestandsgrootte te voorkomen, is binnen het Chrome-ontwikkelteam een werkgroep opgezet.
bron: tweakers
Uitschakelen voor zover ik weet niet, maar je kan een tab wel buiten het venster slepen en dan wordt het een nieuw venster.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:52 schreef San_Andreas het volgende:
kan je de tabs uitschakelen in Chrome? Dat dus elke site een nieuw venster is.
Heb zelf 10.0.648.205quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:33 schreef Prev het volgende:
Wat is de laatste versie van Chrome?
Ik heb zelf nu 11.0.696.44 beta
Die zit ook al in de 11quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit op 12 al volgens mij. Er is iig een nieuw icoontje.
jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |