Mwoah, ik zou mezelf eerder heel erg kritisch noemen (dat wilde ik er eigenlijk in mijn eerste post al als disclaimer bij zetten voor de rest van het topic).quote:
Ja, dat maakt stemmen lekker makkelijk en het zet je zo fijn voor het blok.quote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef Faxie het volgende:
Is het niet mogelijk op wat meer opties te krijgen? Stuk of 5 ofzo? Het is nu een beetje alles of niets naar mijn idee.
Dit dus.quote:Op maandag 22 november 2010 18:05 schreef Grobbel het volgende:
First Aid Kit was echt overdonderend mooi live (stonden precies een jaar geleden in Doornroosje als voorprogramma van Port O'Brien). Maar als ik het zo hoor doet het me toch wat minder.
Maar bagger is het zeker niet, dus bij gebrek aan andere opties wel voor pareltje gekozen.
Schattig, aardig in het gehoor liggend, maar ook weer geen 'wow-factor'. Te zouteloos. Beetje zingen-rondom-het-kampvuur-muziek vind ik het trouwens.quote:
Dat dacht ik ook voor mezelf. Maar ik heb nu net het laatste nummer geluisterd en verrassing, ik vind het tof! De muziek en vocalen zijn lekker, niet te rechtdoorzee, en op een zodanig goede manier uitgevoerd dat ik het wel kan waarderen. Pareltje dus, woohoo!quote:Op dinsdag 23 november 2010 03:13 schreef female81 het volgende:
Nou heb ik de lat ook wel zeer hoog liggen, wat betreft of een nummer de wow-factor heeft of niet (dat is iets anders dan 'gewoon leuk'), dus misschien duurt het nog een nummer of 50 voordat er een deuntje met die eigenschap bij zit.
Mij ook niet. Het beoogt misschien wel diepgang, maar ik vind het het echt ontberen.quote:
Eerst maar eens kijken of dit blijft lopen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef Grobbel het volgende:
Vind dit trouwens een leuk concept. Alleen jammer dat het zo weinig aandacht krijgt.
Ideetje wellicht om nieuwe 'entries' op den duur ook naar de OP te verplaatsen? Of is dat te veel gedoe voor de modjes voor te weinig resultaten?
lekker.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef Elusive het volgende:
nieuwe dag, nieuwe ronde![]()
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
he die is best lekker, wel raar dat dit trouwens die b-kant is van hun singlequote:
Je kunt er nog steeds naar luisteren, er op stemmen en er op reageren. Ik geloof niet dat er een regel is die dat verbiedt.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:12 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Avey Tare heeft wel erg kort gestaan, ik dacht: die luister ik later wel. Maar er is alweer een nieuwe.
In de openingspost staat: een aantal keer per week een nieuwe. Avey Tare heeft zeven uur gestaan. Vind ik iets te weinig persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |