Dat mag van mij best; het zal ongetwijfeld meer mensen bekoren dan de zoveelste obscure plaat waar ik dagelijks mee zit te dwepen. Maar persoonlijk vind ik het veel te gladgestreken en 'gemaakt' voor quasi-alternatieve radio.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:23 schreef Stinus het volgende:
[..]
Zeker wel! Maar volgens mij van Grobbel niet
De oude sound verkocht waarschijnlijk niet goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat mag van mij best; het zal ongetwijfeld meer mensen bekoren dan de zoveelste obscure plaat waar ik dagelijks mee zit te dwepen. Maar persoonlijk vind ik het veel te gladgestreken en 'gemaakt' voor quasi-alternatieve radio.
En niet dat het heel relevant is, maar ik ken Kensington al een paar jaar, ook wel eens live gezien. Vond ze voorheen toch wat frisser klinken dan dit.
Totaal niets bijzonders. Bagger.quote:
Veel te geforceerd, zowel de muziek als de clip. Ze willen graag diepzinnig overkomen, maar het is een vlak, nietszeggend liedje. Bagger wat mij betreft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Stinus het volgende:
Van Nederlandse bodem:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Hey, grappig, ik had nog nooit van Visions Of Trees gehoord, tot pas geleden, toen ik de EP van oOoOO aanschafte met een remix door hen erop. Toffe muziek. Pareltje.quote:
Wat een heerlijk nummer.quote:Op maandag 29 november 2010 14:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Visions of Trees - Cult of Cobras
Overigens komt dit op simpele speakertjes niet tot zijn recht!
Ik luisterde het even op m'n laptop, door m'n laptopspeakertjes, voordat ik het hier plaatste, dan valt het nogal tegen. Dus ik sloot vervolgens de koptelefoon aan, en het klonk meteen een stuk beter!
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |