abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:33:19 #1
160693 Me.
"Normale" user
pi_88887568
The title says it all!

Ik zoek dus metalen visitekaartjes. Aluminium, staal, ijzer, zilver, maakt allemaal niet uit! Wil graag weten waar ik dit soort dingen kan laten bedrukken.

Het is voor een exclusief evenement, dus de prijs maakt niet echt uit.

Hoor graag jullie suggesties en eventueel ervaringen met bedrijven.
Not guilty by reason of insanity
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:36:49 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_88887779
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_88887821
Moeilijk he zelf ff Google gebruiken :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88888088
Volgens mij gaat het resultaat niet mooi worden. Je achtergrond krijgt dan een grijsachtige kleur en komen velle kleuren wel mooi uit? Ik ben benieuwd of iemand voorbeelden heeft van drukwerk op aluminium. Die sites hebben totaal geen representatieve voorbeelden.
  vrijdag 19 november 2010 @ 01:50:40 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_88889447
Als je metalen visitekaartjes pakt dan kun je denk ik beter laser embossing doen dan deze bedrukken. Wordt wel echt duur, maar dan heb je ook wat :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_88889668
Deze kunnen er prima mee door als je het mij vraagt:

Ik denk om de kaartjes echt exclusief er uit te laten zien je naar zo iets moet kijken. Denk wat Noisiv zegt dat eeen print er op niet mooi oogt
  vrijdag 19 november 2010 @ 02:18:41 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_88889683
De letters van die onderste zijn denk ik met Laser Embossing gemaakt :). De bovenste met een andere techniek waar ik de naam ff kwijt van ben ;)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_88889693
Die bovenste zullen wel geperst zijn.
Lastig te doen volgens mij voor individuele kaartjes.

Onderste lijkt mij een laser snijmachine. Die kan helemaal door het staal gaan en letters "graveren"
Do what you love, love what you do!
pi_88890903
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 02:16 schreef Re.active het volgende:
Deze kunnen er prima mee door als je het mij vraagt:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik denk om de kaartjes echt exclusief er uit te laten zien je naar zo iets moet kijken. Denk wat Noisiv zegt dat eeen print er op niet mooi oogt
Wat zouden die onderste kosten? Paar euro per kaartje?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88892119
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:21 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Wat zouden die onderste kosten? Paar euro per kaartje?
Zal vast afhangen van het aantal stukjes. Wellicht een paar euro per kaartje als je er 100 moet hebben.
pi_88892924
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:34 schreef Fokski het volgende:

[..]

Zal vast afhangen van het aantal stukjes. Wellicht een paar euro per kaartje als je er 100 moet hebben.
En het materiaal waarvan het gemaakt moet worden. Wanneer het te dun is buigt het ook te makkelijk en zal de TS ook nog eens gaan klagen over de scherpte van zijn visite kaartjes.
pi_88893046
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En het materiaal waarvan het gemaakt moet worden. Wanneer het te dun is buigt het ook te makkelijk en zal de TS ook nog eens gaan klagen over de scherpte van zijn visite kaartjes.
Gaaf, een verborgen wapen bij je hebben! Je kan het als werpsterren gebruiken of als mes om touw door te snijden. (Zit in James Bond modules....) 8)7
pi_88897350
Ga je dan ook een bolderkar met kaartjes meenemen naar netwerkborrels?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:38:24 #15
160693 Me.
"Normale" user
pi_88897665
Thanks voor de reacties, heb alleen nog niet echt een winkel / drukker gezien die kan leveren wat ik wil.

Heb gisteravond een visitekaartje van iemand gezien als voorbeeld (aluminium, zwart bedrukt), zag er erg solide uit en was redelijk krasvast.

Ga daar wel eens even navragen waar die gekocht zijn.
pi_88898184
Ik weet niet op wat voor termijn je ze nodig hebt. Maar de top of the line visitekaartjes kan je hier bestellen . ( eigen ervaring)

http://www.plasmadesign.co.uk/metalbusinesscards.htm
<>
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:26:35 #17
160693 Me.
"Normale" user
pi_88899487
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:53 schreef Swindler het volgende:
Ik weet niet op wat voor termijn je ze nodig hebt. Maar de top of the line visitekaartjes kan je hier bestellen . ( eigen ervaring)

http://www.plasmadesign.co.uk/metalbusinesscards.htm
Thanks! Ziet er erg goed uit allemaal, heb in principe nog een goeie maand om die dingen te regelen, dus dat moet wel gaan lukken.

Heb inmiddels ook een offerte aangevraagd bij een Nederlandse toko, dus even afwachten wat die te bieden hebben.
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:18:27 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_88906590
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Materiaalkosten zijn er niet zoveel bij een kleine oplage en een klein kaartje, maar de tijd gaat meestens zitten in het stanzen en graveren.
Een gedicht over Maanvis
pi_88907415
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:18 schreef Maanvis het volgende:

Materiaalkosten zijn er niet zoveel bij een kleine oplage en een klein kaartje, maar de tijd gaat meestens zitten in het stanzen en graveren.
Bij een laser machine zit de tijd bij kleine series toch echt in de voorbereiding en niet in de machine. Hoe groter de serie wordt hoe meer de voorbereidingstijd verdeeld kan worden over de producten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')