nou precies dit iddquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:23 schreef Faxie het volgende:
Absoluut niet slecht, maar geen wow factor, dus zal volgens mij ook wel ergens rechts van het midden uitkomen. Er zit niet echt progressie in het nummer. Ik vind de maat wel lekker trouwens.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:08 schreef belsen het volgende:
Als ik moet kiezen tussen bagger of pareltje, ga ik voor pareltje bagger, maar ik kan me goed vinden in een uitslag iets meer rechts links van het midden. Het is niet slecht, maar weet me toch niet te grijpen, wat een dergelijk nummer eigenlijk wel zou moeten doen.
Vind niet dat het uitmaakt hoeveel je thuis bent in een genre, ieders mening telt. Gewoon stemmen! En dan stemmen wat je zelf vindt en niet wat het vast is...quote:Op maandag 22 november 2010 15:32 schreef female81 het volgende:
Leuk topicidee in ieder geval.
Stemmen kan ik in dit geval niet, want daarvoor ben ik te weinig thuis in dergelijke muziek. Gevoelsmatig is het vast goed, maar ik hoor 'het' niet.
Maar misschien zit er in de toekomst wel iets bij waar ik iets zinnigs over kan zeggen...
Sure.quote:Op maandag 22 november 2010 16:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Mag ik een nieuw nummer plaatsen?
Is het misschien een idee om na een bepaald aantal stemmen (bv 30)quote:
Ik denk dat het beter is om bv na 2 of 3 dagen weer een nieuwe te doen, als iemand iets post wat weinig mensen interessant vinden kun je lang wachten op 30 stemmen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef ralfseltje het volgende:
Is het misschien een idee om na een bepaald aantal stemmen (bv 30)
een nieuw nummer te mogen posten?
klinkt goed, maar voor mijn gevoel meer iets voor de lentequote:Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nu heel wat anders:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Ben er zelf helemaal verliefd op!
Trouwens, TS, waarom mogen de nummers niet "te oud" zijn? Goede muziek is toch van alle tijden?
Voor nu leek het me ook meteen een mooie kans om wat nieuwe nummers voorbij te laten komen. Voor je het weet zijn we over de Beatles aan het stemmen en loop je toch een beetje de spanning mis.quote:Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Trouwens, TS, waarom mogen de nummers niet "te oud" zijn? Goede muziek is toch van alle tijden?
Negatievelaar.quote:Op maandag 22 november 2010 18:02 schreef krioro het volgende:
Bij deze heb ik weer zo ongeveer hetzelfde gevoel als bij de eerste, ik vind het best aardig maar er is niets wat het echt uniek maakt in mijn oren, en daarom kan ik er het etiket pareltje niet aan hangen. Dus toch weer bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |