Ik ben erg trots op je!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
Pfff... voor het eerst in 2 jaar weer naar de sportschool geweest...
Sterkte morgenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
NP, geef ik haar wel een heerlijke massage aan haar bodyquote:
Que? Ik niet begrijp.quote:
De eerste keer weer gaan spinnen wordt trouwens ook weer leedvermaak voor ER als ik dan weer thuis benquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef jankaas020 het volgende:
Eerste keer in tijden sporten is altijd zo'n knakmoment.. Sterkte met de spierpijn morgen, en voornamelijk overmorgen.
Hoe ging het?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
Hoe dat zo? Loop je nu met O benen dan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De eerste keer weer gaan spinnen wordt trouwens ook weer leedvermaak voor ER als ik dan weer thuis ben
Cobraquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:37 schreef Cobra4 het volgende:
Maitje!![]()
![]()
Heb je al een schadeformulier gepakt?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Cobra![]()
Whehehe, joah!.. ik zei dat ik niet eerder weg ging voordat ze het gingen vergoeden.
gelukt. Moet alleen ff kijken of het nog gratis bij de winkel kan (met een smoesje:P) of gewoon bij de schoenmakert.
Maar wel goed dat je bent gegaan hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
Aardig kapot.... qua cardio zit ik niet zoveel in de min als ik dacht, maar qua gewichten etc moet ik toch echt wel even weer op een normaal niveau komen. Kippenkrachtquote:
Dank dank... het is voornamelijk mijn energieniveau en conditie opkrikken. Die zitten zwaar in de min. 14 uur slapen per nacht is voor mij vrij normaal de laatste maandenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wel goed dat je bent gegaan hoor!
14 uur!! Heb jij al wel is bloed laten prikken de afgelopen paar weken/maanden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank dank... het is voornamelijk mijn energieniveau en conditie opkrikken. Die zitten zwaar in de min. 14 uur slapen per nacht is voor mij vrij normaal de laatste maanden
Dat wilde ik dus ook vragen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
14 uur!! Heb jij al wel is bloed laten prikken de afgelopen paar weken/maanden?
Nee joh. Jij bent aspirant.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Maitje het volgende:
dat topic van Light, ik heb daar mijzelf bij overig gezet, in feite ben ik toch heul nog geen aspirant... dus sta ik toch bij overig?
Ow, ik dacht dat je dat pas was op het moment dat je in dienst was...quote:
Nee, heel geen tijd voor gehad, wordt volgende week dus.quote:
Dan ben je toch in opleiding, slimmekequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je dat pas was op het moment dat je in dienst was...
Ik hoop echt voor je dat het nog lukt!quote:Nee, heel geen tijd voor gehad, wordt volgende week dus.
Op de wal inrichtingen (bv. MKWD, MBP, etc) heb je gewone meubels.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:42 schreef jankaas020 het volgende:
Tuurlijk zit er verschil in, ik wil ook wel eens rustig kunnen kankeren op m'n meerdere onder het genot van een biertje. En hij op mij.
En meubels, dacht jij? alles zit vast aan dek geschroefd, op misschien de barkrukken na.
Ja.. hier stond dat voor in opleiding, maar ik dacht dat je iemand die in opleiding zat een aspirant noemdequote:Op vrijdag 19 november 2010 20:07 schreef Vortix het volgende:
[..]
Dan ben je toch in opleiding, slimmeke
10.000 man eruit, en maitje erin? Hmmm, ik begin de hoop eigenlijk een beetje op te geven.quote:Ik hoop echt voor je dat het nog lukt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |