Fuck iPad met autocorrectie.quote:
Na het nieuws van afgelopen dag kon ik weinig leuks bedenken.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na het nieuws van afgelopen dag kon ik weinig leuks bedenken.
Oh wacht. Toch wel! Even aanpassen.
En volgens onze eigen minister is het dus onze eigen schuld.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
. Hoe kon het ook anders haha.
Maar wel intens rotnieuws inderdaad..
Je had het topic vol gemaaktquote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef Clan het volgende:
Ik dacht waar is mijn laatste post, maar er is weer een nieuw topic open?
Weltrusten EllaN.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je had het topic vol gemaakt.
Ik ben enorm moe mannen.. Tot morgen.
Die site heb ik wel eens bekeken, die onderste foto van Venlo de 'cantine' die houten fietsrekken die je ziet, die stonden er in de jaren 70 nog.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:03 schreef AchJa het volgende:
Clan, kende je deze site al? http://www.legerplaats.nl/
Volgens mij hebben die sites allemaal dezelfde beheerder, ook van de Nucleaire?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:26 schreef AchJa het volgende:
Ik zit zo nu en dan nog wel eens te buurten op http://www.41afdva.net/
Nee, ik was van de conventionele.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die sites allemaal dezelfde beheerder, ook van de Nucleaire?
Questionmark stond verkeerd, ik bedoelde dat de beheerder van de nucleaire ( 19 Afdva ) dezelfde is, Dat is, geloof ik, een zoon van iemand die bij één van die onderdelen heeft gezeten.quote:
Dat zou maar zo kunnen, heb er eigenlijk nooit op gelet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef Clan het volgende:
[..]
Questionmark stond verkeerd, ik bedoelde dat de beheerder van de nucleaire ( 19 Afdva ) dezelfde is, Dat is, geloof ik, een zoon van iemand die bij één van die onderdelen heeft gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |