Gast, famfare is gewoon een doodnormaal Limburgs woord voor een muziekgezelschap. Daar hoef je echt niet loemp over te doen :' ) .quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
Google het woord eens Famfare =).
ik dacht dat collectief altijd goedkoper wasquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat? Het koffieinfuus? Of het afzetten? XD
BELACHULUKquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. collectief is niet per definitie goedkoper.
Terechte klacht van BoWa.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Famfare die de buurt terroriseert
vond ik vroeger ook nooit leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de knuffels van Koen in de wasmachien gedaan, en nu istie boos
http://www.google.nl/sear(...)&fp=6d1c5b43eeb1883equote:Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast, famfare is gewoon een doodnormaal Limburgs woord voor een muziekgezelschap. Daar hoef je echt niet loemp over te doen :' ) .
Weet ik. Hij had geen idee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
Google het woord eens Famfare =).
*proestquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast, famfare is gewoon een doodnormaal Limburgs woord voor een muziekgezelschap. Daar hoef je echt niet loemp over te doen :' ) .
Nja, hoeft dus niet.. Altijd heel goed vergelijken qua pakketten en alles. Wij gaan ook overstappen, het geld wat je sowieso aan verzekeringen uitgeeft, te bizar. En dan krijg ik nog geen flikker vergoed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik dacht dat collectief altijd goedkoper was
sowieso is het weer een gezeik met die klote zorgverzekeringen
[..]
BELACHULUK
Nee, gast. LE-ZEN. In het Limburgs is het écht een faMfare.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)&fp=6d1c5b43eeb1883e
Als het een Fanfare was geweestWas ik het met je eens
.
Afsteken en aan Belgie geven.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
OK. Toeristenbelasting omhoogquote:
Als je iets kan vinden waarop dit als feit staat aangegeven. een limburgse pagina of een redelijke bronquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat welquote:
Afzinken in zeequote:
Ik ben een Limburger. Dus ik zal mijn eigen taal wel spreken, toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als je iets kan vinden waarop dit als feit staat aangegeven. een limburgse pagina of een redelijke bron. dan geef ik je gelijk.
Ik ook niet. Ik drink toch geen bier.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OK. Toeristenbelasting omhoog![]()
Goed bier duurder maken![]()
Alle agrarische producten d duurder maken![]()
Totale anarchie, dus lekker doen wat je wil![]()
Ik zie het probleem niet.
Ik ben een skepticusquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
Ik ben een Limburger. Dus ik zal mijn eigen taal wel spreken, toch?
ik ga, als ik niets verander, 11 euro meer betalenquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, hoeft dus niet.. Altijd heel goed vergelijken qua pakketten en alles. Wij gaan ook overstappen, het geld wat je sowieso aan verzekeringen uitgeeft, te bizar. En dan krijg ik nog geen flikker vergoed.
Waar ga jij naartoe?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, hoeft dus niet.. Altijd heel goed vergelijken qua pakketten en alles. Wij gaan ook overstappen, het geld wat je sowieso aan verzekeringen uitgeeft, te bizar. En dan krijg ik nog geen flikker vergoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |