Maar als het een leraar was geweest die een 16 jarige leerlinge had geneukt hadden z'n kloten d'r af gemoeten natuurlijk. He?quote:
ja zo werkt deze maatschappij nou eenmaal :pquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar als het een leraar was geweest die een 16 jarige leerlinge had geneukt hadden z'n kloten d'r af gemoeten natuurlijk. He?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:59 schreef maickeltje het volgende:
ik heb dat in mijn tijd helaas nooit mee gemaakt op school
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Id_do_her het volgende:
[ afbeelding ]
"Damn it! Where were all the sex-crazed teachers when I was in school?!"
je kan anders bij het apekooien een aardige stuiter maken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Zith het volgende:
En sinds wanneer ben je ziek als je gewond raakt bij het gymmen ?
Volwassene met handelingsonbekwame minderjarige.quote:
Dat maakt geen hol uit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Het zal niet tegen z'n zin geweest zijn
Die jongen is nu voor het leven getekend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volwassene met handelingsonbekwame minderjarige.
Leraar met leerling, een machts- en vertrouwenspositie.
Nou allemachtig wat zal ie een trauma hebben zeg.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die jongen is nu voor het leven getekend.
Sarcasmeherkenning +1quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou allemachtig wat zal ie een trauma hebben zeg.
Het is gewoon met goede redenen verboden. Zoals KingofMars al zegt, als het een man betrof met een minderjarig meisje dan was hij al met twee modderige bakstenen al van z'n ballen ontdaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:05 schreef Id_do_her het volgende:
Die jongen is nu voor het leven getekend.
Is ook en daar ben ik het mee eens. Alleen snap ik soms niet waarom er een strafzaak van gemaakt moet worden als beide betrokkenen er geen negatieve gevolgen van hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is gewoon met goede redenen verboden. Zoals KingofMars al zegt, als het een man betrof met een minderjarig meisje dan was hij al met twee modderige bakstenen al van z'n ballen ontdaan.
De hypocrietie is weer niet van de lucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |