pro tip, doe de sign voor je mondquote:Op maandag 22 november 2010 20:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik lach ziet het er stom uit op foto's, altijd.
ja die van jou zijn woest aantrekkelijkquote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
pro tip, doe de sign voor je mond![]()
dat doe ik ook, ik haat foto's en lachen speciaal vd foto is idd kut
Of je trekt gewoon expres een lelijke bek. Dan ben je pas tof.quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
pro tip, doe de sign voor je mond![]()
dat doe ik ook, ik haat foto's en lachen speciaal vd foto is idd kut
wat kom je tof doen man lamme dakhaasquote:Op maandag 22 november 2010 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja die van jou zijn woest aantrekkelijk![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Annnet het volgende:
Beach alleen naakt wil ik wel 1 van je.
Niks man, zie PI.quote:Op maandag 22 november 2010 20:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat kom je tof doen man lamme dakhaas_!
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 20:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
¤ [ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
8 euro op z'n kant ?quote:Op maandag 22 november 2010 20:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
¤ [ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat is alles wat ik wil.quote:
Gewoon het symbool voor oneindig.quote:Op maandag 22 november 2010 20:57 schreef Ugjerke het volgende:
Oh nu snap ik 'em! Maar wiskunde? Nee joh, dat komt uit computerspelletjes. Dat betekend dat je oneindig kogels hebt.
Computerspelletjes zijn bazig. Bewijs hieronder:quote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gewoon het symbool voor oneindig.
Computerspelletjes
Waar zit dat teken op je toetsenbord ?!quote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gewoon het symbool voor oneindig.
Computerspelletjes
Gewoon twee nullen naast elkaar typen, niemand die het verschil ziet. Of je sloopt de acht uit je toetsenbord en draait deze een kwartslag.quote:Op maandag 22 november 2010 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar zit dat teken op je toetsenbord ?!
Gewoon bij word bij symbolen kijkenquote:Op maandag 22 november 2010 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar zit dat teken op je toetsenbord ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |