abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88915895
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Maitje het volgende:
10.000 man eruit, en maitje erin? Hmmm, ik begin de hoop eigenlijk een beetje op te geven.

Maar thnx :*
Niet de hoop opgeven! Eerst bellen en informatie inwinnen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88916260
Twee vrienden van me hebben de kennismakingsdagen van het KCT succesvol doorlopen en zouden in het voorjaar de AMO in gaan. Helaas lijkt het allemaal niet door te kunnen gaan ;(.
pi_88916386
Ik wacht op het volgende ACOM journaal, zal wel wat duidelijkheid scheppen, hoop niet dat mijn pensioen aangepakt gaat worden, ik heb het net pas een paar jaar.
pi_88916669
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Niet de hoop opgeven! Eerst bellen en informatie inwinnen.
Bellen kan nooit kwaad... ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:23 schreef EllaN het volgende:
Twee vrienden van me hebben de kennismakingsdagen van het KCT succesvol doorlopen en zouden in het voorjaar de AMO in gaan. Helaas lijkt het allemaal niet door te kunnen gaan ;(.
;(
Er was eens....
pi_88916770
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Maitje het volgende:
:@ dat topic van Light, ik heb daar mijzelf bij overig gezet, in feite ben ik toch heul nog geen aspirant... dus sta ik toch bij overig?
Als je in opleiding gaat kom je op de Oudheusden kazerne terrecht, dat ligt heel mooi in de bossen. Het hospitaal Dr. Mathijssen in Utrecht, was in mijn tijd echt terug naar de vijftiger jaren, daar leerde ik bloedprikken en heb een keer een obductie bijgewoond, maar daar moest je een sterke maag voor hebben, die geur is ondragelijk.
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:34:35 #256
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88916787
Nja goed het punt is natuurlijk dat die tienduizend eruit over de komende paar jaar uitgesmeerd is (lijkt me tenminste...) en dat er ondertussen wel gewoon nieuwe lui nodig zijn in de verschillende rangcategoriëen. Dus het wordt het komende jaar (misschien jaren) even doorbijten voor mensen die bij Defensie willen gaan werken (en de mensen die er werken, want leuk wordt het niet...), maar nieuwe mensen hebben ze op een gegeven moment sowieso nodig.

Maar blegh is het wel een beetje ja.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_88916802
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:23 schreef EllaN het volgende:
Het zou enkel zo kunnen zijn dat er vertraging in zit omdat men op het moment in Amsterdam geen keuringen mag doen. Maar het KCT is bezig een oplossing te zoeken zodat diegene die een positief advies hebben bekomen op de KD-KCT wel gekeurd kunnen worden. Dit omdat er bij het KCT namelijk geen stop in de aannamen zit. Als ze nog geen lid zijn van het KCT forum zou ik ze er even op wijzen als ik jou was. Dit omdat hier een schaar aan informatie omtrend de keuring, AMO (voor spijkerbroeken), VO, ECO, voorbereiding/training, etc, etc. te vinden is.
pi_88916837
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef Vortix het volgende:
Nja goed het punt is natuurlijk dat die tienduizend eruit over de komende paar jaar uitgesmeerd is (lijkt me tenminste...) en dat er ondertussen wel gewoon nieuwe lui nodig zijn in de verschillende rangcategoriëen. Dus het wordt het komende jaar (misschien jaren) even doorbijten voor mensen die bij Defensie willen gaan werken (en de mensen die er werken, want leuk wordt het niet...), maar nieuwe mensen hebben ze op een gegeven moment sowieso nodig.

Volgens mij zijn dat vooral de mensen die al een opleiding voor het burgerbestaan genieten, dat zijn er sowieso een paar duizend per jaar.
pi_88916842
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Het zou enkel zo kunnen zijn dat er vertraging in zit omdat men op het moment in Amsterdam geen keuringen mag doen. Maar het KCT is bezig een oplossing te zoeken zodat diegene die een positief advies hebben bekomen op de KD-KCT wel gekeurd kunnen worden. Dit omdat er bij het KCT namelijk geen stop in de aannamen zit. Als ze nog geen lid zijn van het KCT forum zou ik ze er even op wijzen als ik jou was. Dit omdat hier een schaar aan informatie omtrend de keuring, AMO (voor spijkerbroeken), VO, ECO, voorbereiding/training, etc, etc. te vinden is.
Yes ze zijn op de hoogte daarvan allebei :). Ze hebben het ook nog niet opgegeven.
pi_88916872
Dat is maar goed ook, want als ze nu al de kop laten hangen komen ze nooit door de ECO. ;)
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:38:48 #261
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88916988
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:35 schreef Clan het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dat vooral de mensen die al een opleiding voor het burgerbestaan genieten, dat zijn er sowieso een paar duizend per jaar.
Je bedoelt V&V'ers? Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt te zeggen eerlijk gezegd.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_88916991
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:36 schreef Sine_Pari het volgende:
Dat is maar goed ook, want als ze nu al de kop laten hangen komen ze nooit door de ECO. ;)
haha ;). Wel even een flinke tegenvaller. Ze hebben zich er echt op verheugd.
pi_88917189
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef Clan het volgende:

[..]

Als je in opleiding gaat kom je op de Oudheusden kazerne terrecht, dat ligt heel mooi in de bossen. Het hospitaal Dr. Mathijssen in Utrecht, was in mijn tijd echt terug naar de vijftiger jaren, daar leerde ik bloedprikken en heb een keer een obductie bijgewoond, maar daar moest je een sterke maag voor hebben, die geur is ondragelijk.
Nee, ik zou in opleiding gaan in Groningen. Ik weet het niet heel zeker maar in Hilversum (oudheusden) wordt volgens mij alleen nog maar amv gedaan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:34 schreef Vortix het volgende:

Blegh? Gewoon ronduit KUT! (zo dat is eruit :') ). Hoe dan ook, ook al moet ik voor de marinekazerne in Amsterdam bivakeren, de fysieke test gaan ze maar afnemen :P!
Er was eens....
pi_88917223
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef Vortix het volgende:

[..]

Je bedoelt V&V'ers? Ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt te zeggen eerlijk gezegd.
Nee, gewoon beroepsmilitairen die op kosten van defensie een opleiding volgen en zo uitstromen.
pi_88917254
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:38 schreef EllaN het volgende:

[..]

haha ;). Wel even een flinke tegenvaller. Ze hebben zich er echt op verheugd.
Ja zo gemakkelijk moet je je niet uit het veld laten slaan. Maar wijs ze maar even op het forum KCT forum
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:43:15 #266
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88917266
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:42 schreef Clan het volgende:

[..]

Nee, gewoon beroepsmilitairen die op kosten van defensie een opleiding volgen en zo uitstromen.
Aaah op die manier. Ja dat zullen er ook een hoop zijn. Laten we hopen dat ze inderdaad zo dan wel aan een nieuwe baan komen.

@Maitje: That's the spirit! :P
pi_88917309
Ze nemen sowieso lui aan die knijterhard nodig zijn, zoals TD.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88917316
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja zo gemakkelijk moet je je niet uit het veld laten slaan. Maar wijs ze maar even op het forum KCT forum
Zijn ze al lid van :).
pi_88917410
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:42 schreef Maitje het volgende:

Blegh? Gewoon ronduit KUT! (zo dat is eruit :') ). Hoe dan ook, ook al moet ik voor de marinekazerne in Amsterdam bivakeren, de fysieke test gaan ze maar afnemen :P!
_O_ O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88917789
Cobra :')
pi_88917835
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:52 schreef EllaN het volgende:
Cobra :')
Ja?
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:53:58 #272
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88917858
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:43 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

http://www.kctforum.com/index.php?topic=5292.0

:Y
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_88918176
Ik hoop maar voor de beroeps dat het niet zo gaat als in 1990-1992, toen stond ik ook bijna op straat. Toen heeft een Kolonel voor mij in moeten staan. Verschrikkelijke periode was dat.
pi_88918608
quote:
Goed gedaan, nadat je bent goed gekeurd (op het forum de title spijkerbroek hebt gekregen), je maar eens goed doorlezen. Staat de nodige info die men goed kan gebruiken, speelt men met de gedachte voor CDO te gaan. ;)
pi_88918765
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

_O_ O+
:D!
Er was eens....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')