quote:
Sjon is gek op geile wijven dus thnxquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:23 schreef trovey het volgende:
Feli Sjon van Conchita en Sasha, ze zijn gek op mooie reutjes....ja, ook zonder haar en met een kuif als er maar.....ahum.Ook nog feli van mij uiteraard.
En hij mag kiezen wat jullie gaan eten morgenavondquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:24 schreef oh-oh het volgende:
Hijs Kees aan t slopen nu, wat een feest
Ik zal m morgen extra leuk aftuigenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hij mag kiezen wat jullie gaan eten morgenavond
Wel een beetje leuk optuigen morgen he
Alleen maar ruiken hè...zodra de heren meer willen is het....quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon is gek op geile wijven dus thnx
Trusten, na Dexter seizoen 5 afl. 8 gaan we nu ook naar bed.quote:
Ik laat het hem niet zien, dan duikt ie door mn monitor , thnxquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:42 schreef Barbaaf het volgende:
Sjon gefelicipluimstaart
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:12 schreef indaha het volgende:
Ik kom hier pas sinds kort af en toe kijken en ondanks dat ik alleen maar katten heb geniet ik van je verhaaltjes over Sjon en de andere hondjes dus hierbij van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag
Feli Senesquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:41 schreef senesta het volgende:
WheheheONZ modjes
![]()
Gefelciteerd oh-oh. Sjon is jarig op mijn trouwdag
OMGWTFquote:
Nee hoor, niet veel bijzonders. Ik maak vanmiddag met Samara een kwarktaartje maar that's allquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMGWTFVoor sommige dingen zijn gewoon geen woorden
![]()
Gefeli Sjonnie, dat je maar een grote mongol mag worden
En gefeli Senesdoe je er nog wat aan?
Namens Sjon;quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Nouhou, wat is nou een feestje zonder slingers???????
Ja tis een recensie slimmiequote:
Sneuneus, het liedjequote:Op vrijdag 19 november 2010 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
En de recensent gaat er maar even van uit dat hetzelfde publiek wat bij Kiss zat nu ook bij Prince zit?
Ja hequote:Op vrijdag 19 november 2010 09:40 schreef Muis006 het volgende:
Tombowat ben je goed met vlag deze ochtend!
Nee, ze willen er geen een meer bijquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
De ouders zijn een extra oppaskindje aan het produceren en jij zit opgescheept met de huidige?
racistquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik had Koffi in een hoge weckpot gedaan maar het stekje komt al boven de rand uitstraks maar even verpotten.
Doe jij dat nooit?quote:
Dat is Kofi!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
racist
Arme Koffi
[ afbeelding ]
I'll take that as a yesquote:
Ik doe het tot nu toe altijd voor de lolquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij nooit dan?'
Vandaar het gerammel natuurlijk
D'oh, vandaar het gerammel zeg ik dus. Dan houdt het nooit op natuurlijk, als je het alleen voor de lol doet en niet voor de productiequote:Op vrijdag 19 november 2010 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe het tot nu toe altijd voor de lol
Je moet wel eerst een man tegen komen die geschikt is voor meer dan de lol hequote:Op vrijdag 19 november 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
D'oh, vandaar het gerammel zeg ik dus. Dan houdt het nooit op natuurlijk, als je het alleen voor de lol doet en niet voor de productie
Hoezo? Zo ingewikkeld is het niet hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet wel eerst een man tegen komen die geschikt is voor meer dan de lol he
Pfffff, eerst maar eens een vinden die weet wat ie doetquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? Zo ingewikkeld is het niet hoor
Maar je overweegt toch ook de spermabank?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfffff, eerst maar eens een vinden die weet wat ie doet
En dan kijken of karakter en uiterlijk leuk genoeg zijn om een kind van te willen
Das duurquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je overweegt toch ook de spermabank?
Das dan ook wel andere koek !
Je kan nooit genoeg geld sperma hebbenquote:
Thnxquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd Senes
Ik zit nu in het z-huis op mijn moeder en zus te wachten nog 3keer te gaan. Misschien doet het mijn moeder wel even goed de echo van gisteren te zien.
Het is nu 2,9cm
De reactie van mijn moeder gisteren: Dat is al heel wat
De reactie van mijn vader gisteren: Dat is ook nog niks
Nou! Hoe kom je daar nou toch bij...quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het gevoel uitgelachen te worden
Lach maar. Lang en hard.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou! Hoe kom je daar nou toch bij...
Heeeeeeeeejquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik val even binnenKomt er nog een Boon-topic?
Hoiquote:
Met ondergetekende goed, vttt last van een lage bloeddrukk icm een hele snelle hartslag, maar voor de rest van de tijd prima. Eind november weer allerlei onderzoekjes en 24uurs holterquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeie(inmiddels)middag!
Hoe is het met jullie?
Fijn dat het de goede kant op gaat! Ik zal voor je duimen de 15equote:Op vrijdag 19 november 2010 12:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Met ondergetekende goed, vttt last van een lage bloeddrukk icm een hele snelle hartslag, maar voor de rest van de tijd prima. Eind november weer allerlei onderzoekjes en 24uurs holter, en dan 15 december de eerste evaluatie.
Strega haar pootje doet erg pijn nu ze hem weer mag gaan belasten, erg vervelend, maar nu ze hem weer mag belasten heeft ze wel weer een stukje zelfstandigheid erbij gekregen.![]()
Hoe is het met jou?
Ja, nooit gedacht dat ik blij zou zijn omdat ik mijn jas zelf weer dicht krijgquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:25 schreef Pagan het volgende:
Raar hè, hoe iets wat altijd vanzelfsprekend was nu ineens reden tot vreugde is dat je het weer kunt. Hier is jaren achterstallig onderhoud in de tuin, ik heb mijzelf op een nieuwe kettingzaag getrakteerd.
Kan het nog zo ingesteld worden dat Strega en ik elkaar niet trekken. (Wat betreft lootjes danquote:Lootjes
De lootjes zijn nog niet getrokken omdat het lootje nog niet is ingeleverd door DanseMacabre en JJH.
Dan rij je langs mij ongeveerquote:
Ik geloof het wel! Dan moet je even Tombo lief aankijken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kan het nog zo ingesteld worden dat Strega en ik elkaar niet trekken. (Wat betreft lootjes dan).
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, nooit gedacht dat ik blij zou zijn omdat ik mijn jas zelf weer dicht krijg
Wat voor model kettingzaag? Shiny?
*Grin*quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niiiiicedus jij hebt pleisters op je SeSa lijstje staan?
SssssshhhhHHH you iz give it awayquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en Muis weet dat alleen omdat ze PERSE mij wilde en ik daarom alle anderen moest blokken
quote:
Hoeveel poezen heb je nu nog?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Volgens mij is mijn planning gelukt!![]()
7.00-10.00 uur: werken
10.00-12.00 uur DA Redcat (waar ik Mitzy+baasjes nog trof)
12.25 uur thuis: en tussen 12 en 4 wordt mijn vrieskist bezorgd! Ik heb geen briefje gevonden, dus ik neem aan dat ze nog niet zijn langs geweest.![]()
Te doen: bladeren uit de tuin harken (kolere hoerebladeren), boodschappen doen voor een gezellig samenzijn vanavond met het koor, gezellig samenzijn met koor.
Nog 6.quote:
Wat gaaaaaaaaf, spannendquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, en m'n hondjes zijn bij oh oh.
En Prince was gaaf![]()
Sorry oh oh![]()
Neej, ik ben aant werk, maar heb pauze en m'n baas is er niet, dus geen spreekuur = saai en tis nog lang geen 17 uur![]()
Maar over een half uurtje....of iets langer...weet ik of ik tante ga worden van een jongetje of een meisje![]()
Ik meende dat ik op het asiel kon kijken of er plek was. Maar dat moet dus altijd vooraf met de coördinator besproken worden. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Zusje idd![]()
Cat, ik dacht dat mama en tante vandaag al wegzouden?
Of blijven ze nog ff, omdat Alnitak er nog is?
Gaan jullie direct al op faakaaansie?quote:
Nee donderdag pas. Vanavond afstudeerfeestjequote:Op vrijdag 19 november 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaan jullie direct al op faakaaansie?
Stronghold helpt ook gelijk tegen oormijt, misschien een idee. Mag vanaf 6 weken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik meende dat ik op het asiel kon kijken of er plek was. Maar dat moet dus altijd vooraf met de coördinator besproken worden. Weer wat geleerd.
Mamma Bella heeft een poliepje/bloedkluwentje in haar oor, volgens mij weten de DA's ook nog niet precies hoe en of ze er wat mee moeten.
Thabith haar oor is nu mooi schoon, maar nu heeft Bella oormijt. Kan ik die weer gaan druppelen.
Jawel, druppelen kunne ze ook in het asiel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker dan![]()
Mogen ze ook niet terug als ze medisch niet helemaal in orde zijn?
Goeie tip! Maar ik houd me toch maar aan wat de DA voorschrijft (en Redcat betaaltquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Stronghold helpt ook gelijk tegen oormijt, misschien een idee. Mag vanaf 6 weken.
's Zomers lekker, maar als ik nu naar buien kijk is het meer Guinness weer.quote:
Op je werk?quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:37 schreef oh-oh het volgende:
Whahaha ze gaan hier helemaal los met Sjon zn nieuwe piepspeeltjes
quote:
1 persoon die naakthonden blijft spammen is genoeg hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:57 schreef APK het volgende:
Dit blijf ik echt een geniale foto vinden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
Qwea, bedankt voor je handgeschreven brief, je tekening () en de marshmallow thee, ik ga hem zo proberen!
Oh-oh, je hondjes hangen op mijn magnetische prikbord
IK werd er zo gelukkig van, hij moet ook maar es wat voor mij over hebbenquote:
Ik wil zó graagquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Greys, voel je je alweer wat beter dan gisteren?
Da's kut!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
gvdgvdgvd, rijden de treinen niet![]()
kijk je op ns.nl, nee hoor geen vertragigen of storingen, maar inmiddels zijn er al twee treinen niet geweest en kan ik vandaag niet naar school![]()
en hoi, en gefeliciteerd Sjon
Het zijn stiekem een jongen EN een meisjequote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
Qwea, bedankt voor je handgeschreven brief, je tekening () en de marshmallow thee, ik ga hem zo proberen!
Oh-oh, je hondjes hangen op mijn magnetische prikbord
Je zeurt niet; je hebt noooit wat en nu krijg je gewoon lekker alles in 1 xquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil zó graagJA!
zeggen, ook omdat ik me een ongelofelijke zeikerd begin te voelen, maar ik voelde me gister beter dan vandaag. En ik ben het zóóóó zat. Ik drink me vandaag helemaal klem aan sinaasappelsap en Roosvicee en ik ga maar weer in bad hangen straks. Dan moet het dit weekend toch een keer over zijn, zou je zeggen
![]()
Het komt mijn humeur ook niet echt ten goede namelijk zo
Ja ik wil ook wel meekletsen maar ik ben vaak 's morgens vroeg op fok en dan is er nog niemand .quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik laat het hem niet zien, dan duikt ie door mn monitor , thnx![]()
[..]
Dank je, gewoon meekletsen is leuker dan lurken ( meestal
)
[..]
Feli Senes![]()
[ afbeelding ]
Joh, we zijn helemaal geen hechte vriendengroep, tis allemaal haat en nijd hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel meekletsen maar ik ben vaak 's morgens vroeg op fok en dan is er nog niemand .
Ik vond het een beetje vreemd om ineens ertussen te komen want jullie lijken zo'n hechte vriendengroep.
Ik ben eigenlijk bij toeval hier terecht gekomen door jullie acties voor DTH.
En Senesta gefeliciteerd met je trouwdag
haterquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh, we zijn helemaal geen hechte vriendengroep, tis allemaal haat en nijd hier![]()
Welkom!
Zwab, stom van het ov zeg
wel koekjes voor de honden gvd!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stuurt ze jou wel gewoon verdomme een brief en een tekening en marshmallow thee?
Kun je mij ook wat van die griep doen please?
Ik kreeg een beer, zonder begeleidend schrijven, en twee hele gore theezakjes, geen lief briefje of niks nie
Oh ja, die lustte alleen Sjon, maar die vreet ook tampons dus dat zegt niksquote:
Kieskeurige honden heb jequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, die lustte alleen Sjon, maar die vreet ook tampons dus dat zegt niks
Dat valt de laatste tijd best wel mee eigenlijk, maar deze hoefde zelfs Billy niet, geen idee waaromquote:
Weet Cat wel dat je haar gaat tekenen, of is het meer bodypainten?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup
dan maar thuis even wat cad tekenen
Zit ook alleen maar Lam en rijst inquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat valt de laatste tijd best wel mee eigenlijk, maar deze hoefde zelfs Billy niet, geen idee waarom
Jullie twee haten mekaar echt met liefde het is zo grappig om te lezenquote:
Dat hechte valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel meekletsen maar ik ben vaak 's morgens vroeg op fok en dan is er nog niemand .
Ik vond het een beetje vreemd om ineens ertussen te komen want jullie lijken zo'n hechte vriendengroep.
Ik ben eigenlijk bij toeval hier terecht gekomen door jullie acties voor DTH.
En Senesta gefeliciteerd met je trouwdag
Oewh, die moet ik gequote hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Jullie twee haten mekaar echt met liefde het is zo grappig om te lezen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat hechte valt wel mee hoor. Maar stel jezelf eens voor, de beste manier daarvoor is nog altijd het plaatsen van een foto van je poes
Kijk maar in de spiegelquote:
Ja, mijn eigen tieten zie ik vaak genoeg! Andere tieten!quote:
Maar als ik van iemand hier echt hou dat is het wel van Qweaquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Jullie twee haten mekaar echt met liefde het is zo grappig om te lezen
Ik heb geen tietenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, mijn eigen tieten zie ik vaak genoeg! Andere tieten!
Trek je shirt es omhoog..
whehehehequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Weet Cat wel dat je haar gaat tekenen, of is het meer bodypainten?
Inktvis, Miami-Ink.quote:
IncrediBulliequote:
Onze boon is er nog steeds nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik had Koffi in een hoge weckpot gedaan maar het stekje komt al boven de rand uitstraks maar even verpotten.
JAAAAAAA ik heb dr drie, welke heb je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Onze boon is er nog steeds niet![]()
Senes, van harte!![]()
Heeft er iemand belang bij een zooi Toy story figuurtjes? Buzz zit er niet bij.
En de paarse octopus is van Midas.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Mijn n00b doet helemaal niks, stomme k#tboon![]()
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaah crapquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben nog niet weg hoor, je zal 't nog tot donderdag met me moeten doen
Nou, zeg dat welquote:
Aaawwwquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel![]()
Oh Billy is echt helemaal in de ban van Sjon zn kado , te schattig.
Hij had m al afgepakt van Sjon ( en dat is niet erg want het gaat nu al 10 maanden elke dag andersom) , en hij lag er net bovenop te slapen , ineens hoor ik dat ding weer piepen, en kijk nou toch
![]()
[ afbeelding ]
In de kop van de egel zit een belletje en elk vierkantje op het lijf is een aparte pieper
Ik zei echt hardop AAAAAAAW toen ik net naast me keek en hem zo zag liggen.quote:
Ja leuk he, ik vond het zo een leuk speeltje, die oogjes en die roze pootjes ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een lieve foto en een nog leukere egel.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel![]()
Hij had m al afgepakt van Sjon ( en dat is niet erg want het gaat nu al 10 maanden elke dag andersom) , en hij lag er net bovenop te slapen , ineens hoor ik dat ding weer piepen, en kijk nou toch
![]()
[ afbeelding ]
In de kop van de egel zit een belletje en elk vierkantje op het lijf is een aparte pieper
Hallo Indana!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:51 schreef indaha het volgende:
Nou die tieten is niet zoveel bijzonders hoor.
Verder heb ik niet 1 maar 4 katten allemaal katers en een man.
Voor foto's moet ik op de andere computer zijn en uitzoeken hoe ik ze hier moet plaatsen.
Dat zal ik vanavond eens bekijken want ik moet zo weg
Mijn naam is Ingrid, ik ben 45 en ik woon in een dorpje in de buurt van Roermond.
Nou dit was het voorlopig
Ik stop ze gewoon allemaal in een envelop en ze gaan richting Maastrich!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JAAAAAAA ik heb dr drie, welke heb je?
Ik wil nog een Woody, nog aliens, en potatoheads en Qwea wil nog het paard
Speeltjes vinden ze altijd leuk. (Vooral Tashi)quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Strega, maak ik jullie blij met een doos speelgoed voor de honden of doen ze daar niks mee?
Ik heb echt veeeeeeel te veel en ik ben al dingen weg aan het gooien maar eigenlijk vind ik dat zo zonde
Aw, Bill staat ook altijd zo mooi op de fotoquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh dan ga ik volgende week ff een doos maken hoor, weggooien is echt te jammer!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Speeltjes vinden ze altijd leuk. (Vooral Tashi)
dat zei ik eerst ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Aw, Bill staat ook altijd zo mooi op de foto
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik stop ze gewoon allemaal in een envelop en ze gaan richting Maastrich!
quote:
Ik hou er ook niet vanquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik iets goor vind is het bruine bonen, maar deze actie is stiekem best lollig
Oh die heten L una, N ova en B odi.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh-oh, ik zat in OUD te lezen en nu ben ik benieuwd wat nou de drie namen van de kids van je zus zijn. Doe eens pm-en
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Kiek oh-oh
http://frontpage.fok.nl/review/415831/1/1/50/concert-prince-in-gelredome.html
FOK! was er
Trendy indeedquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die heten L una, N ova en B odi.
Echt, afgrijselijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Trendy indeedJe had gelijk
Ugh nee, dat doe ik met kidneybonenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bruine bonen in de chili con carne zijn andershoor mensen.
Hey, bedankt hequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar als ik van iemand hier echt hou dat is het wel van Qwea![]()
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, afgrijselijk![]()
Oh, en hun tweede namen: J ulia, D inah en A dam.
WHYYYYYYYYYY for fuck's sake, mss dat ze ze ooit zelf wel als eerste naam gaan gebruiken, veel en veel en veel beter
Gewoon de naam van je zusquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:16 schreef Muis006 het volgende:
Grees, mijn zus bestelt een nieuwe boon voor me, maar moeten we dan mijn username invullen of gewoon de naam van mijn zus?
Waarnaar?quote:
quote:
Ik praat niet meer met jouquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Je dacht toch serieus werkelijk waar niet dat je aan Qwea kon tippen????????
Okee, dankjequote:Op vrijdag 19 november 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon de naam van je zusUsernames hoeven niet. Alleen 'FOK.nl' invullen bij 'hoe komt u op deze wedstrijd'. Mocht je zus dan winnen, dan moet ze het pakketje gewoon afstaan aan jou, als jij de boon hebt op laten groeien
Hè, daar gaat mijn snode plan om mijn zus een boon te laten kweken en dan zelf naar het buitenland te vluchten met mijn prijs.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon de naam van je zusUsernames hoeven niet. Alleen 'FOK.nl' invullen bij 'hoe komt u op deze wedstrijd'. Mocht je zus dan winnen, dan moet ze het pakketje gewoon afstaan aan jou, als jij de boon hebt op laten groeien
Ik heb mijn tent verhuurd. Mag het zonder?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:22 schreef Muis006 het volgende:
Kom maar hier hoor Eliesliefde genoeg!
zonder tent is veel leukerquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb mijn tent verhuurd. Mag het zonder?
Ja hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb mijn tent verhuurd. Mag het zonder?
Het is voor hen ook leuk, dan komt de actie nog wat meer onder de aandacht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee, dankje!
Wat tof van HAK dat ze hieraan mee wilden werken trouwens
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:22 schreef Arctura het volgende:
[..]
Hè, daar gaat mijn snode plan om mijn zus een boon te laten kweken en dan zelf naar het buitenland te vluchten met mijn prijs.
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:29 schreef ElisaB het volgende:
Coo-ooool
Het is bijna weekend
Muis, ga je een tettentaart maken voor Maes?
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou, mocht die k#tn00b van mij ooit nog opkomen, dan meld ik me daar wel Greys
Maar ze is sneller dan ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is voor hen ook leuk, dan komt de actie nog wat meer onder de aandacht.
Zijn we allemaal blij![]()
[..]
Muis, hou d'r in de gaten hoor!zus-Muis!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jou!![]()
en die dildo die je op je lijstje hebt staan, in welke kleur wil je die?
uhuh, dat komt nogquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:37 schreef JJH het volgende:
Er is nog niet bekend voor welke datum het een en ander verstuurd moet zijn hè?
Roze, of paars.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jou!![]()
en die dildo die je op je lijstje hebt staan, in welke kleur wil je die?
Ik las iets over GB die nog weg ging?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
We moeten nog een uitpakdatum hebben en aan de hand daarvan een uiterste verzenddatum.
Niemand gaat weg zoals vorig jaar volgens mij dus iets dichter op kerst kan wellicht deze keer?
Joh hij was daar nog niet eens jarig, die foto's maakte ik gisteren alquote:
Die komt de 8e weer terugquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las iets over GB die nog weg ging?
Dan is het vast zijn arrogante 'kijk mij eens jarig zijn' lookquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh hij was daar nog niet eens jarig, die foto's maakte ik gisteren al
Hij lijkt op Herman Brood zoquote:
Whehehe. Misschien even voor doen wat de bedoeling is?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Verdomme. Heb ik een laserlampje gekocht voor Boor 'omdat elke kat dat leuk vindt'... is ie er bang voor
Hahaha wat een held op sokkenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Verdomme. Heb ik een laserlampje gekocht voor Boor 'omdat elke kat dat leuk vindt'... is ie er bang voor
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
En dan heb jij het over een held op sokken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha wat een held op sokken
Percy is bang voor de fohn.
Nee Senesta.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Whehehe. Misschien even voor doen wat de bedoeling is?
Percy doet niet aan sokken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan heb jij het over een held op sokken.
Phoebe ook, Bobbie daarentegen krijgt graag een fohnbehandelingquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha wat een held op sokken
Percy is bang voor de fohn.
Wat een sukkelquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Daar had ik dus ook op gehoopt. En dat las ik idd overal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Echt Greys? Mijn freggels stuiteren als ik het lampje pak. Jammer zeg.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook op gehoopt. En dat las ik idd overal.
"Er is geen kat die dat NIET leuk vindt om achteraan te rennen!".
Nou, heb er eentje gevonden hoor!
Ik hou van jouquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je dacht toch serieus werkelijk waar niet dat je aan Qwea kon tippen????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |