abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88889758
quote:
schreef Politicoloog:

Als je de ene partij terroristen noemt, dan moet je de andere staatsterroristen noemen.
Nederland doet ook mee he, en de hele NAVO, 15+ landen dus
pi_88889780
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 01:38 schreef Politicoloog het volgende:

[..]

De Amerikanen en Engelsen zijn al eens vernederd door al-Qaeda. De Duitsers hebben veel soldaten in Afghanistan en hebben ook nog eens bloed aan hun handen. Meer dan 100 onschuldige doden! Misschien is een van die Afghaanse nabestaanden niet blij met de $5000 dollar schadevergoeding van de Duitsers?

Men kan zich wel dom voordoen en roepen: "waarom Duitsland?". Feit is en blijft dat als je troepen stuurt naar Afghanistan, je in oorlog bent met de Taliban en co en rekening moet houden met een aanslag in eigen land. Als je als Afghaan zijnde als tolk dient voor de bezettingsmacht, dan loop je al kans om onthoofd te worden, laat staan als je troepen stuurt naar Afghanistan en de strijd actief opzoekt.

Je kunt jezelf ook afvragen waarom IJsland niet een doelwit is voor de jihadisten.
Ehm...de Taliban was al met alles en iedereen in oorlog voordat er ook nog maar uberhaupt een Duitser, Amerikaan, Engelsman, of wat dan ook in Afghanistan rondliep. En als ze er punten mee kunnen scoren, zie ik niet in waarom Ijsland niet aan de beurt zou kunnen komen, dat zijn tenslotte ook ongelovige honden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_88890150
Moslims zijn boos dat Adolf er niet meer is ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:11:53 #29
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88890330
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 01:48 schreef vergezocht het volgende:
@Politicoloog, dat is een nogal naive opmerking. Terroristen kennen geen regels ook niet in een oorlog. Zij vallen alles aan wat ze willen. Ze hebben geen fatsoen of medelijden. Vandaar dat veel overheden niet eens met ze zullen onderhandelen.
Definieer terrorist :')

Zodra je dat hebt gedaan mag je nog eens proberen een zinnige post te plaatsen.
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
pi_88890334
quote:
De bewindsman is bang dat terroristen naar Duitsland reizen en meteen na aankomst zonder waarschuwing vooraf een aanslag plegen in een openbaar gebouw of op een plein waar veel mensen zijn.
Klinkt mij meer bekend als een biltzkrieg.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:19:26 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_88904214
hoe je bang wordt gemaakt voor terroristen
Het blonde neukertje van Moskovitsch meld gisteren en vandaag nog in het Journaal dat er een bom in een vliegtuig van Air Berlin zat.
In het bericht zelf komt dan naar voren dat ie in de vertrekhal was, en dat het batterijen en een klokje waren met een mechanisme, maar springstof is onbekend.
Vandaag dan in de Duitse media, er was helemaal geen bom, er was een test om te kijken of de bewakingsdienst het tikkende pakje opmerkt.
Paniek Paniek Paniek
Maar er moet snel wetgeving door tegen terrorisme, mbt afluisteren en opslaan van alle communicatie data zoals IP adressen wie waarnaartoe surft, SMS verkeer, gebelde nummers, celoverdrachtgegevens van mobile nummers.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:39:58 #32
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88905095
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:19 schreef Pietverdriet het volgende:
hoe je bang wordt gemaakt voor terroristen
Het blonde neukertje van Moskovitsch meld gisteren en vandaag nog in het Journaal dat er een bom in een vliegtuig van Air Berlin zat.
In het bericht zelf komt dan naar voren dat ie in de vertrekhal was, en dat het batterijen en een klokje waren met een mechanisme, maar springstof is onbekend.
Vandaag dan in de Duitse media, er was helemaal geen bom, er was een test om te kijken of de bewakingsdienst het tikkende pakje opmerkt.
Paniek Paniek Paniek
Maar er moet snel wetgeving door tegen terrorisme, mbt afluisteren en opslaan van alle communicatie data zoals IP adressen wie waarnaartoe surft, SMS verkeer, gebelde nummers, celoverdrachtgegevens van mobile nummers.
Blij dat we het op dat punt in ieder geval roerend eens zijn. Bangmakerij, bah!
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
pi_88911244
quote:
Die dus :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')