quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:54 schreef StijnDa het volgende:
Prima hints TV.
Vote borisz, trevland
Mobiel, Romandië kopiëren?
Thanks Beachquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:59 schreef Beach het volgende:
Borisz (10) charmed_angel, kally, zero, TheVulture, graseter, cablegunmaster, Beach, Goratj, StijnDa
Trevland (10) charmed_angel, kally, zero, TheVulture, graseter, Borisz, Beach, Goratj, StijnDa
08gnoT. (2) Trev, Borisz
TheVulture(2) cablegunmaster, Trev
Alleen de maffia er zit gespuis in het dorp namelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, maar kennelijk willen jullie een dorp dood
Je meent hetquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Alleen de maffia er zit gespuis in het dorp namelijk
Aangezien ik meestal niet dood ga maar ergens levend wordt achtergelaten waar ik niet meer weg kom zeg ik gebruik je zieke fantasieën maar weer eensquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:48 schreef Ladidadida het volgende:
Nog een bepaalde doodsvoorkeur Trev?
Dat weet ik, jammer voor je dat Calex nog niet dood hoeftquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:53 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben gek op m'n zieke fantasieën
De homo-erotische moordmethodes zijn nog altijd de bestequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik, jammer voor je dat Calex nog niet dood hoeft[ afbeelding ]
Dat vind jij jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De homo-erotische moordmethodes zijn nog altijd de beste
Denk het welquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver
Waarom trappen we er nou steeds inIs Vulture niet gewoon maffia???
Doe ik ook niet, ik ga ze nu alleen maar lopen stangenquote:
Ja?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Kut kut kut... Ik was er echt van overtuigd
pfft... en dan mij willen lynchenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen recht van spreken meer nu, dus ik volg wel gewoon
Jij wil gewoon graag mensen doodquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga posten heurDan kan ik naar bed
ze is maffiaquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij wil gewoon graag mensen dood
Waarom denk je dat ik SL. Niks geiler dan mensen doodschrijvenquote:
Dat zeg ik. Geen Der Rudy meer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen recht van spreken meer nu, dus ik volg wel gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |