1 | [spoiler=titelvanspoiler]tekstvanspoiler[/spoiler] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef RickoKun het volgende:
Ben ik nou echt de enige die loopt te janken (en bugs meemaakt) over de vele bugs (maar toch blijft doorspelen)?
Nu ook weer een, bij Hoover Dam:Ik heb nog geen bug tegen gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig maar
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Console (xbox360)quote:Op woensdag 10 november 2010 13:29 schreef 67Impala het volgende:
Speel je op PC of console eigenlijk?
Ik ben naar binnen gegaan met een Rebar Club en toen was het snel voorbijquote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Console (xbox360)Wel apart dat ik telkens de enige ben
Pfff nu probeer ik die lui in zilver rush dood te maken, maar dat valt niet mee! (ben al level 29)
Ik jank niet, maar speel toch door.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef RickoKun het volgende:
Ben ik nou echt de enige die loopt te janken (en bugs meemaakt) over de vele bugs (maar toch blijft doorspelen)?
http://fallout.wikia.com/wiki/Jean-Baptiste_Cuttingquote:Op woensdag 10 november 2010 13:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Console (xbox360)Wel apart dat ik telkens de enige ben
Pfff nu probeer ik die lui in zilver rush dood te maken, maar dat valt niet mee! (ben al level 29)
-edit-
Bug nr. 400: Ik kan Jean Baptiste niet lootenHeeft het dikste energie wapen maar die kan ik uiteraard niet pakken
Niet nog een, dat is de enige keer dat het spel bij mij gecrashed is (Op één keer na toen ik het spel afsloot, maar dat interesseert mij geen hol).quote:
Cass ging bij mij heel snel dood, maar had dat opgelost door haar in een hoekje neer te zettenquote:Op woensdag 10 november 2010 13:40 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik ben naar binnen gegaan met een Rebar Club en toen was het snel voorbij
cass is mijn compagnion samen met ed-equote:Op woensdag 10 november 2010 14:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Cass ging bij mij heel snel dood, maar had dat opgelost door haar in een hoekje neer te zetten
En toen met de light machinegun hoofden eraf gesproeid!
Hij heeft toch helemaal geen Plasma Caster?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:08 schreef numero_uno het volgende:
Vreemd trouwens want ik kon Jean Baptiste wel looten want ik had zijn plasma caster volgens mij
Volgens mij heb jij zoveel pech met bugs...quote:Op woensdag 10 november 2010 14:13 schreef RickoKun het volgende:
Wat doen die 2 Great Khan figuren nou weer in mijn SuiteDat slaat nergens op
(Mijn rep bij hun is "Wild Child"
Ik heb er nu wel vrede meequote:Op woensdag 10 november 2010 14:16 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zoveel pech met bugs...
Het ergste wat ik in mijn playthrough had was dat er heel af en toe een mob half in de grond zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |