1 | [spoiler=titelvanspoiler]tekstvanspoiler[/spoiler] |
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:26 schreef Georges het volgende:
Het einde van New Vegas en wat ik er van vond, spoiler soort van:De eindes van de verschillende personen en quests verschillen ook afhankelijk van jouw acties. Nog een keer flink spelen op een andere manier dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De eindes van de verschillende personen en quests verschillen ook afhankelijk van jouw acties. Nog een keer flink spelen op een andere manier dus
Dat is inderdaad het plan zoals ik nog zei in vorige topic.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De eindes van de verschillende personen en quests verschillen ook afhankelijk van jouw acties. Nog een keer flink spelen op een andere manier dus
Joah, en je kan d'r ook nog es best veel van kopenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:16 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het plan zoals ik nog zei in vorige topic.![]()
Ik denk dat ik voor de independant route ga deze keer, kijken of dat heel anders is.
En ik weet nu ook meer hoe en wat, dus walkthrough moet soepeler gaan.
Ik kwam er net bijvoorbeeld (level 27) pas achter dat je dure implants kan kopen om je special stats te verhogen en je armor/health regen.
Bij de New Vegas Medical Clinicquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:39 schreef Necrodeath het volgende:
Nog andere pc spelers die al aan het modden zijn geslagen en misschien wat mods kunnen aanbevelen?
O dat ziet er goed uit, waar heb je die mods vandaan? En is het veel extra belasting voor je pc?quote:
Soms beter, soms minder. De toevoegingen als Hardcore, Survival en Crafting zijn een aanwinst, erg leuk. De verhaallijnen zijn veel meer met elkaar verbonden, de verschillende facties...doe iets stoms en je hebt ruzie. Veel beter dan in FO3.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:28 schreef Georges het volgende:
Wat vindt men van NV vergeleken met deel 3?
Nog weinig meningen gezien.
Nexusquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:41 schreef Georges het volgende:
[..]
O dat ziet er goed uit, waar heb je die mods vandaan? En is het veel extra belasting voor je pc?
Persoonlijk vind ik dit spel veel beter, als je de gigantische bugs weg denkt. De replayability is veel groter, omdat je meerdere paden kan bewandelen wat je terug kan zien in de quests maar ook omdat het schieten fijner aanvoelt. Ik ben een FO1 en 2 fan in hart en nieren, en zie dat bethesda (obsidian) moeite heeft gedaan om je meer keuzes te geven en het meer op de vorige delen te laten lijken kwa keus maar ook met kleine dingetjes, zoals het spelen metquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:28 schreef Georges het volgende:
Wat vindt men van NV vergeleken met deel 3?
Nog weinig meningen gezien.
Persoonlijk vond ik FO3 beter. Beter opgebouwd door je jeugd in een Vault samen te vatten waardoor je meer motivatie had om je vader te gaan zoeken. Vervolgens had hij een doel wat voor mij ook motiverender werkte dan 'zoek de kerel die op jou schoot'. Je wordt constant beschoten en belaagd, maar Benny is een geval apart? Dat deed mij niet heel veel, en de controle over New Vegas evenmin.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:28 schreef Georges het volgende:
Wat vindt men van NV vergeleken met deel 3?
Nog weinig meningen gezien.
Wat was in godsnaam leuk aan die metrotunnels in FO3quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:38 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik FO3 beter. Beter opgebouwd door je jeugd in een Vault samen te vatten waardoor je meer motivatie had om je vader te gaan zoeken. Vervolgens had hij een doel wat voor mij ook motiverender werkte dan 'zoek de kerel die op jou schoot'. Je wordt constant beschoten en belaagd, maar Benny is een geval apart? Dat deed mij niet heel veel, en de controle over New Vegas evenmin.
Daarnaast vind ik de wereld van FNV een beetje 'plat'. FO3 had dat geweldige netwerk aan metrotunnels onder de stad, in FNV mis ik dat een beetje. Ik vind ook dat ze meer nieuwe perks, wapens en skills hadden kunnen bedenken ipv. 90% van die van FO3 herkauwen.
Modden van wapens vond ik erg leuk, een sniper rifle met geluiddemper is precies wat er ontbrak aan FO3.
Ik denk er echt precies hetzelfde over.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Soms beter, soms minder. De toevoegingen als Hardcore, Survival en Crafting zijn een aanwinst, erg leuk. De verhaallijnen zijn veel meer met elkaar verbonden, de verschillende facties...doe iets stoms en je hebt ruzie. Veel beter dan in FO3.
Maar ik mis wel het oog voor detail, het lijkt wat afgeraffeld. Veel INACCESSIBLE deuren, of is dat nog voor toekomstige DLC?Weinig achtergrondverhaal: je vindt een crashed Vertibird, vol verwachting klopt je hart...een prototype wapen, okee. Maar verder ook helemaal niks, in FO3 kreeg je minstens wel een holotape met een verhaal ofzo.
Daarom, goed. Erg goed op sommige punten, afgeraffeld op andere. Ze hadden gewoon nog een half jaartje de tijd moeten nemen, dan was het een meesterwerk geweest.
Hier tot nu toe toch al zeker 10x gecrashtquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:21 schreef Chowi het volgende:
De PC-versie is dan echt zoveel beter. Heb alleen één keer meegemaakt tijdens het voor het eerst binnenwandelen van The Strip dat het spel vastliep en crashte, voor de rest nergens problemen mee gehad.
Ze waren afwisselend ten opzichte van de open wasteland, en het was een beetje een doolhof waarin je de juiste uitgang moest zien te vinden. Ik vond dat positief, en een tunnelstelsel vind ik wat spannender dan een open vlakte.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat was in godsnaam leuk aan die metrotunnels in FO3
Heb je de tunnels in NV nog niet gevonden dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:50 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ze waren afwisselend ten opzichte van de open wasteland, en het was een beetje een doolhof waarin je de juiste uitgang moest zien te vinden. Ik vond dat positief, en een tunnelstelsel vind ik wat spannender dan een open vlakte.
Je zou de lift in Vault 22 kunnen proberen:quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:48 schreef larry_flynt het volgende:
Ik wilde Rex gaan genezen, maar nu kan ik hem niet meenemen, omdat ik Ed-E bij me heb, maar Ed-E ben ik een hele tijd geleden verloren en kan ik niet meer terug vinden. Is er een mogelijkheid om hem terug te vinden of weg te sturen? Heb xbox versie dus kan geen codes invoeren...
quote:If you have a companion set to wait and you use the elevator, the companion will spawn next to you when you leave the elevator. This can be useful if any companions disappear, or if you've forgotten where you left them.
Nou ja ik speel op medium, dus dan kunnen je helpers niet dood. Maar het rotte is dat ik nu Rex niet kan genezen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef Pek het volgende:
Jammer. Misschien is hij wel dood?
Zo klote dat die consoles geen console (hihi) hebben . Op de PC is dit in twee tellen opgelost.
Jep..... Maar daar zit ie ook niet...quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef Pek het volgende:
Je bent wel in Primm geweest, neem ik aan
Ach, over een paar maanden ligt ie alweer in de discount-bak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:47 schreef larry_flynt het volgende:
Ja heb er opzich wel spijt van dat ik hem niet gewoon voor de pc gekocht heb...
Ja, maar ik heb hem nu voor de volle mep gekochtquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:51 schreef Pek het volgende:
[..]
Ach, over een paar maanden ligt ie alweer in de discount-bak.
Gooi er wat -tegen die tijd uitgekristalliseerde- mods tegenaan voor een geheel nieuwe ervaring!
Nog zoiets, voor de Xbox is hij gewoon 10 euro duurder ofzo, en je krijgt veel en veel minder, wtfquote:Op zondag 21 november 2010 00:01 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hem nu voor de volle mep gekocht
Like 59.99 jaquote:Op zondag 21 november 2010 00:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Nog zoiets, voor de Xbox is hij gewoon 10 euro duurder ofzo, en je krijgt veel en veel minder, wtf
Ik vond het altijd heerlijk. Alleen met Ol' Painless of Lincoln Repeater, wat stimpaks en bottlecapmines voor de wat grotere vijanden, op zak en dan de tunnels in sneaken. Headshots maken op ghouls, raiders en supermutants.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Wat was in godsnaam leuk aan die metrotunnels in FO3
Dit is niet bedoeld om na te trappen...quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:48 schreef larry_flynt het volgende:
Ik wilde Rex gaan genezen, maar nu kan ik hem niet meenemen, omdat ik Ed-E bij me heb, maar Ed-E ben ik een hele tijd geleden verloren en kan ik niet meer terug vinden. Is er een mogelijkheid om hem terug te vinden of weg te sturen? Heb xbox versie dus kan geen codes invoeren...
Ja trap maar flink na...quote:Op zondag 21 november 2010 09:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik vond het altijd heerlijk. Alleen met Ol' Painless of Lincoln Repeater, wat stimpaks en bottlecapmines voor de wat grotere vijanden, op zak en dan de tunnels in sneaken. Headshots maken op ghouls, raiders en supermutants.
[..]
Dit is niet bedoeld om na te trappen...
Maar 1 van de patches voor de pc zorgt er voor dat je je companions ziet op de pipboy-maps. Dat zal dan ook wel gebeuren bij de consoles binnenkort. Hoop ik tenminste voor je.
quote:Op zondag 21 november 2010 11:15 schreef leeell het volgende:
[..]
op console is het X/vierkant ingedrukt houden
pc weet ik het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |